"Minseo, lambat kau balik. " perempuan bernama Minseo itu memandang sekilas ke arah lelaki itu dan hanya memutarkan bebola matanya.
"Bukan urusan kau. "
"Wah wah, pandai melawan sekarang ek? " dia mencekak pinggang, acah mahu memarahinya tetapi Minseo tidak melayannya.
"Mork-"
"I told you many times, don't call me by that name-"
"Biarlah, kawan kau panggil kau Mark, biar aku panggil kau Mork. Unik kan? " dia terkekeh perlahan.
Mark mendengus perlahan. "Malas aku cakap dengan kau-"
"Eh, tunggu! " Minseo menahan Mark daripada menapak menuju ke biliknya.
"Aku nak tanya, kau kenal tak Zhong Chenle? " soalnya tanpa berbasa basi.
Mark menaikkan keningnya, memandang adik perempuannya pelik. "Kenapa? "
"Jawab je lah. "
"Ya, kalau aku cakap ya kenapa? "
Minseo menganggukkan kepalanya berkali-kali. "Uhm, dia sekolah kat mana ya? Sama dengan kita ke? "
"Iyalah, dia kelas sebelah kau kan? "
"Hah? Seriuslah? Kenapa aku tak pernah nampak dia sebelum ni? " pelik Minseo dibuatnya.
"Dia pendiam, tak banyak bergaul sangat. Maybe sebab tu. " terang Mark lagi.
"Kenapa kau tiba-tiba tanya pasal dia, huh? "
"Tak ada apa-apa. Dah terima kasih. " Minseo berjalan menuju ke biliknya, meninggalkan Mark terpinga-pinga.
"Hm, sus. "
YOU ARE READING
agony. zcl
Fanfiction"ᴋᴀᴜ ᴛᴀᴋ ᴀᴋᴀɴ ᴘᴇʀɴᴀʜ ꜰᴀʜᴀᴍ ᴅᴇʀɪᴛᴀ ᴀᴋᴜ. " ⚠️ ᴛᴡ ; ᴄᴏɴᴛᴀɪɴꜱ ꜱᴜ!ᴄɪ!ᴅᴇ, ꜱᴇʟꜰ ʜᴀʀᴍ, ᴀʙᴜꜱᴇ ⚠️ ᴀ ᴢʜᴏɴɢ ᴄʜᴇɴʟᴇ ꜱʜᴏʀᴛ ꜱᴛᴏʀᴛ, 2021