(Surf Mesa, Emilee -I Love You Baby )
Naber?
Iyi okumalar.
Bu bölüm ve diğer bölümlerin içindeki olaylar tamamen kurgudur. Bir kaç şeyin gerçeklik payı olsa da diğer kalan herşey yazarın kafasında kurduğu senaryolardır. Bu bilerek okuyun lütfen.
☆☆☆
"Seokjin ne yapacağız? Herşey çok karışık anlamıyorum. Jeongguk nerede neden annesi tanımıyor ya da neden başka bir çocuğa oğlum diyorlar? Birşey söyle 1 hafta oldu sadece kitaplara bakıp bize birşey söylemiyorsun. Neler oluyor?"
Konuşan bal dudaklı tombik suratlı çocuk telaşlıydı gerçi hepsinin sinirleri alt üst olmuştu,1 haftadır hem kütüphane hem ev hem de bir çok yere gitmişlerdi ama hiç birşey bulamamışlardı. Şimdi Seokjin önünde bazı mitolojik kitaplar ve din kitaplarını almış birşeylere bakıyordu.
"SEOKJİN!! Sana diyoruz cevap verir misin artık?!" Sinirlenen Hoseok sesini yükseltmişti ve bu sırada Seokjin okuduğu kitapta gördüğü bir şeyle yerinden hızla ayağa kalkmış ve şu kelimleri "Jeongguk tehlikede hem de çok büyük bir tehlike." Söylemişti.
"Nasıl?" İki arkadaşta aynanda Seokjin yanına gelmiş ve sormuşlardı. "Nasıl tehlikede? neler oluyor?"
"Şu oluyor Jeongguk kendi azraili tarafından göğe götürüldü, ne? nasıl olur? derseniz de, şöyle oturun ilk sonrada yapmamız gereken bir çok iş var."
Hepsi koltuklara oturmuş ve Seokjin'in diyeceklerini beklemeye başlamışlardı bu sırada Seokjin kitaplarda bazı yerleri açmıştı.
Şimdi biliyorsunuz kook'un doğum gününde birden kayboldu ve ara sokaktan sonra hiç görülmedi sadece siyah bir süliyet gördük ve bazılarının söylediğine göre biri kanatlanıp kucağında birisini götürdüğünü söylemişti. Bu kitaplarda yazana göre büyük bir kehanet olacakmış ama bunun sonuçlarının ne olacağını bilinmiyor. incilde yazana göre." Seokjin susmuş eline İncili almıştı ve bir sayfa açarak arkadaşlarına gösterip anlatmaya devam etti. " burada yazana göre bu kehanet bütün canlı-cansız, görülen-görülmeyen, alt ve üst tabakaları yani kısaca bütün evrenleri birleştirecek ve bunu yapacak olanda en son azarail kıralının oğlu Turannos Taxiarchai anlamı hükümdar baş melek ve bu melek kendi insanını kullanarak önca evrenleri birleştirebilir ve tek evrenin yöneticisi olur." Kitaptan bir kaç satır okumuş ve eline başka bir kitap almıştı.
"Bu kitap ise Roma mitolojisinin kitabı burda da aynı kehanetten bahsediyor sadece tek fark azrail olarak değilde Ailum olarak geçiyor gerçi her kitapta farklılık gösteriyor, azaril olarak Kur'an'da geçiyor, ölüm meleği olarak ise diğerler kitaplarda geçiyor. Kur'an'da ne zaman olacağını söylemiş ama pek anlayamadım çünkü İslam'ın kutsal günleri ve bir kaç farklı kelime geçiyor ama sanırım şöyle, bu gün yani kehanet denilen şey Kur'an'da kıyamet olarak geçiyor. Sonrası ise gerçekleşeceği gün bu zamansa müslümanların kutsal saydığı gün yani cuma gününde ama Kur'an'da geçene göre cuma günü akşam ezanından sonra olacak, ezan ne diye sormayın biliyorsunuz. Tevrat, incilde ve bir çok gök bilimci kitaplarinda ise bu gün şöyle anlatılıyor; Dünya, 8 Ekim de çok nadir yaşanan bir kozmik olaya tanıklık edecek. 'Selenelion' adı verilen kozmik olayda, Ay tutulması esnasında Güneş göğe yükselecek.
Selenelion esnasında, Ay ve Güneş birbirlerinden 180 derece ayrı olarak konumlanacak. Ancak atmosferde ışığın kırılması sonucu her iki gök cismi ufukta ayrı ayrı belirecek. Bu kırılma esnasında açılan bir portaldan Dünya'ya inecek olan Turannos Taxiarchai ve yancıları göğü,yeri ve arada kalmışlardı birleştirecek. Karanlık yayılıyor, heryeri basacak olan fitne ve karanlıkla herşey yok olacak, kehanetin gerçekleşmesi için gerekli olan şey..." son kelimeleri içinden okuduğunda gözlerini kocaman açmış ve karşısında oturan arkadaşlarına bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Sacrifice | Taekook
Fanfiction"S-Sen de kim-kimsin?" "Azrailine merhaba de Jeon Jeongguk." Dünya da herşey değişmek üzereydi. Çok hırslı olan bir Azrail ve başına ne geleceğini bilmeyen bir insan, bu hırsın sonu ya bir çıkmaz ya da umut ve aşk dolu bir serüven olacaktı. NOT:Ailu...