《17》

380 26 72
                                    

-Sasuke-

Sabahın 07.10'unda kalkmıştım. Duşumu alıp ilk önce Naruto'yu sonra da bebeklerimi öpüp evden çıktım. Bu sefer korkmamak için eve kamera taktım. Çünkü cidden çok korkuyordum. Bir terslik olursa kolumdaki saat titreyecekti. Bende oraya koyduğum -Can kurtaran- saksı ile yer değiştiricektim. Onları bırakasım yoktu çünkü cidden acayip korkuyordum. İçimdeki kötü his bir türlü kaybolmadı. Bu sırada da iş yerime varmıştım.

Herhangi biri: Merhaba efendim siz Uchiha Sasuke olmalısınız.

Ben: Evet buyurun benim?

Herhangi Biri: Merhaba efendim ben Karin sizin asistanınız olarak çalışıcam. Odanız burada buyurun.

Ben: Teşekkür ederim Karin. Şimdj ne yapmam gerekiyor?

Karin: Efendim ben size gerekli dosyaları sıralı olarak getiricem. Siz de '1' yazan dosyadan başlarsınız.

Ben: Teşekkür ederim Karin ve bana Sasuke desen yeter

Karin: Peki Sasuke. Ben şimdi getiririm dosyaları

Ben: Tekrar teşekkürler

Odam oldukça büyüktü. Burası bir Yazılım, Düzenleme ve Çizim Şirketiydi.

(Kesinlikle hergün şirketleri araştırırım bu yüzden nasıl bir şirket sallayacağıma karar veremedim)

Karin: Buyur dosyalar burada. Çay ya da kahve ister misin?

Ben: Çay alabilirim iki şekerli olsun lütfen

Karin: Hemen getiriyorum

Karin çok nazik bir kızdı ve sanırım benden biraz büyük.

( " böyle yazmaya devam edicem. Orada daha tanışmamış oldukları için öyle yazmıştımm)

"Çayın hazır. Bu arada Sasuke kaç yaşındasın baya genç duruyorsun da"

"Teşekkür ederim Karin ben 20 yaşıma giricem"

"Tanrım sen benden küçüksün ben de 26 yaşıma giricem"

"Nee-san dememi ister misin?"

"Saçmalama Sasuke bu gencecik yaşımda kimse bana nee-san diyemez.. Ben çok gencim"

"Peki.."

"Sakın bu manyak mı deme he sadece eğlenmeyi seviyorum"

(Hange gibi yapıcam Karin'i Hange'yi çook özledim ;c)

"Demem demem çünkü karşında da bir manyak var"

"Oo bu manyak ne yapmıs olabilir ki?"

"Dün gece sevgilim ile çatıya çıktık. Sevgilim BEN UCHİHA NARUTO VE OĞULLARIMIN BABASI UCHİHA SASUKE'YE AŞIĞIM!! Diye bağırdı ve ben de okulun kürsüsüne çıkartıp öptüm"

"Uchiha Naruto? Oğullarımın babası?"

"Evet ben birgün sizi tanıştırırım hatta Naruto uyanınca beni görüntülü arayacak o zaman seni de çağırayım"

"Çok isterimm. Bebeklerin resmi var mı?"

"Varr"

"Ohohooh tiplere bak bunlar çok tatlıı. Bunlar böyleyse eşin nasıl biri çok merak ediyorum. Nasıl güzel bir kız mı?"

"Karin şey sen hiç Naruto adında bir kız gördün mü?"

"Bekle bahsettiğin kişi Uzumaki Naruto mu?"

Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin