15'plan'

208 18 12
                                    

(ENHYPEN-10 Months )

Naber?

Bölümde geçen yapancı varlık adları 'Son Fedakarlık' kitabından alınmıştır yalnızca dumper'in alt türleri ben tarafından eklenmiştir ve bölüm sonunda varlıkların ne olduğu açıklanmıştır.

Eğer bölümden sonra sormak istediğiniz olursa en sonda adımın yazdığı yerde toplanabilirsiniz.

Iyi okumalar.

☆☆☆

"Namjoon ne yapıyorsun?" Uzun saçlı çocuğunun babasına yöneltmişti sorusunu.

"İmkansız aşkımı izliyorum." Kadın iç çekmiş ve uzun boylu, kalıplı,eski Ailum kralının yanına yaklaşmıştı elini omzuna koymuş ve " Artık açılmanın vakti gelmedi mi? Sana karşı çıkacak ya da engeliyecek birileri yok, kendine yazık ediyorsun." Kadın dostane bir biçimde konuşup akıl vermişti. Omzunu destek vermek için sıktığı adama, " Öyle ama ona açılıp ne diyeceğim. Hayatımı, ona olan yüz yıllardır var olan aşkımı, zorla evlendirilip birde üstüne çocuğumun olduğunu söylersem sence de kabul edilir miyim? Biliyorsun zaten ama yanlış anlama Tae ya da senden pişman değilim, iyi ki Tae oğlumuz iyi ki seninle tanışmışım. Eğer başkası olsaydı bu kadar anlayışlı olacağını hiç zannetmiyorum. Birde babam ve ailem yüzünden onca yaşadığımız şey var hepsini nasıl anlatayım onu o kadar yıpratıp üzdüm ki, yanına gidip yüz yıllardır bir döngü halinde hayatını mahvolmasını sağlayan onkadar olayı nasıl anlatayım, yüzüm yok buna." Namjoon kadına bakarak konuşmuş sonra tekrar önüne dönüp her zaman yaptığı gibi sevdiği yüzü izliyordum.

"Biliyorum ama böyle de kendine eziyet ediyorsun, eminim Seokjin anlayışla karşılayacaktır sen nasıl yüz yıllardır seviyorsan ben de yüz yıllardır tanıyorum gördüm sizi birbirinize bakışlarınızı, gülüşlerinizi. Yapma bunu kendine,kendinize ve unutma Tae'de seninle aynı kaderi yaşamak üzere tabi o biraz daha akıllı ve cesur herşeyi önceden planladı Göğün onlara, size yaptığını yapmamasi için." Kadın mantıklı konuşuyordu ve son cümleleri de bir süreliğine kenara ittiği konuyu aklına tekrar düşürmüştü oğlu kendinden sonraki ve şimdi ki Ailumların yöneticiliğini yapan 6. Kuşağın 13. Ailum kralı Kim Taehyung, oğlumda kendi gibi insanına aşık olmuş ve uzun zamandır da ikisinin hayatını kurtarmak için çok tehlikeli ve riskli  bir plan yapmış ama sevdiğini bir nevi fazla tehlikeye atmamak için olayı farklı yansitmisti. Tabi biraz kendini kötü göstermişte olabilirdi.

Namjoon elbette Tae'nin planını biliyordu ve şuan planının son kısmına yaklaşmıştı. Namjoon Taehyung'un ona gelip hem aşık olduğunu hem de Jeongguk'un geleceğini gördüğünü anlatmış bununla kalmayıp uzun süredir üzerinde detaylıca düşündüğü planını anlatmıştı.

Flashback

Babamın yanına doğru gidiyordum dün gece planımın son kısımlarınıda detaylıca halletmiş ve babama söyleme kararı almıştım çünkü babam da benim gibiydi onun da bir imkansızı vardı, sakın yanlış anlaşılmasın babama kızıyordum dedem olacak o adam yüzünden hem babamın hem annemin hayatı mahvolmuştu babam 12. Ailum kralı Kim Namjoon, kral olduğu dönemde ki bu bin yıl felan ediyordu sanırı, babam Seokjin hyungu korumak için yeryüzüneinmiş ve onu saldırıdan kurtarmıştı ne olduysa o saldırı sırasında olmuştu ama babam anlatmamıştı orayı ve sonrasında da babam yavaş yavaş gönlünü vermişti Jin hyunga, bunu da nefret ettiği yer yüzüne sık sık uğraması sonucu anlamıştı. Onun için iniyor her seferinde biraz daha fazla görebilmek ve bir kaç kelime fazladan konuşabilmek için. Sonra babam açılmış, anlatmış herşeyi Jin hyung ilk önce çok  ve ilk önce şaşırmış sonra da reddetmiş arkadaşı olarak görüyormuş babamı ama babamın herşeyi soyledikten sonraki rahatlığıyla bütün ilgisini ona avermis her şekilde aşkını gösteriyoruz ve Seokjin hyung buna çabuk alışmış sonradan da o da bu ilgi ve alakaya yenik düşümüs ve babamın ikinci teklifinde hemen kabul etmiş.

Last Sacrifice | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin