(Selena Gomez-Boyfriend)
Naber?
Iyi okumalar.
☆☆☆
"Azrailine merhaba de Jeon Jeongguk."
"Hah!"
Yoksa beni öldürecek miydi? Neden?
"B-beni öldür-öldürecek misin?"
Karşımdaki beden ellerini cebine koydu ve kafasını sağa çevirip sırıttı ve hızlıca kafasını bana çevirdi.
"Hayır, ama birgün o da olacak."
"NE! Nasıl yani ama-ama benim bir suçum yok ki eğer az önce olanları diyorsan ben-ben kimseye birşey söylemem gerçekten, söz. Yeter ki bana birşey yapma yalvarırım *hıck* hem ben daha ç-çok gencim *hıck* h-hem benim *hıck* bugün doğum günüm. Nolur *hıck* ne istersen yaparım yeter ki bana zarar verme."
Ağlamaya başlamıştım ve çoğu kelimeyi yutmuştum karşımda duran ve benim onun adını bile bilmediğim bedenin kaşları şaşkınlıkla havalanmıştı. Sahi bu adamın adı neydi?
"Hey! İlk önce sakin ol ve ağlama. Bak sana herşeyi anlatacağım, ama burda olmaz ve seni neden öldüreyim ki o adam yüzünden hem orda gördüklerin normal bir cinayet gibi mi geldi sana? " yüzüme bir cevap bekler gibi baktı.
"Hayır ama neden o zaman birgün o da olacak dedin? Hem ne anlatacaksın ki bana?"yüzüme baktı ve kiraz dudaklarından ismimi duymuştum. Bu garip hisettirmişti.
"Jeongguk... Bak bunu burda konuşamayız lütfen benimle gelir misin? Burası senin için hiç güvenli değil, sonra sana herşeyi ve senin nereden tanıdığımı anlatacağım." endişeli bir şekilde etrafa baktı ve sonra gözlerime yalvarır gibi bakıp sessizleşti.
"Ne? seninle hiç bir yere gelmem ve neden tehlikede olayım burası benim mahallem burda bana hiç birşey olmaz ve beni tanıyorsun diye seninle her istediğin yere geleceğimi mi zannettin?!" ne zannediyordu kendini sırf yakışıklı,uzun boylu ve bir tanrıya benziyor diye onunla gideceğimi falan mı sanıyordu? Evet doğru sanıyordu çünkü kimin hayatta karşısına ultra sexy bir adam çıkardı ki.Bana tek kaşını kaldırıp 'ciddi misin?' bakışı artıyordu.
(İtalikle yazılanlar jeongguk'un içsesi)
Off çok karizmattik!
Ne!sen de kimsin.
İçsesin bebeğim, nasıl çok iyiyim değil mi?
He he ondan neyse sen sonra gel şimdi benim sexy bir adamla konuşmamlazım by by.
"Şey tamam gelirim ama bir kaç sorum olacak."bana baktı ve onaylarcasına kafasını salladı.
"Şimdi ilk önce, adın ne?kimsin?nereye gidiyoruz? ve beni öldürmeyeceksen bu azrail muhabbeti nedir?" ellerimi gösümde birleştirip onu dinleyeme başladım.
Dudaklarını birbirine bastırıp gözlerime derince baktı. "Ben Kim Taehyung, senin azrailinim yani aslın da koryucunda denilebilir seni ecelin gelene kadar koruyacağım ve o gün geldiğinde canını alacağım, bir de azraillerin kralıyım, nereye gittiğimize gelirsek onu sana söyleyemem gittiğimizde öğreneceksin, en son sorunu cevapladım zaten başka sorun var mı? yoksa bir an önce gitmemiz gerek." şaşırmıştım yani beni koruyup ondan sonra öldürecek olması beni yıkmıştı.Kafamı salladım "Ne yapmam gerekiyor."
Ne yaptığımı ya da ne ile uğraştığımı kesinlikle bilmiyordum bu kararın bana ne getirdiğini veya neler getirebileceğini hiç bilemeden ona doğru adımladım. Önünde durduğumda ilk önce yüzümü inceledi ve sonra irislerini irislerime çıkardı.
Birden arkasında kocaman siyah ve uzun iki kanat belirdi bir adım geriledim ve gözlerimle ağzım kocaman açılmıştı. Bana bir adım atıp kolunu belime atıp sıkıca sarmış kendine çekmişti. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken konuşmaya başladı.
"Kollarını boynuma dola ve ayaklarını da belime sar."
"Neden?"
"Yerden metrelerce yukardan düşmemen için."
"N-nasıl?" Bana göz devirip tekrar yüzüme baktı.
"Arkamda ki kanatların süs olduğunu falan mı sandın, tabikide uçacağız."
Yok ebenin şeyi!ne demek uçacağız.
"uçacağız mı?iyide benim yükseklik korkum var. Hayatta gelmem. Olmaz."Ondan uzaklaşmaya çalışmıştım ama sadece hafif kolunu gevşetebilmiştim sonra da tekrar kolunu belime sardı.
"Kabul etin bir kere jeon gelmek zorundasın." Alaycı bir gülümseme sunup beni havaya kaldırdı ve düşme korkusundan dolayı kolarmı boynuna bacaklarımda beline dolamıştım gözlerime bakıp sırıttı ve kirazlarını aralayıp konuşmaya başladı sonrasında da benim için bir felaketi hem yanaklarım al al olmuş hem de yükseklikten dolayı adrenalin bedenimi sarmıştı."Sıkı tutun tavşancık. Kalkışa geçiyoruz."
Merhaba ben geldim biliyorum kisa oldu kusura bakmayın.
Yorum ve oy atmayı es geçmezseniz sevinirim.
Sizi seviyorum
●Tatiana●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Sacrifice | Taekook
Fanfiction"S-Sen de kim-kimsin?" "Azrailine merhaba de Jeon Jeongguk." Dünya da herşey değişmek üzereydi. Çok hırslı olan bir Azrail ve başına ne geleceğini bilmeyen bir insan, bu hırsın sonu ya bir çıkmaz ya da umut ve aşk dolu bir serüven olacaktı. NOT:Ailu...