Neredeyse 1 haftadır bölüm yazmıyordum. Paslanmışsam eğer kusuruma bakmayın. Şimdi fikrim olmayan bir bölüm yazıcam. Bismillah .d
-Sasuke-
Gözlerimi, yüzüme gelen hatta mükemmel bir açıyla tam gözüme giren güneş ışığı ile birlikte açtım. Naruto yatağın ucunda oturuyordu. Kalkıp yanına gittiğimde gözaltları mosmor, gözleri kıpkırmızıydı. Uyanır uyanmaz onu böyle görmek beni biraz sarsmıştı.
"Naruto neyin var hastaneye gidelim mi?"
"İyiyim sadece biraz üşütmüş olmalıyım"
"Naruto ne kadar uyudun?"
"Uyku tutmadı"
"Naruto saat 12 hem beni niye uyandırmadın?"
"Çok güzel uyuyordun ben de seni izledim"
"Bir dahaki sefer yani tekrar olursa ki umarım olmaz uyandır beni"
"Peki"
Naruto şu an küçük bir çocuk gibiydi. Yüzüne biraz daha baktığımda kızarmaya başlamıştı. Yanaklarına ve alnına elledim. Ya ateşi vardı ya da kızışmaya girdi. Naruto'nun ellerini avcumun içine koyup öptüm. Elleri titriyordu.
"Naruto kalk hastaneye gidiyoruz"
"İstemiyorum"
"Niye?"
"Sadece canım istemiyor"
Shikamaru'yu aradım ve çocukları ona bırakacağımızı söyledim. Shikamaru da kabul etti.
"Neden onu aradın?"
"Hastaneye gidiyoruz"
"Bekle hayır-"
Naruto'yu kucağıma alıp odadan çıktım. Üstümdeki pijamalar o kadar da kötü değildi. Günlük kıyafet yerine giyebileceklerim olduğu için umursamadan çocukların odasına doğru ilerledim.
"Çocuklar hazırlanın hadi sizi Shikamaru amcanıza bırakıcam"
"Neden?"
"Anneniz biraz hasta da"
"Geçmiş olsun anne"
"Geçmiş olsun anne"
"Sarada'ya da söyleyin"
"Tamam"
"Biz arabada bekliyoruz"
Naruto'yu arabaya bindirirken elini ağzına götürmüştü. Naruto nasıl hasta oldun? Kurama'ya sorsam bilir mi acaba? Doktora sorarım. Anlamazlarsa Kurama'ya sorarım. Sonunda çocuklar da bindi ve Shikamaru'nun evine doğru yol aldım. Naruto yol boyunca öğürdü.
"Çocuklar geldik. Hadi inelim"
"Tamam baba"
Çocukları Shikamaru'ya bırakıp tekrar arabaya bindim. Naruto'nun rengi atmıştı. Alnına dokunduğumda ateşi olduğunu anladım. O sırada Naruto başını bana doğru çevirdi. Sanırım gözlerini bile açamayacak kadar yorgun. Tabi uyuyamayınca.
"Naruto iyi misin?"
"Hm? İyiyim ya"
"Naruto nasıl hissediyorsun? İyi olmadığını biliyorum"
"Bedenim yanıyor, başım dönüyor, karnım ağrıyor, bacaklarım ağrıyor ve-"
"Naruto?? Tanrım yanıyorsun!"
Sanırım arabayı burada bırakıcam. Naruto'nun elini tuttum ve rinneganımı kullanıp direk hastaneye ışınlandım.
"Doktor nerede?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |
Fanfiction-Düzenlenmiştir- Bu benim ilk kitabım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Günlerdir aklıma fikirler geliyordu bende artık bunları buraya dökeyim dedim. İyi okumalar ❣