《28》

372 21 197
                                    

Beynime nur indi bir dakika. Medyaya kalbimi bıraktım cidden 💍
2000 kelimeyi geçen, smut içeren bölüm sizlerle.

-Sasuke-

(Amw nerede kaldığımı unuttum bakmam gerek sjndjw)

Naruto'nun neden ya da nasıl hafızasını kaybettiğini bilmiyorum. İkisi hariç kimse bilmiyor. Ama hafızası geri geldiği için mutlu oldum. Birazdan Itachi'ye bir şeyler almak için dışarıya çıkıcaz. Hatta şimdi.

"Sasuke ben ayakkabılarımı giyiyorum gel hadi"

"Amca biz de gelebilir miyizz"

"Siz annenle kalın isterseniz"

"Ben annemle kalıcam amca siz erkek erkeğe gezin"

"Pekii hadi giyin ayakkabılarınızı"

Abimle beraber çocukları alıp en yakın alışveriş merkezine doğru yola çıktık.

(Bu sefer Naruto'ya bir şey yapmayacağım. Korkmayın. Ya da korkun. Aklıma bir fikir geldi)

"Baba biraz daha hızlı sür çok yavaşsın!"

"Menma burada hız yaparsak kaza çıkabilir"

"Amaa"

"Ya da dur"

"Sasuke çocuk olma"

"Çok geç!"

"WUHUHUUU!"

"Menma ilk kez fikirini çok sevdim! Uçuyoruuuzz"

"Tanrım siz ciddi misiniz?"

"Hemde nasıl"

Son ses şarkı açarak bomboş yolda 145 ile gidiyordum. Çocuklarla bağıra bağıra şarkı söylüyorduk. Abimde zar zor bize katıldı.

Sonunda alışveriş merkezine geldik. Ben arabayı park ederken onlar güvenlikten geçiyorlardı. Arabayı park edip yanlarına gittim.

"İyi günler Sasuke Bey"

"Kolay gelsin Akira Hanım"

Evet anlayacağınız üzere burası Uchihaların bana miras bıraktığı (Şirketin adını unuttum. İşte yazarlık budur. Moonboy Uchiha mıydı olm neydii. Neyse cümleyi baştan alalım)

Evet anlayacağınız üzere burası benden önceki Uchihaların bana miras bıraktığı alışveriş merkezi. Güvenlikten geçip onları aramaya başladım. Bulmam fazla uzun sürmedi.

Benim adımın olduğu bir dükkanın önünde duruyorlardı. Sanırım şok oldular.

"B-Baba burası senin mi?"

"Benim değil, bizim"

"BABA NEDEN SÖYLEMEDİN?!"

"Sakin olun. Öğrendiniz işte"

"Gözümde canlanır koskoca mazi..'

"Nii-san.. Buralarda hep olay çıkardı hatırlıyor musun?"

"Nasıl unutabilirim Sasuke. Babanız küçükken çok yaramazdı"

"Annem küçükken nasıldı?"

"Off annenden bahsedemem bile"

"Neden ki?"

"Anlatayım. (İstemeyenler okumasın)
Biliyorsunuz ki annenizin içinde 9 kuyruklu tilki var. Bu tilki annenizin doğduğu gün Konoha'ya saldırdı. Dedeniz 4. Hokage olduğu için köyü korumak adına 9 kuyruklunun karşısına geçti, sonunda da 9 kuyrukluyu annenizin içine mühürlerken öldürüldü. Kimse annenizin, 4. Hokagenin oğlu olduğunu bilmiyordu. 9 kuyruklu o zamanlar canavar olarak geçiyordu ve bu yüzden Naruto'ya saldırıyorlardı, canavar diye sesleniyorlardı ve dışlıyorlardı"

Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin