4'foreign'

467 42 10
                                    

(Diplo-Look back (feat.DRAM))

Naber?

Iyi okumalar.

☆☆☆

Hayır, anlamıyordum neden bir an da böyle davranmaya başlamıştı. Bir de ölüm meselesi vardı. Oooof!

Odasından çıkıp dediği odaya girmiştim. Odaya girdiğimde çok şaşırmıştım. Çünkü nerdeyse benim dünyadaki odama benziyordu. Sadece televizyon yoktu, ama ya ben yemeğe kadar ne yapacaktım burda sıkılırdım ki ben Taehyung'u bulup bu sıkıntımı söylemeliydim. Daha fazla dayanamayıp girdiğim kapıdan çıktım ve Taehyung'u aramaya başlamıştım koskoca saray da nasıl bulacaksam artık.

○○○○○

Nerdeyse bütün sarayı  dolaşmıştım ve Taehyung'u bulamamamıştım herkeze sormuştum ama aldığım tek cevap hiç birşey olmuştu, kime birşey sormaya kalksam ilk önce gözlerini kaçırıp sonra kafalarını eğiyorlar ve yanımdan hızla uzaklaşıyorlardı ben de pes edip odama doğru giderken koridorun sağından bir ışık yüzüme çarptı bakmaya gitmiştim ama konuşma gelince hafif kenardan izlemeye başlamıştım. Sanırım sarayın terasıydı kim konuşuyor diye bakmaya çalıştım ve sabahtan beri aradığım bedenin yüzünü görmüştüm, karşısındaki kişi sırtı bana dönük olduğu için görememiştim. Kimle konuşuyordu?  ne konuşuyordu ki?

Dediklerini duymaya çalışmıştım ama birşey duymamıştım sonra Taehyung adama birşeyler dedi ben de bir kaç birşey duymak için pür dikkat dinlemeye başlamıştım.

"Tamam, geri kalanını sonra hallederiz, şimdi Jeongguk şüphelenmesin."

"Tamam" adam Taehyung'u- bu arada sesi bir yerden tanıdık gelmişti- onayladıktan sonra Taehyung bana doğru gelmeye başlamıştı ama hemen karşımdaki duvar da ki perdenin altına saklanmıştım kapının açılma ve kapanma sesinden sonra uzaklaşan adım seslerini duymuştum, kafamı çıkartıp koridorun sağına ve soluna baktığım da kimse yoktu. Ardından hemen o adamı girmek için terasın oraya gittim ama adam yoktu etrafa baktım ama gitmişti ben de ordan çıkıp odamı bulmak için koridora çıktım ve sola doğru dönüp uzun koridor da yürümeye başlamıştım.

Yürürken kafam önde ve az önceki konuşmaları ve tabi o adamı düşünüyordum sonra kafamı sert bir şeye çarpmıştım kafam eğik olduğu için görememiştim duvar sanmıştım. Kafami tutmuştum.

"Ah! Bu duvarın yolumda ne işi var ya! Ah çok açıyor!" Kafamı kaldırdığım da bana sinirle bakan bedeni ve ateş saçan gözlerini görmüştüm. Gözlerininin sarı olan yerleri kıpkırmızı olmuştu.

"Burda ne arıyorsun?" Oha şimdi sıçtın Jeongguk ne diyeceğim şimdi ben. Hemen bir yalan bul gguk yoksa Taehyung seni çiğ çiğ yer.

"Eee... şey... ben..."

"Evet ney... sen."

"Be-Ben acıkmıştım ve mutfağı arıyordum ama bulamadım sana sormak için bütün sarayı dolaştım... ama-ama seni de bulamadım, evet evet böyle oldu, hı hım." Ohh umarım inanır. Cok gerginim!

"Karnım mı acıktı?"

"Evet."

"Peki neden diğerlerine sormadın. Öyle de bulabilirdin mutfağı."of ne sorgulayıp duryorsun be adam!

"Şey, bilmem seni tanıyorum ya o yüzden."

"Beni sorsaydın söylerlerdi." Ya ne söylediler ne söylediler.

"Sordum, yani sormaya çalıştım ama garip bir şekil de gözlerini kaçırıp kafalarını eğdiler ve hemen uzaklaştılar yanimdan, sormama firsat vermediler ki." Yumuşamış olan bakışları tekrar karardı yani gerçekten bu sefer daha önceden kırmızı olan yerler simdiyah oldu şuan gözleri  kapkara olmuştu. Çok korkutucu olmuştu kanım çekilmişti resmen. Ne demiştim de bu kadar sinirlenmişti.

Last Sacrifice | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin