Merhabaa yine ben ve yine hikaye ile biraz alakası olan medyam. Ben koyduğum medyaya bayıldım keşke hikaye ile biraz da alakalı olsaymış neyse umarım beğenirsiniz.
*Sasuke'nin anlatımıyla*
Yine her zamanki gibi uyuyamamıştım saat 04.29'u gösteriyordu. Yine sabaha kadar şarkı söylemistim. Şarkı söylemek okula gitmekten ya da ders çalışmaktan bin kat iyiydi. Bir anda başım döndü ve yere düşecekken abim beni tuttu. Bekle benim abim öleli çok oldu. Ne beni tutan kimdi? Neyse çokta umrumda düşmedim ya o bana yeter. Birazcık yatıp dinlensem mi yok duşa gireyim en iyisi zaten 4 saat sonra ders var.
---------- 1 saat sonra ----------Anca duştan çıkabildim çünkü acayip terlemiştim. Saçlarımı kurutup yatmayı düşünüyordum ki bildirim geldi. Tabi bakmadan önce üstüme birşeyler giymem gerekiyordu. Kimden olabilirdi ki gecenin bu vaktinde? Gidip baktığımda mesajın Shikamaru'dan geldiğini gördüm. Aslında Naruto'dan sanmıştım. Bekle ne- hayır ondan mesaj falan beklemiyordum.
Üstüme bir ağırlık çöktü ve telefonumu alıp kendimi yatağa attım. Shikamaru'nun mesajlarını okuyup ona cevap yazacaktım.Shikamaru: Sasuke yarın Naruto'ya süpriz doğum günü partisi yapmayı düşünüyorum. Yardım etmek ister misin?
Ben: İyi fikir, yardım etmeye çalışırım
Shikamaru: Ne sandın fikir benden çıktı
Ben: İyi çıktığı yere geri koy
Shikamaru: Neyse de sen niye ayaktasın
Ben: Şarkı söylüyordum şimdi de duş alıp yatağıma uzandım. Bana soruyorsun da sen neden ayaktasın?
Shikamaru: Asuma sensei bizdeydi onunla oyun oynadık ( adını unuttum çok özür dilerim )
Ben: İyi bende şimdi uyuyacağım iyi geceler
Shikamaru: İyi geceler
Doğru ya bugün aslında dün Naruto'nun doğum günüydü. Bekle o dün benim üstüme düşmüştü ve o an kalbim çok hızlı atıyordu. Neden öyle olmuştu ki yere düştüm diye mi? Büyük ihtimalle o yüzden. Telefonumu şarja takıp sonunda başımı yumuşacık yastığıma koydum. Tam uyuyacakken Miya üstüme atladı. Miya benim kedim ve bembeyaz tüyleri var. O an ilgi istediğini anladım ve yastağımı dik koyup yaslandım. Benim şarkı söylememe bayılırdı ama ses tellerim çok ağrıyordu.
Ben: Miya bugün olmaz baban çok yorgun. Miya bana öyle bakma ama olmaz ki şimdi
Miya bana şirin şirin bakıyordu. Gözüne çarpan sokak lambaların ışığı ile korkmuştu. Direkt yorganımın altına girdi. Korktuğu zaman öyle komik görünmüştü ki anlatamam. Neyse şimdi uyuyup sabah okula gitmem gerekiyordu. Saat 06.02'yi gösterirken Miya'ya sarılıp gözlerimi kapatmıştım.
Ben: Ah şu ışığı kapatın gözüm acıyor
Hey beni duymuyor musunuz??Gözlerimi açıp kimin ışık tuttuğuna bakacaktım ki sabah olduğunu anladım. Saat 08.20 idi. Bekle ben 20 dakika geç kalmıştım. Hemen yatağımdan fırlayıp üstüme rastgele birşeyler geçirdim. Tuvalete gidip saçlarımı düzelttim ve yüzümü yıkadım. Kahretsin göz kapaklarım şişmişti ne de olsa 2 saatlik uyku ile duruyordum. Miya'nın suyunu ve mamasını koyup hemen çıktım. Koştura koştura okula gidiyordum çünkü Kakashi sensei ağzıma edicekti. Okula vardığımda ilk dersin beden olduğunu ve daha yeni yoklama alındığını gördüm. Bunların hepsi sanki benim için ayarlanmıştı. Naruto ve Shikamaru'yu gördüğüm gibi yanlarına gittim
Ben: Günaydın hah
Shikamaru: Günaydın
Naruto: Günaydın da at mı koşturdu seni bu ne hâl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |
Fanfiction-Düzenlenmiştir- Bu benim ilk kitabım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Günlerdir aklıma fikirler geliyordu bende artık bunları buraya dökeyim dedim. İyi okumalar ❣