Bıcırık-3

5.4K 319 96
                                    

Kaşınmasan mı acaba Ada?

Ne kaşınması kaşınmıyorum ki ben?!

Gerizekalı adam önündeyken adama mesaj atmak üzeresin bu kaşınmak değilde ne?

İşin eğlencesi orada Paşinyan. Sen anlamazsın sus!

İç sesimle günlük rutinimiz haline gelmiş olan kavgamızı yaparken gözlerimi yavaşça telefonumun ekranından alıp Efkan'a doğru çevirdim. Efkan'ın tüm rahatlığıyla bahçemizdeki salıncağa oturmuş telefonuyla ilgilenmekte olduğunu gördüğümdeyse dudaklarımı sinsice yukarıya kıvırıp hazırda beklettiğim mesajımı tek bir tuşla gönderdim.

hiamastalker: Günooooo

Mesajı atar atmaz gözlerim tekrar Efkan'ın üzerine dönerken Efkan'ın telefonundan yükselen bildirim sesiyle oturduğum yerde dik bir hale gelip hareketlerini dikkatle incelemeye başladım. Telefonunun ekranına bakıp sıkıntıyla iç çektiğini gördüğümdeyse dudaklarımı hafifçe büzüp gözlerimi telefonuma çevirdim.

N'oldu pek bir keyfin yok düşlendiğin gibi olmadı mı?

İç sesim bulduğu küçücük fırsatı kaçırmayıp bana gelişine lafını sokarken verecek bir cevabım olmadığı için dudaklarımı birbirine bastırıp gözlerimi devirdim. Pes edecek değildim. İlk günden Efkan'ın bana oldukça samimi bir şekilde yazmasını zaten beklemiyordum. Üstelik daha üç ayım vardı. Bunun bir ayında Efkan'la aramı yapsam, bir ayında kim olduğumu açıklasam, son bir ayında da kendimi affettirip birlikte olmaya onu ikna etsem yeterdi. Aceleye gerek yoktu. Ama durmaya hiç gerek yoktu!

hiamastalker: Paşinyan'da günoo diyor.

hiamastalker: Bak o benim gibi yüzsüz değildir selamını almazsan alınır.

hiamastalker: Paşinyan söyle abiye güzelim alınırsın değil mi?

hiamastalker: Paşinyan: Niye öyle diyorsunuz beyefendi?

hiamastalker: Paşinyan: alındım

hiamastalker: Paşinyan: gücendim

Art arda Efkan'a mesajlarımı gönderip bahçede yükselen bildirim seslerini keyifle dinlerken kaçamak bir şekilde bakışlarımı ona doğru çevirdim. Ekrana bakıp gülümsediğini gördüğümdeyse yüzüme geniş bir gülümseme yöneltip iç sesime döndüm.

Ne oldu Paşinyan? Raks edirdin!

Aman! Son gülen iyi gülermiş! En son ben güleceğim!

Yav he he!

efkan_: Paşinya'na günaydın. Stalkerıma günaydın yok.

hiamastalker: Ama ama... ağlarım 🥺

hiamastalker: Efkan Efkan canım arkadaşım (şimdilik)

hiamastalker: Hiç yalnız bırakmadım hep yanındaydım (bir günlüğüne)

hiamastalker: Kendine bir arkadaş bulmuşsun (Paşinyan)

hiamastalker: Beni ne çabuk unutmuşsun. Nereye....

hiamastalker: Nereye gidiyorsun Efkan'ım?

İflah olmaz bir çizgifilm bağımlısı olduğum için Niloya'ya ait bir besteyi Efkan'a uyarlayıp hızlı hızlı mesajlar atarken biran da Efkan'ın kahkahasının bahçede yankılandığını duyarak şaşkın bakışlarımı yüzüne çevirdim. Bakışlarımı fark ederek hızla kendini toparladığındaysa gözlerimi tekrar telefonuma çevirdim.

Bıcırık&Bacaksız (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin