Merhabalaarr. Bölümü yazmaya geç başladığımı biliyorum. Bu saate kaldı çünki kuzenlerim bize geldi. Saat 9 gibi. Ve bir haber vermek istiyorum. Mike ve Sora adlı bir hikaye yazıcam. Yani adı bulamadığım için böyle. İcerikleri zaten açıklamada yazıyor. Umarım beğenirsiniz.. Şimdi bölüme geçelim.
-Sasuke-
^İkizlerin doğum gününde. Öğlene doğru^
(Wow uzun zamandır Sasuke'nin anlatımıyla yazmıyordum. Bakalım ofisteki günleri nasıl geçiyormuş)
Çocukları almaya gittiğimde Naruto bir kaç tane mum almamı istemişti. Günlere baktığımda 6 Haziran olduğunu gördüm. Bugün ikizlerin doğum günü. Şükür ki araba ile çarşıda geziyordum. Arabayı kenara park edip indim. Çocuklara minik hediyeler bakıcam. Şimdii Menma neler sever? Buldum. Menma uçan arabalara bayılır. Bu yüzden bir tane uçan araba maketi aldım. Eren de manga ve figür sever. En son ne okumuştu ki? Dur dur hatırladım. KS miydi? Yok o psikolojik bir şey olduğu için almamıştım. Gerçi dolabımı karıştırsa bulur. Ne alsam? Banana Fi- ay tövbe. Naruto onda çok ağlamıştı. Attack On Titan? Tanrım bu da mı üzücü? Sanırım de- büyüyünce alırım. En iyisi çalışanlara sormalıyım.
"Pardon 7 yaşındaki çocuğa manga olarak neler alabilirim?"
"Anime mangası mı?"
"Evet"
(Nasıl okuyacak demeyin çünki Sasuke de manga bağımlısı zaten üstte yazdım 'Dolabımı karıştırırsa bulur' diye. Yani ona Sasuke okuyacak)
"Saiki iyi midir ki?"
"Evet efendim. Konusu *bıdı bıdı bıdı bıdı* yani bence gayet iyi"
Kadın ne dediyse yarısından fazlasını anlamadım. O kadar hızlı konuşmuştu ki anlatamam. Çünkü anlamadım.
(Arkadaşlar şimdi bir şey fark ettim de. Ben bazı yerlere 'Çünkü' yerine 'Çünki' yazmış olabilirim çünki bayadır öyle yazıyorum. Bir nevi alıskanlık oldu artık)
"Tamamdır ben bunun serisini alabilir miyim?"
"Efendim biraz pahalı olabilir"
"Oğlumdan değerli değildir"
"Oğlunuz çok şanslı"
Hehe biliyorum. Çünkü bizim gibi bir aileye sahip. Ee biraz da gururumuz, egomuz olsun değil mi?
"Ahah teşekkürler"
"Ne demek. Bu arada bir daha gelirseniz diye. Adım Oka"
"Ne güzel isim"
Naruto'dan güzel olamaz.
"Teşekkür ederim. Şey ayıp olmazsa sizin adınız nedir?"
"Sasuke. Sasuke Uchiha"
"B-Bekleyin siz Moonboy Uchiha şirketinin sahibi misiniz?"
"Evet"
"T-Tanrım. Burada olmanız büyük zevk. Mangalarımız oğlunuza hediye olsun"
"Aslında baştaki kişi ben değilim"
"O zaman kim?"
"Eşim. Naruto Uchiha"
"Erkek mi?"
Erkekse ne olmuş? Iyy diyip kenara mı atacaksın. Tanrım çokta umrumda.
"Evet"
"Tanrım çok şanslısınız. Erkek eşler daha yardımsever olurmuş. Eşinize de hediye bakmak ister misiniz?"
H-Ha? Böyle insanlar kalmış mıydı? Sonunda böyle bir insan görüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaştan Fazlası | SasuNaru |
Fanfiction-Düzenlenmiştir- Bu benim ilk kitabım ve nasıl yapacağımı bilmiyorum. Günlerdir aklıma fikirler geliyordu bende artık bunları buraya dökeyim dedim. İyi okumalar ❣