《11》

498 27 108
                                    

*Sasuke'nin anlatımıyla*

Sabah olmuştu. Gözlerimi açtığımda Naruto yanımda değildi. Sabahları yanımda olmayınca korkuyorum. Tanrı bilir yine birşeyler aşermiştir. Mutfağa girer girmez sağ elinde çilek, sol elinde karadut tutan ve yerde uyumuş bir Naruto gördüm. Karadut sayesinde ağzının etrafı mosmordu. Şuanda karadut yerine onu yemek daha iç açıcıydı. Hamile olmasını umursamayıp Naruto'nun üstüne eğildim. Pijamasının üstünü kaldırıp göğüs uçlarını yalamaya başladım. Sanırım hamile olduğu için göğüs uçları kıpkırmızıydı. Keşke şuanda uyanık olsaydı. Ben onu uyandırmanın yolunu biliyorum. Pijamasının altını aşağı çekip boxerını kavradım. Boxerını de aşağıya çekip çıkardım. Parmağımı yalayıp deliğine soktuğumda uyanmıştı.

"Ağh~ Sasuke ne ığh~ ne yapıyorsun"

Cevap verirsem bana sinirleneceğini biliyordum bu yüzden parmağımı hareket ettirip dudağına yapıştım. Düşündüğüm gibi hareketsiz kalmıştı.

"Sasuke acıktım ağh~ k-kahvaltı ver"

"Naruto ciddi misin? Bu durumda kahvaltı mı düşünüyorsun?"

"Sasuke onu çıkar ve bana pankek yaapp"

"İyi"

"Sabah sabah nasıl *zdın sen ya"

"Senin gibi biri yanımda oldukça nasıl *zmamamı bekliyorsun?"

"He yani benim gibi biri daha olsa yine *zarsın?"

"Bakarız"

"Sasuke senden nefret ediyorum"

"Bende seni seviyorum"

"Pisliksin *hığk* Sasuke"

"Sen söylediklerimi ciddiye mi aldın hhahahah"

"Gülme o adam gibi sende gülüyorsun bana.."

(Allahım ben çıldırıcam biri ağlar diğeri onun ne halde olduğunu unutup dalga geçerken batırır falan 💆🏻‍♀️ Anasınıfı oldu mübarek. Menma doğunca bunlardan daha zeki olacağına eminim.)

Naruto içeri gidip anime izlemeye başladı. Neymiş Banana Fish miymiş neymiş. Muz Balığı nedir ya komedidir Tanrı bilir.
(He komedi Naruto şimdi bir ağlayıp depresyona giricek varya sonra sen de onunla uğraşıcan MÜKEMMEL SENERYO)

Ben Naruto için çilekli cheesecake yaparken yanıma gelip birşeyler fısıldadı.

"Banana Fish, Banana Fish"

Kafayı yedi sandım bir an. Gözlerini açmış tek bir noktaya bakıp ağlıyordu. Acaba cidden komedi miydi?

"Naruto iyi misin?"

"Shorter.."

"İngilizce mi öğreniyorsun?"

"Hayır ölen karakterin adı Shorter.."

Komedi değilmiş hadi bakalım.

"Depresyona gireceğin birşey mi izliyorsun?"

"Üstüne bastın"

"Naruto git düzgün müzikli şeyler izle"

"Given, Your Lie In April nasıl?"

"Naruto onlar da mı üzücü?"

"Hıhım"

"Naruto lütfen birşey izleme"

"Sasuke gel seninle izleyelim"

Naruto bunları ağlayarak ve suratını oynatmadan söylüyordu. Tanrım ne izlemiş olabilir ki?

"Sasuke~"

Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin