(Tyler, The Creator - CORSO)
Naber?
⚠️ÖNEMLİ Okuyun PLS⚠️
Canlarım ben önceki bölüm son kısımlarda mantık hatası yapmışım jimin yoongi ile baygın gittikten sonra hoseok Jin jimin yazmışım hani şu falcı ya gittikleri yer heh orda sadece hoseok ve Jin var jimin yok yoongiye beraber önceki bölümde jimin olan yerleri kaldırdım zaten konuşması felan da yoktu neyse bunu bilerek okuyun.
İyi okumalar.
☆☆☆
Beyaz tenli beden telaşla arabayı evinin önüne park etmiş, hızlıca arabadan inmiş ve arka tarafın kapısını açarak hala baygın olan bedene bakmış ve zaman kaybetmeden Jimin'i kucaklayıp ardından arabanın kapısını kapatmış ve eve yol almıştı. Evden içeri giren iki Dünya dışı varlık salona geçmiş ve Yoongi Jimin'i koltuğa bırakmış, mutfağa gitmişti. Bir kabın içine su doldurmuş sonra temiz beyaz bir bez alıp tekrar koltukta baygın yatan bedenin yanına gitmişti.
Neden diye düşündü Yoongi, neden aşık olmak için tekrar beni seçtin? Milyarlarca kişi ve beden arasında neden tekrar ben? Gerçekten birbirimizin kaderi miyiz? her nerde, hangi zaman da ya da evrende olurlarsa olsun daima ilk aşıkım Jimin olacak sanırım dedi, düşünceleri arasında bir çok şey geçerken bir yandan da ateşi olan güzeller güzelli bedenin ateşini düşürmeye çalışıyordu. Bezi alnından almış tekrar ateşini ölçmek için elini alnına koymuş ama eli suya sokup çıkarttığı için soğuktu o yüzden tam anlayamamış ve dudaklarını Jimin'in alnına bastırmıştı. bunu yapmasıyla Jimin kıpırdanmış ve ateşin verdiği mayışması ile biraz savsaklamıştı.
Gözlerini hafif açmış ve üstüne yarım uzanmış bedenin sadece çene hattından aşağısını görebiliyordu, Yoongi geri çekilmiş yarım açık olan ve bilinci tam yerinde olmadığı tipinden belli olan çocuğa bakmış "Duş almalısın, ateşin çok yüksek havale geçirebilirsin." Demişti Yoongi. Jimin hala ne olduğunu kavrayamamış bir şekilde." Öyle mi? benim yıllardır ateşim var ama bunu duş değil sen söndürebilirsin." Jimin söylediklerinden sonra kıkırdamış ve kollarını Yoongi'nin boynuna sarmış burun buruna gelmelerini sağlayıp fısıldamıştı, "Ateşimi aşkınla söndürsene Min Yoongi." Yoongi diyemedi 'zaten yüz yıllardır hatta sayamadığım yıllardır aşığım sana, aşığız birbirimize' diye.
"Olmaz Tanrı'nın oğlu sen baban tarafından yuvandan buraya atılmışken, ben sevdiğim sen için düşmüş melek olarak Dünya'ya atılmışken olmaz, eğer yine aynısı olursa bu sefer ne olacak, ya sana bir şey yaparlarsa yine ya başımıza daha kötü bir şey gelirse ya koparırlarsa yine seni benden yaşayamam ben bu sefer." Yoongi konuşurken aklında canlanmıştı tekrar o zaman hissettiği acı, hüzün ve yas nedeni belliydi bu hislerin, sevdiğinden ayırılmanın getirisi idi bunlar hem de en adi şekilde.
Oysaki sevmek suç muydu hem de çok sevmek, değer vermek, canından çok sevip saymak ama Jimin'in babası öyle düşünmüyordu demek ki onların birbirlerine olan aşklarını öğrenmiş ve Jimin'in hafızasını silip şuan ki yaşadığı ailenin yanına atmıştı, Yoongi'yi ise cehennemden kovmuş ve bu yüzden düşmüş melek olarak Dünya'nın bir ucuna atmıştı yüce tanrı. Bilmiyordu ki yine birbirlerini bulacaklarını ve belki de tekrar o aşk çukuruna düşeceklerini.
Jimin'in bilinci gidip geliyordu, Yoongi daha fazla beklememiş ve Jimin'i kucaklayıp banyoya götürmüştü. Banyoya giren Yoongi Jimin'i klozete otutturmuş ve üstunü çıkarmaya başlamıştı. "Neden soyuyorsun beni?" Jimin ima ile sırıtmış ve Yoongiye yarım yamalak bakmıştı. "Hayır aklından geçenler olmayacak ateşin çok yüksek ve eğer böyle giderse havale geçirebilirsin o yüzden ılık bir duş aldıracağım. Ayrıca hala eskisi gibi arsızsın." Güzelce üstünü çıkarıp suyu hazırlamış ve Jimin'i tekrar kucaklayıp küvete koymuştu Jimin ilk başta mızmızlanmış ve geri çekilmeye çalışmıştı ama Yoongi buna izin vermemiş güzelce yıkayıp havluya sararak kucaklayıp kendi odasına götürmüş ve kendi dolabından bir kaç kıyafet seçip Jimin'e giydirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Sacrifice | Taekook
Fanfiction"S-Sen de kim-kimsin?" "Azrailine merhaba de Jeon Jeongguk." Dünya da herşey değişmek üzereydi. Çok hırslı olan bir Azrail ve başına ne geleceğini bilmeyen bir insan, bu hırsın sonu ya bir çıkmaz ya da umut ve aşk dolu bir serüven olacaktı. NOT:Ailu...