Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz 15.04.2024
M
edya: Lavin Toprak
Keyifli okumalar dilerim.
Zamanın hızlı geçmesi, günleri umursamadığınızda mümkündü.
Peki ben ne yaptım? hah evet! Günleri saydım.Onsuz geçen günleri, yüzünü görmediğim her günü.
Tam tamına doksan gün olmuştu. Onsuz geçen doksan gün.
Aslında, gün içinde hızlıca saatin geçtiği zamanlar olmuştu. Genellikle Ders çalıştığım saatlerdi.
Hayalim olan 9 Eylül üniversitesini kazanmak için çalıştığım o saat diliminde, evet. Zaman hızlı geçiyordu.
9 Eylül'ü kazanmak istememin sebebi tabiki de onun hayalinin olmasıydı.
Onu o kadar çok seviyordum ki. Onunla bir, 4 yıl daha geçirmek için gerekirse 9 Eylül'ü bile kazanabilirdim. Belki, benim için de en iyisi buydu. Hem ailemden uzak olmazdım hemde şehir değiştirmek zorunda kalmazdım.
Alarm sesini duymamla yatağımdan kalkmam bir oldu. Pekte uyuduğum söylenemezdi bu yüzden yataktan kalkmak zorlamamıştı beni.
"Lavin, kızım çabuk hazırlan ve in kahvaltıya seni bekliyorum prensesim" babamın seslenmesiyle "Tamam! geliyorum baba" sesimi duyması için yüksek sesle söylenmiştim.
Hemen dolabımdan yeni aldığım okul kıyafetlerimi çıkarıp giyinmeye başladım. Eski okul kiyafetlerim fazlasıyla bol gelirdi.
Bal rengi saçlarımı açık bıraktım. Epey uzamışlardı biraz kestirsem iyi olurdu.
Hem o kısa saç seviyor.
Hazırlandıklan sonra son bir kez aynadan aksime baktım.
Baya iyi görünüyordum belki de hayatımda ilk kez bu kadar iyi görünüyordum.
Yaz tatili içinde tamamıyla bambaşka bir Lavin doğmuştu, belimin aşağısında olan saçlarım şimdi omuz hizasındaydı.
O öyle seviyor.
O kadar öz güvensizdim ki. O eski Lavin tahtaya çıkıp en iyi bildiği dersin sorusunu bile çözemezdi.
O eski Lavinin şimdikinden tam 30 kilo fazlası vardı. Boyu 5 santim daha kısaydı.Doksan günlük süreç, öz güvensiz Lavin'i alıp götürmüştü. O kilolu, kendini beğenmeyen, olduğundan daha kısa olan Lavin yoktu artık.
Yeni bir Lavin Toprak doğmuştu.
Kendimi değiştirmemin sebebi kesinlikle o değildi.Emin miyiz?
Kendimi değiştirmemin sebeplerinden biri kaybolan öz güvenimin tekrar bana gelmesi içindi, daha çok kendimi beğenmem için ama onun da fark etmesi içindi.
O beni hiç bir türlü fark etmedi... Şimdi fark eder mi?
Ederse ne değişir.
Çok şey...
Odamın kapısını açıp aşağıya indim. babamın özenle hazırladığı masaya kuruldum.
"Her zamanki gibi harika görünüyorsun prensesim" dedi gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN | Yarı Texting
Short StoryYeşil gözleriyle, gözlerimin en içine bakıyordu. Bana bakıyordu, o bana bakmazdı. Gözlerimizin aynı renk olduğunu fark etti mi? ***** Bilinmeyen numara: Daha ne kadar beni görmezden geleceksin?