-Naruto-
Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda alnımda bir soğukluk hissettim. Nasıl buradayım diye düşündüğümde konuşmadan sonra sınıfta bayıldığım aklıma geldi. Doğrulmaya çalıştığımda Sasuke omzumdan tutup yatırdı.
"Naruto biraz daha uyu"
"Niye?"
"İyice dinlen. Neden bayıldığını bilmiyorum ama hadi güzelim biraz daha dinlen"
"Uu babam ayyeme güzeyim dedii"
"Çok yomantik"
"Sizi bücürlerr"
"Ayye iyi misin?"
"İyiyim çocuklar sadece biraz başım ağrıyor"
"Sevindim"
"Hadi biz salona gidip boyamaya devam edelim anneniz de uyusun"
"İlk önce ben gidiceemm"
"Ben gidiceemm"
"Sessiz olun Sarada'yı da uyandırı- buyurun siz uyutun küçük hanımı"
"Ben uyu-"
"Naruto/ayye sen uyu!"
"Tamam uyuyorum"
"İyi uykular"
(Siyah yerleri beraber söylüyorlar)
"Saolunn bu arada Sarada biraz daha ağlarsa biraz geç uyur"
"Ow doğru hadi çocuklar gidelim"
"Merci" (Teşekkürler)
"Bir anda fransızca konuşasın mı geldi?"
"Evet"
"De rien" (Çeviri umarım yanıltmıyorsundur beni. Bu arada çeviri doğruysa 'Rica ederim' demek)
Odadan çıkıp kapıyı kapattıklarında 'Hafıza kaybım mı var?' diye düşünmeye başladım. Ve o 'Hayatta kalmaya çalış' neyin nesiydi? Fazla düsündüm sanırım. Başım ağrımaya başlamıştı ama şimdi uyursam gece uyuyamayabilirdim. Kalkıp telefonumu aldım. Sevdiğim şarkılardan birini açmak için Youtube'a girdiğimde önüme kendi fotoğrafım olan bir video çıktı.
"Bu video ne ya?"
Dedim ve videoyu oynatmaya başladım. İçerisinde fotoğraflarım vardı. Ayrıyetten üzerlerinde kalp olanlar da vardı. Hayranım mı vardı yoksa? Umarım kötü bir amacı yoktur dedim ve videodan çıktım. Sevdiğim bir şarkıyı açtım. Şansıma çalan 2. Şarkının gitar notalarını biliyordum. Yatağın yanından gitarımı alıp akordunu ayarladım.
(Yanlışım varsa söyleyin ben de değiştiririm)
Yavaşça gitarıma dokunmaya başladım. Gitardan çıkan ses beni hep rahatlatırdı. Şarkıyı kapatıp çalmaya başladım. Bence güzel çalıyordum. Tabi çalarken söylememek garip olurdu. Şarkı bittiğinde çocuklar ve Sasuke alkışlayarak içeri girdiler.
"Sarada biraz daha büyük olsa o da alkışlayacaktır"
"Ayye mükemmel söyledinn"
"Teşekkür ederimm"
"Bir daha söyler misin?"
"Bilmem? Söylersem eşlik eder misiniz?"
"Edeyiizz"
"Hadi o zaman bir şarkı bulalım"
"İngilizce olsun mu?"
"Ama biz bilmiyoyuz ki"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |
Fanfikce-Düzenlenmiştir- Bu benim ilk kitabım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Günlerdir aklıma fikirler geliyordu bende artık bunları buraya dökeyim dedim. İyi okumalar ❣