(Jungkook-Stay Alive (Prod. SUGA of BTS)
Naber?
Nasılsınız şarkı çok güzel demi aynı söyleyen ve yapan kişiler gibi neyse fazla tutmayayı. Bu arada bölümü konstrol etmedim sonra düzeltirim hatam varsa.
Iyi okumalar.
☆☆☆
Selenelion esnasında, Ay ve Güneş birbirlerinden 180 derece ayrı olarak konumlanacak. Ancak atmosferde ışığın kırılması sonucu her iki gök cismi ufukta ayrı ayrı belirecek. Bu kırılma esnasında açılan bir portaldan Dünya'ya inecek olan Turannos Taxiarchai ve yancıları göğü,yeri ve arada kalmışlardı birleştirecek. Karanlık yayılıyor, heryeri basacak olan fitne ve karanlıkla herşey yok olacak, kehanetin gerçekleşmesi için gerekli olan şey..." son kelimeleri içinden okuduğunda gözlerini kocaman açmış ve karşısında oturan arkadaşlarına bakmıştı.
Seokjin öylece kalmıştı ve ne diyip yapacağını bilmiyordu çocukların yüzüne tek tek bakmış ve sonra yutkunup tekrar kitaba döndü.
"Eee Seokjin söylesene ne gerekliymiş."
Seokjin kafasını sallamış ve kendine gelmeye çalışmıştı." Burda diyor ki kehanet için bir kurban verilmeli ama bu kurban öyle sıradan birisi değil bu kişi... Ailum kralının insanı olmalı yani Alekxis Agap."
"Alekxis Agap'a (aleksiz saaga) kim? Kafam karıştı." Jimin sormuş ve Hoseok kafasına vurup." Kralın insanı diyor, sence kralın insanı kim düşün bir?" Sitemli şekilde konuşmuş ve Jimin sanki kafasında ampul yanmış gibi dikleşip, gözlerini açmış ve anlamış bir nida çıkarmıştı. "Haaaa tamam tamam anladım."
İşler karışıyordu arkadaşlarının kurban olacağını düşünen bedenler bazı şeyleri yanlış anlamıştı hem de çok yanlış.
°°°
Sende kimsin? Ne oldu?"
Katran karası gözleri ile bana bakıyordu.
"Imm... Bunu tam olarak bende bilmiyorum ve ben de senin insanınım Ya-yani eskiden öyleydim." Sona doğru sesim kısılmış ve gözlerimi ondan kaçırıp ellerime bakmıştım.
Bana çok soğuk bakıyordu ve ben bunu istemiyordum bana beni sevdiğini söylemişti ve bunu derken gözlerindeki saf sevgiyi görmüştüm. Hisslerime güvenirdim ve hislerim onun beni uzun zamandır sevdiğini söylüyordu hem gözlerinde görmüştüm yeni sevmeye başlayan biri yıllardır bu anı bekliyormuş gibi bakmazdı.
"İnsanım mı? NE SAÇMALIYORSUN SEN HEH!" Oturduğu yerden kalkmış ve üstüme dogru gelmeye başlamıştı, bağırdığı için korkmuştum ve ben de ayağa kalkıp geri geri gitmeye başlamıştım. Durmuyordu gözlerindeki öfkeyle son hızla üstüme gelemye devam etmişti. Küçük olan mağaranın sert duvarına sırtım çarpmış ve öylece kala kalmıştım.
"Taehyung sana birşey söyleyeceğim." Beni anlamaya çalışır gibi bakmış ve kafasını sallamisti.
"Biliyorum hatırlamıyorsun ama ben yine de söyleyeceğim ve sonra senin beni burdan göndermen gerekecek yani Samalent öyle dedi yoksa ölürmüşüm. Neyse ben... Iııı ben seni... Offf birden söyleyeceğim. BEN SENİ SEVİYORUM. Evet, evet oh be söyledim aslında sana önceden söyleyecektim ama kendime bile itiraf edemedim tabi bi etki daha var senin bana olan itirafın. Seviyorum seni ama eğer bunu sana söylersem ve sen terslersen kalkamazdım."
Bana baktı baktı ve yüzü sertleşti." Sen benimle dalga mı geçiyorsun ha! Senin neyini seveceğim ben bir çok palavra söylüyorsun hem seni hiç bir yere yolamıyorum ne yaparsan yap."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Sacrifice | Taekook
Fanfiction"S-Sen de kim-kimsin?" "Azrailine merhaba de Jeon Jeongguk." Dünya da herşey değişmek üzereydi. Çok hırslı olan bir Azrail ve başına ne geleceğini bilmeyen bir insan, bu hırsın sonu ya bir çıkmaz ya da umut ve aşk dolu bir serüven olacaktı. NOT:Ailu...