(Jungkook-still with you)
Naber?
Büyük ihtimal siz bunu ben bitirdikten birkaç gün sonra okuyacaksınız yani bu bölümü okuduğunuz da aslında bir kaç gün önce bitmiş oluyor çünkü bölümü kontrol edeceğim ettikten sonra size atacağım siz de okuyup yorum ve oy vereceksiniz değil mi bal peteklerim😊
Taehyung'un ağzından olan bölümleri atlayanlar mı var yoksa bilerek mi okumadınız?
Iyi okumalar.
☆☆☆
[15 dakika sonra]
Onbeş dakika, on-beş dakika tamı tamına onbeş dakika olmuştu ama hala çıkmamıştı. Sıkılmıştım ve ayakta durmaktan bacaklarım yorulmuştu.
Daha fazla tahammül edemeyip kapıyı çalışmış ses gelmeyince kapıyı açmıştım.
Keşke açmasaydım.
"Hey! ben seni yarım saattir dışarıda beklerken sen ne yapıyorsun. Hem bana çabuk ol diyorsun ama sen neden beni bekletiyorsun hah!?"
Şuan karşımda yarı çıplak bir şekilde duruyordu ben ise ellerim belimde kaşlarım çatık belkide hızlı konuşmamdan dolayı kulaklarım kızarmış bile olabilirdi. Neyse-bir dakika ben yarı çıplak mı dedim? Bana boş gözlerle bakan Taehyung'a gözlerimi kocaman açmış,ellerim iki yanıma düşmüş ve dudaklarım hafif aralanmışıtı. Gözlerim,gözlerinden aşağıya doğru kaymış ve dik ve kaslı göğüsü oradan sekiz ya da altı tam sayamadım abdominislerine inmişti. Ağzımın suyumu aktı ne?
Her neyse vücudunu baştan aşağı süzmüş ve bunu bir kaç kez tekrarlamıştım. Ben neden burdaydım? Belimdeki ellerim iki yanıma düşmüştü.
" AAAAAA!" Bir anda beynimin işlevleri geri gelmiş ve çığlık atıp arkamı dönmüştüm. Ayy o neydi öyle yunan tanrısı heykeli tasviri gibi.
"Ne bağırıyorsun be! Hem sen ne cüretle benim odama izinsiz ahıra dalar gibi giriyorsun heh?!"
"B-ben hazırlandım kapının önünde bekledim ama sen gelmedin dediğin vakitte geçince ben de sinirlendim daladım. " Ay yüzsüz bana yükseliyor bir de sanki keyfimden daldım.
"Ben 10 dakika sonra gel dedim daha 2 dakika var. Hem öyle olsa bile kapıyı çalmadan girilir mi?"
2 dakika mı iyide nasıl oluyor... o... hayır ya beni kandırıyor kesin kendi hatasının üstünü örtemek istiyor. Bir hışımla arkamı donup ellerim aşağıda yumruk yapmış, gözlerine kaşlarımı çatarak bakıyordum çok sinirliydim ve eminim korkutucu görünüyordum " 2 dakika mı? Hayır ya ben seni dışarda 15 dakika bekledim. Yalan söylüyorsun!" Ona dönmem ve sesimi yükselmemele şaşırmış ben konuşurken de yüzü garip bir hal almıştı sanki gülmek istiyor ama kendini tutuyormuş gibiydi ya da kabız olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Sacrifice | Taekook
Fanfiction"S-Sen de kim-kimsin?" "Azrailine merhaba de Jeon Jeongguk." Dünya da herşey değişmek üzereydi. Çok hırslı olan bir Azrail ve başına ne geleceğini bilmeyen bir insan, bu hırsın sonu ya bir çıkmaz ya da umut ve aşk dolu bir serüven olacaktı. NOT:Ailu...