-Sasuke-
AAAAAAHHHH ÇILDIRICAAMM BİR HAFTA BİRŞEY OLMADAN OLMUYOR MU YA?! Bunu bağırarak söyleyemezdim bebekler daha çok ağlardı ama cidden çıldırma raddesine geliyordum. Şuanda o adamlari bulup köklerini kurutucam. BİR DE TAKINTILI
GİBİ NARUTO'YU KAÇIRIYORLAR. HANGİ İNSAN EVLADI BUNU YAPTIYSA CİDDEN A***A K********N O***PU ÇOCUKLARI.(Bakugou oldu la bu anaa bir de BakuDeku kitabı yazmaya çalışsam mı?)
Eren ve Menma'yı kucağıma aldım ve sallamaya başladım. Bu arada da içimden Naruto'yu kaçıranlara ana avret giriyordum. Gerçi onları bulunca 1.93 boyumla giricem de beklemeleri gerek. ANSKİM BEN DAHA YENİ S*KMİŞTİM NARUTO'YU HASS*KTİR.
"Lütfen ağlamayın babanız çıldırıcak zaten şimdi"
Sanki anlayacaklardı da ben sessiz olun diyorum. Keşke s*keli 1 ayı geçseydi de bebek tam oluşsaydı şimdi t*cavüz etseler gen değişir a*.
(Değişir mi hiçbir fikrim yok ama bu kitapta değişiyor ve şunu söyleyim t*cavüz edicekler ;c ve Sasuke'nin düşündüğüne bak demeyin. Aslında işaretlediği için başkasının t*cavüz etmesi ona zarar verir diye korkuyor.)
Hay bari çocukları uyutup Shikamaru'yu çağırayım Kiba, Shino ve beynini s*ktiğimin Hinata'sını çağırırsam bulabilirim.
Sonunda uyudular şu piç Hinata'yı arayayım da bari
"Alo mal sen misin?"
"Sasuke?"
"Evet sen hala psikopat mısın?"
"Hayır ve geçmiş için özür dilemek istiyorum.. Naruto-kun oralarda mı?"
"Bende o yüzden aradım Naruto kaçırıldı"
"Ah Tanrımm yardım edebilir miyim?"
"Umarım"
"Peki ben Neji nii-san'a haber vereyim oraya gelirim"
"Nereden bili- ah doğru"
"Cidden özür dilerim"
"Na-Naruto gibi özür dileyip durma zaten berbat haldeyim. Sadece çabuk ol"
"Peki Sasuke-kun"
Yere çöküp alnımı tutuyordum. Başıma ağrılar girmişti ve kendimi bataklıkta gibi hissediyorum.. Ama yıkılmayıp Naruto'yu bulucam. Şimdi Shikamaru'yu da aramam gerek.
"Alo Shika"
"Efendim Sasuke?"
"Sh-Shika Naruto tekrar.."
"Tamam sakin ol ben devamını anladım kendini yormana gerek yok geliyorum"
"Saol.."
"Ben gelirken Kiba ve Shino'ya da haber veririm hiç korkma sen"
"Teşekkürler Shika"
"Önemli değil Sasuke"
(Allah herkese Shikamaru gibi arkadaş versin le demeden leblebiyi anladı hatta Kiba ve Shino'yu bile)
Lütfen biri delirmemem için bir neden söylesin.
"Naruto'yu bulup 4 tane daha çocuk yapman gerek"
"Kurama sende duymasan ben çoktan delirmiştim"
"Delirme a* otur oturduğun yerde delirmeden olmuyo mu 'Deliricem' 'Deliricem'"
"İyi su içip Shikamaru'yu bekliycem"
"Duşa gir salak"
"Doğru"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |
أدب الهواة-Düzenlenmiştir- Bu benim ilk kitabım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Günlerdir aklıma fikirler geliyordu bende artık bunları buraya dökeyim dedim. İyi okumalar ❣