Bıcırık-103

3.1K 213 38
                                    

prof.dr.kemal: Asistanımdan hastalarımın bilgilerini isteme hadsizliğini nereden buldun Efkan?

efkan_: Hocam ben sadece hasta isimlerini istemiştim hasta bilgilerini değil asistanınız yanlış anlamış.

efkan_: Açıklama yapmak için bugün odanıza da geldim ama yoktunuz.

prof.dr.kemal: Hastalarımın ismini de isteyemezsin.

prof.dr.kemal: Hasta gizliliği esastır bizde bunu biliyorsun.

efkan_: Biliyorum hocam.

efkan_: Sadece bir konu kafamı karıştırdığı için mantıklı düşünemedim.

efkan_: Özür dilerim.

prof.dr.kemal: Kafanı karıştıran konu her neyse konun muhattabına gidip sor ne soracaksan.

prof.dr.kemal: Hem hasta mahremiyeti açısından hem de ikili insan ilişkileri açısından en doğrusu bu.

prof.dr.kemal: Konuşmaktan bu kadar korkmayın.

prof.dr.kemal: Bu gençlik nereye gidiyor?

prof.dr.kemal: Konuşularak çözülemeyecek konu yoktur. Bunu gençliğin biran önce hatırlaması gerekiyor.

efkan_: Haklısınız hocam.

efkan_: Ne olacaksa olsun gidip konuşmak en iyisi.

efkan_: Hem aklımdaki şey yanlışsa bile ne kaybederim ki.

prof.dr.kemal: Aynen öyle evlat.

efkan_: Çok teşekkürler hocam.

efkan_: Sadece bir Tıp hocası değil aynı zamanda bir hayat hocası olduğunuz için çok teşekkürler.

prof.dr.kemal: Asıl ben teşekkür ederim her konuda bu kadar iyi bir öğrenci olduğun için.

Bıcırık&Bacaksız (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin