"C-Chenle-"
"Ya, sama-sama. Lain kali jangan jadi baik sangat. Rela sangat kena paksa buat itu ini. " jawab Chenle, membuatkan dia terdiam seketika.
"Minseo! Min- yah, kau ke mana? Jangan pandai-pandai nak batalkan-"
"Lee Minhyung! " cantas Minseo laju, memandang tajam ke arah Mark yang cuba mengawal emosinya.
Chenle menoleh sekilas ke arah Mark. "Mark hyung, kau kenal dia? "
"Ya iyalah dia adik aku, kenapa? " Mark menyoal kembali, berjalan mendekati mereka berdua.
"Chenle, jangan-"
"Hyung, kau tahu tak adik kau kena buli dengan classmate dia? Tadi, dia hampir hampir kena tampar kalau aku tak halang perempuan tu. " ucap Chenle panjang lebar, membuatkan Minseo kesal.
Mark menoleh ke arah Minseo yang melarikan pandangannya ke arah lain, tahu yang abangnya mesti marah kerana tidak mengadu kepadanya.
Chenle berdehem perlahan, kemudian dia menoleh ke arah Minseo.
"Cakap dengan abang kau benda yang betul, aku pergi dulu. " ujar Chenle lalu menapak pergi meninggalkan dua beradik itu.
"Apa perasaan ada abang? " Chenle mengerling sekilas ke arah mereka, nampak yang Mark memarahi Minseo, namun kemudian dia memeluk Minseo dan menenangkannya.
"Sekurang-kurangnya ada orang kisah tentang diorang. Kalau aku yang tiada siapa-siapa... "
"Siapa je yang kisahkan aku? "
YOU ARE READING
agony. zcl
Fanfiction"ᴋᴀᴜ ᴛᴀᴋ ᴀᴋᴀɴ ᴘᴇʀɴᴀʜ ꜰᴀʜᴀᴍ ᴅᴇʀɪᴛᴀ ᴀᴋᴜ. " ⚠️ ᴛᴡ ; ᴄᴏɴᴛᴀɪɴꜱ ꜱᴜ!ᴄɪ!ᴅᴇ, ꜱᴇʟꜰ ʜᴀʀᴍ, ᴀʙᴜꜱᴇ ⚠️ ᴀ ᴢʜᴏɴɢ ᴄʜᴇɴʟᴇ ꜱʜᴏʀᴛ ꜱᴛᴏʀᴛ, 2021