-Naruto-
Gece 2'de Menma'nın ağlamasıyla uyandım. Hep görüyordum bebekler gece ağlıyordu.
"Geldim annecim" dedim ve Menma'yı kucağıma aldım. Eren yanında yatmasına rağmen hala uyuyordu. Eren nasıl olduysa ağlamak istemiyordu sanırım. Ama bebeklerin doğası gereği ağlaması lazımdı sanırsam. Sasuke de yorgun olduğu için hemen uyumuştu. Ben de hırkamı giydim, Menma'ya da birşeyler giydirip dışarıya çıktım. Çocuğun biraz nefes alması gerekiyor sonuçta. Kapıyı kapatamadan gözlerim kapanmaya başladı. Konuşamadığımda birşeylerin ters gittiğini anlamıştım.. Menma da son anda ses tellerini yırtarcasına ağlamaya başladı. Bende nefesimi tutmaya başladım. Adam bayıldım sanıp Menma'yı tutacaktı ki Sasuke adamın arkasına gelip onu bayılttı. Sonra da bende ağzımdan çekilmemiş olan bez sayesinde bayılmışım.
-Sasuke-
Mükemmrl bir rüya görüyordum ki bebek ağlama sesi duydum. Gerçi bu ses ağlamaktan çok bağırmak gibiydi. Yanımda Naruto yoktu ve kalkıp bebeklerin odasına gittim. Orada da Menma yoktu. Kapının açık olduğunu fark edip dışarıya baktığımda Menma ve Naruto oradaydı. Naruto'nun ağzında birşey olduğunu görüp elin olduğu yere baktım. Bir adam vardı ben de adamın arkasına geçip adamın ensesine bir tane geçirdim. Sen kimsin de benim hem oğluma hem de karıma sataşıyorsun?
(Rinnegan'ı olduğu için adamın arkasındaki saksı ile yer değiştirdi)
Adam yanıma, Naruto da kucağıma düştü. Naruto Menma'yı öyle güzel bir şekilde tutmuş ki Menma hareket bile etmemişti. Ben de eve girip kapıyı ayağımla kapattım. İlk önce yatak odasına girip Naruto'yu yatırdım. Sonra da Menma'yı uyutmak için evin içinde gezip ninni söylemeye başladım. Menma uyumuştu. Bende sonunda kendimi koltuğa atıp orada uyumuşum.
(Fotoğraf aşırı tatlılık içerir.)
(Allahımm 🛐) (Menma'nın yüzündeki çizikler varmış gibi bakın)
-Naruto-
Bu sefer de Eren'in ağlamasına uyandım. Saat 6'yı gösteriyordu. Kalkıp beşiğe baktım. Bekle Menma yoktu. Dünkü adam mı almıştı acaba? Ama Sasuke de yoktu. Sasuke Menma'yı alıp koltukta uyumuştur diye düşünüp Eren'i kucağıma aldım.
"Hadi gel salona gidelim baban ve Menma da oradadır"
Salona geldiğimizde nokta atışı yaptığımı fark ettim. Sasuke, kucağında Menma ile koltukta uyuyordu. Tanrım o kadar tatlı görünüyorlardı ki telefonumu alıp fotoğraflarını çektim. Sasuke'yi örtüp Menma'yı alıcaktım ki Sasuke Menma'yı bırakmıyordu. Ben de kucağımda Eren ile yanına oturdum. Başımı Sasuke'nin omzuna koyup uyudum.
Sabah olmuştu. Ow boynum tutulmuş.. Sasuke, Menma ve Eren hala uyuyordu. Bende kalkıcaktım ki Sasuke'nin üstümde olan kolu sayesinde kalkamadım. Bugün Shikamarular geliceklerdi ama biz hala uyuyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |
Fanfiction-Düzenlenmiştir- Bu benim ilk kitabım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Günlerdir aklıma fikirler geliyordu bende artık bunları buraya dökeyim dedim. İyi okumalar ❣