Smut var arkadaşlar 😎🤝🏻 Bu arada medya mükemmel değil mi?
-Naruto-
Tanrım. Sabah uyandığımda heryerim ağrıyordu. Acaba Sasuke ben uyurken yaptı mı diye vücudumu kontrol ettim. Hiç birşey yoktu. Sanırım bu aralar biraz fazla yoruluyorum. Menma dün gece hiç ağlamamıştı. Korkuyordum çünkü her gece 2-3 kere ağlardı. (Şuan Banana Fish izliyorum bende ağlıycam..)
Yanıma baktığımda arkası dönük, bacaklarını kendine çekmiş uyuyan bir Sasuke vardı. Sabah sabah çok şaşırdım ve şuan Eren yürüyerek gelse şaşırmam. Bekle Eren???
---
Sıçrayarak uyandım çünkü Menma'nın ağlayışını duydum. Tanrım rüyaymış ama Sasuke aynı şekilde uyuyor? Oh şuanda hiç bir yerim ağrımıyor. Ama şimdi kalkıp Menma'ya bakmam gerek. Ayağı kalkıp çocukların odasına doğru yol aldım. Eren, Menma'nın üstüne bir kolunu atmış uyuyordu. Sanırım Eren büyüyünce Sasuke olucak. Baba-oğul aile bireylerine kollarını, bacaklarını atıyorlar. Eren'in minik kolunu Menma'nın üstünden çektim ve Menma'yı aldım. Birazcık salladuktan sonra uyudu. Sıkılmıştım, yorulmuştum bu yüzden de kulaklığımı takıp sahile doğru yürümeye başladım. Sahilin kenarına oturduğumda ağlamaya başladım. Neden olduğundan en küçük bir fikrim yoktu. Bekle bir dakika kendimi çok sıcak hissediyorum? Ah tanrım kızışma günüm.. Eve gidip ilaçlarımı bulmam gerek. ( Bok bulursun 😎🤝🏻)
Koşarak eve geldiğimde Sasuke kapıda bekliyordu. Bu arada bu karşımdaki arkadaş hiçte masum değil. Sadece şunu diyim hamile olduğumu öğrenince odayı ses yalıtımı ile kaplattı. Yani içerideki ses dışarıya çıkmıyor.
"Sasuke öyle bakma bana"
"Naruto bugünün ne olduğunu biliyorum"
"Peki ben gidiyorum"
Belimden tutup kendine çektiğinde şunu fark ettim. SASUKE DE KIZIŞMAYA GİRMİŞ.
"Sasuke yapma lütfen bak ağlamak istemiyorum"
"Şansın yok Naruto. Hem bu sefer ikimiz de öyleyiz."
"Sçtım mı ben? Gerçi gece gece senden ramen istiycem. Çikolatalı pasta.."
(uzatmak istemiyorum tüm bildiği yemekleri, tatlıları sayıyor işte)"Naruto vazgeçtim yap- yapalım" dedi ve kucağına aldı. Tanrımm bittim.
Sasuke bu sefer hem yemek yemediği için hem de benim sayemde açtı. O kadar açmış ki gömleğimin üstünü ısırmaya başladı. Çocuklar 10 aylıkken bir de abi olucaklar. Tabi ben bunları düşünürken Sasuke ekmeğinin peşindeydi.
"Tanrım şu kokun ığh~ beni çok fena *zdırıyor~"
"Kokumdan değildir o senin aç gözlülüğündendir"
Göğsümün etrafında dili ile dolaşmaya başladığında cidden çok garip hissediyordum.
"Sasuke yukarı gel~"
Tamamdır kendimi kaybettim. Bir hafta yürüyememe mod açılabilir.
"Emredersiniz efendim~"
Sasuke boxerımı çoktan çıkarmış olucak ki çok.. ÇOK UTANDIRICI BİR HAREKET YAPTI.
"Sasuke mmhhh~~ orası olmaz haa~"
Belimi kavrayıp boynuna doğru çekmişti.. Sonrasını anladınız siz.
Sabah olunca
Jdnsjdns şaka şaka.
"Mhm Sasuke AĞHH~! Immm~~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |
Fanfiction-Düzenlenmiştir- Bu benim ilk kitabım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Günlerdir aklıma fikirler geliyordu bende artık bunları buraya dökeyim dedim. İyi okumalar ❣