Lütfen! Küçük Yalanlar | Texting adlı kitabıma göz atmayı unutmayın.
♪Yaşar "Sevda Sinemalarda"
Bölümü beğenirseniz oy ve yorum atmayı çok görmeyin.
Sizleri seviyorum.
Keyifli okumalar dilerim.
🩶
Eve geleli yarım saat olmuştu. Yarın okul vardı ama uyuyamıyordum. Uykumu kaçıracak kadar çok Çınar'ı düşünürken buluyordum kendimi.
Telefonuma gelen bildirimle birlikte yatağımda sola kıvrıldım ve telefonumu açtım. Çınar ismini görür görmez kalbim depar atmaya başlamıştı.
Çınar: Arkadaşlarlaydım. Bir türlü telefonu çıkaramadım. Sen neler yaptın bugün
Çınar: Seni özledim.(23.51)
Çınar'ın Aytun olduğunu düşünüyordum. Bunlar tesadüf değildi. Özellikle açık veriyordu. Ve beni tanıyorsa bunları fark edeceğimi biliyordu.
Çınar, Aytun'du. Gözlerimin önünde olupta görmediğim oydu.
Onunla olan bir kaç anım vardı. Gözlerimi kapatıp hatırlamaya çalıştım. Zihnime düşen en belirgin olanlardan biri. Kantindeki çarpışmamızdı.O an onu izlediğimde fark ettiğim şeyler yüzünü buruşturup sürekli sol kolunu tutmasıydı. Kalbi... İncitmiş olmalıydım.
Başka yaşadığım anıları düşünmeye başladım.İlk karşılaşmamızı, konusmamızı...
Duru, çocukluk arkadaşımdı. Aynı okullarda aynı sınıflarda okumuştuk. Ailelerimiz yakın olduğundan her zaman yanyanaydık.
Aras, Duru'nun abisi olduğu kadar bana da abilik yapmaya çalışmıştı. Hatta hep bir abimin olmasını istememin sebebi Aras yüzündendi.
Doğu ile Aytun'u liseye gitmeden önce tanıyordum. Aras'ın arkadaşlarıydı. Her gün karşılaşırdık. Doğu çok yakın davranırdı ama Aytun öyle değildi. Pek konuşmazdı. Ben de onunla konuşmaktan çekinirdim.
Biz ortaokuldayken Aras abi ve Doğu bizim okuduğumuz lisede okuyordu.
Liseye geçtiktigimde onlar bizden iki sınıf daha büyüktü. Aytun ise onlarla değildi.On birinci sınıfa geçtiğimde Aytun'un okulamuza geldiğini ve Bora'yla aynı sınıfta olduğunu öğrenmiştim.
Bu yüzden yaşıt olduğumuzu düşünmüştüm. Onunla merhabadan öteye hiçbir zaman geçmemiştim.
Hep bir çekingem vardı. Yakışıklı olmasına rağmen bir kere bile kızların ona baktığını görmemiştim. O da kızlara karşı mesafeliydi. Tek yakın olduğu kız ise Duru'ydu. Bu da okulda dedikoduların çıkmasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN | Yarı Texting
Cerita PendekYeşil gözleriyle, gözlerimin en içine bakıyordu. Bana bakıyordu, o bana bakmazdı. Gözlerimizin aynı renk olduğunu fark etti mi? ***** Bilinmeyen numara: Daha ne kadar beni görmezden geleceksin?