*Naruto'nun Anlatımıyla*
Bu filmde bitmişti ve akşam olmuştu. Canım fena halde Ramen çekmeye başladı. Gidip Sasuke'den almasını isteyecektim.
"Sasuke birşey isteyebilir miyim?"
"Buyur"
"Şey bana Ichiraku'nun rameninden alabilir misinn?"
"Olur bekle geliyorum iki dakikaya"
Sasuke gideli 15 dakika olmuştu. Başına birşey gelmiş olamaz değil mi? Kapı çalıyordu. Delikten bakıp kapıyı açtım. Sasuke elinde iki poşet ile gelmişti.
"İki tabak aldım gel yiyelim"
"Teşekkür ederimm"
Masaya oturup ramenlerimizi yiyorduk.
"Bu çok güzelmiş ya"
"Tabii ben kötü şeyi yer miyim"
"Naruto sen herşeyi yiyorsun"
"Çünkü herşey çok güzeell"
"Peki afiyet olsun"
"Afiyet olsun"
Ramenimi bitirmiş, tenceremi çıkarmıştım.
"Şimdi ne yapıyorsun?"
"Patlamış mısır yapıcam"
"Geç oldu yarın yaparız"
"O zaman yarın kekte yapıcaz"
"Olur"
Çaktırmadan 2. pastasını yaptırıcaktım hehe. Sasuke gelip arkamdan sarılmıştı. Çok rahatlatıcı.
"Sasuke senin boyun mu uzadı?"
"Yine mi boy sorusu"
"Evet hadi söyle bakayım"
"Bekle ölçüp geleyim"
"1.82 olmuşum"
"Benim hakkımı da alıyorsun"
"Kısa kal ki kimse göremesin seni"
"Şerefsizsin Sasuke"
"Cücesin Naruto"
"Yine mi cücee"
"Hahahha cüc-"
Dudaklarımı sert bir şekilde Sasuke'nin dudaklarına yapıştırdım. Bana cüce diye seslenmesini sevmiyorum. Beni kendine çevirip yine ve yine belimden tutmuştu. Bu hareketine bayılıyordum çünkü insanın içi bir hoş oluyor. Beni kucağına alıp duvara yasladı. Dilini dudaklarımdan geçirip ağzımın içini dolaşıyordu. Tanrım bayılıcam. Şu çocuk beni tatlı krizine sokucak. Nefes almak için dudaklarımız ayrıldığında göz göze gelmiştik. O kadar utanıyordum ki size anlatamam.
"Gözlerin çok güzel" diyip öpmeye devam etmişti. Şuracıkta bayılsam, üstüme çıkıp öpmeye devam ederdi. Uykum da gelmişti ve gözlerim de kapalı olduğu için uyumak üzereydim. O sırada da Sasuke dudaklarımı sömürüyordu. Bende fırsattan istifade uyuyacaktım ki Sasuke beni yere indirdi.
"Hey hey uyu diye yapmadım"
"Sasuke uy-"
Cümlemi bile tamamlayamadan uyumuştum.
*Sasuke'nin anlatımıyla*
Onu öperken uyuya kaldı ya insanlar daha fazla ister, bizimkisi uyuyor. Sevgilim herkes gibi değil. Neyse ellerimden kayarken tutup kucağıma aldım. Ellerimden başka şekilde kaymaması için canımı bile verirdim. Mars ve Miya'nın suyunu ve mamasını tazeledim. Yarın 2 haftalık tatil sona erecek. Biz zaten 1 haftasını ayrı geçirdik, diğerleri ne zaman geçti bilmiyorum. Naruto'yu yatağıma koyup kendine aldığı giysilere bakmak için yatağın sağındaki siyah poşetlerden birini açtım. Bir kutu vardı. Neden giysilerini kutuya koydu ki? Benden birşey mi saklıyordu? Saat daha 22.36'ydı. Naruto benden birşey saklamaz diye düşünürken diğer poşeti açtım. Hadi be bunda da kutu vardı. Bu çocuk kutu kutu giysi mi alıyor yoksa aldığı giysiler ona olmadığı için başka çocuklara mı vericek? Bu Naruto sonuçta yapar. Neyse o uyanınca sorarım. Salona gidip televizyonu açtım. Kanallarda fazla birşey yoktu bu yüzden bir korku filmi açtım. Uykum yoktu bu yüzden film izleyeyim demiştim. Tabi izlemeyi biraz abartıp saat 06.38'de uyumuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |
Fanfiction-Düzenlenmiştir- Bu benim ilk kitabım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Günlerdir aklıma fikirler geliyordu bende artık bunları buraya dökeyim dedim. İyi okumalar ❣