efkan_: Yorgun bir savaşçı @dr.alaraa🦸♀️
@dr.alaraa: Ve o yorgun savaşçıyı çeken güçlü bir savaşçı 💜
@farukkk: Alara ablama bak be yakıyor yine ortalığı 🔥🔥🔥 @dr.alaraa
@babyalisa: 💪🏻💪🏻💪🏻
@bilgisizbilge: Allah'ım nasip et şöyle yorulmayı.
"Kim ya bu Alara?" saatlerdir ezberlemeye çalıştığım dapson ilacının özelliklerinin yazılı olduğu slaytın üzerine ellerimi yavaşça koyup gözlerimi karşımdaki ikiliye çevirirken Bilge kafasını gömdüğü slayttan hiç ayırmayıp umursamazca omzunu silkti. Alisa ise dersi bırakmaya dünden razı olduğu için önündeki slaytı iğrenircesine öne doğru itip gözlerini gözlerime çıkardı.
"Ay bilmiyorum ama çok güzel kız değil mi? Hem doktorda. Shipledim gitti Efkan abiyle." Alisa gülen gözleriyle gözlerime bakıp müthiş bir heyecanla hızlı hızlı konuşurken söylediklerine karşılık sertçe gözlerimi devirdim. Hemen ardından da gözlerimi slaytımın üzerine koyduğum telefonuma çevirip Alara denilen kadına bir kere daha baktım. Bu mu güzeldi?
Allah çarpar kızım! Taş gibi hatun.
Hıh! Ben daha güzelim bir kere.
Yav he he.
Öyle değil miyim? Kalbimi kırma Mahi.
Öyle olsan ne yazar adam daha dün yaşın yüzünden direkt üstünü çizdi senin.
Yaşını s....
Şş ayıp ayıp. Hiç yakışıyor mu bir bıcırığa sövmek.
"Ağız tadıyla sövemiyoruz bile kardeşim!" iç sesimin sinsi bir şekilde yaptığı uyarıya yine yanlışlıkla sesli bir karşılık verirken Alisa bana gözlerini bayarak bakıp az önce ittiği slaytını tekrar önüne aldı. Benim gibi bir ruh hastasıyla konuşmak yerine slaytına çalışmayı tercih ettiğini gözüme soktuktan sonra da başını Bilge gibi notlarının arasına gömdü. Ben de bu şekilde iç sesimle yalnız kaldığımı fark ettim ve gözlerimi ders çalışmak için hocadan anahtarını zorlukla aldığımız anatomi labında gezdirdim. Bakışlarım tüm labda ve maketlerde dolandıktan sonra Hayri'de takılı kaldığındaysa hızlıca ayaklanıp koşar adımlarla Hayri'nin yanına gidip tam karşısına oturdum.
"Ruh halimsin be Hayri." karşımda duran iskeletin bulunduğu pozisyon yüzünden hafifçe kıkırdayıp gözlerimi bir kaç kere kırpıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bıcırık&Bacaksız (Texting)
ChickLit"Karar verdiğimiz kişiyi üç ay içinde etkileyeceksin o zaman. Eğer etkileyemezsen...." gözlerime büyük bir parıltıyla bakan Bilge iddianın ödülünü bulmakta kararsız kalmış gibi Alisa'ya dönerken Alisa hafifçe kıkırdayıp gülen gözlerini bana çevirdi...