Lütfen! Küçük Yalanlar | Texting adlı
kitabıma göz atmayı unutmayın.Bölümü beğenirseniz oy ve yorum atmayı çok görmeyin.
Sizleri seviyorum.
Keyifli okumalar dilerim.
🩶
Çınar bana seslenmeyi kesmişti. Babamı görmüş olmalıydı. Duru bana baktıktan sonra arabaya doğru ilerlemiş arka kapıyı açmıştı. Çınar'a baktığımda hâlâ beni izlediğini gördüm.
Onu orada öylece bırakacak kadar düşüncesiz değildim.
Babama seslendim. "Çınar bir şey söyleyecek iki dakikaya geliyorum." Dediğimde babam kafasını salladı.
Babama arkama döndüğümde Çınar'a doğru ilerledim. Çoğu öğrenci gitmişti. Bahçede çok az kişi vardı. Çınar'a ulaştığımda, "Ne diyecektin." Deyip gülümsemiştim. Babamın yüzümü görmemesi işime geldi.
Gözleriyle, ileride park edilmiş siyah son model motorunu gösterdiğinde, "Birlikte eve gidelim mi? Diyecektim ki Levent hocayı gördüm." Gözlerindeki hayal kırıklığı gözle görülür derecedeydi. Onunla gitmek isterdim ama diğer yandan da babama bunu açıklayamazdım.
"Gelmeyi çok isterdim." Gözlerinin içine bakmaya devam ediyordum. Öylece arabaya binmek istemiyordum. En son motora bindiğimizde sahile gitmiştik. Belki bugün de tur atabilirdik. Hem Çınar'a sarılmayı seviyordum. "Bu akşam izin alırsam..." Gözlerimle motorunu işaret ettim. "Siyah Canavar'la... Birlikte Konak turu yapar mıyız?"
"Kızım Canavar değil! Prenses o." Hafif kaşlarını çatıp söylediği cümleyle şoka girmiştim.
"Çok kabasın." Dediğimde şaşırdı.
"Ne alaka?"
"Hiç prenseslerin üzerine binilir mi? Siyah Canavar'ın adına üzüldüm."
Kahkaha attığında ona eşlik etmiştim. "Tamam o zaman ben daha fazla durmayayım burada. Babamdan izin almaya çalışırım." Dedim.
Kafasını salladıktan sonra, "Senden haber bekleyeceğim."
Aynı şekilde kafamı salladıktan sonra arkamı döndüm. Arabaya doğru ilerlediğimde, açık camdan dolayı Duru ile Babamın seslerini duyabiliyordum.
"Ayy levent amca iyi ki geldin. Valla beş dakika bile yürüyecek halim yoktu."
"Niye bu kadar yorgunsun?"
"Şey ya günde sekiz saat ders çok yorucu oluyor. Kafa yorulunca vücutta yoruluyor ondan." Duru, pembe yalanını söylerken bende kapıyı açıp içeriye girmiştim.
"Çınar ne dedi?" Babamın sorduğu soruyla ona döndüm. Bir yalan bulmak için emniyet kemerimle uğraşmaya başladım.
"Yarın okula gelemeyeceğini bu yüzden de notlar falan olursa ona da söylememi rica etti. Karşı komşumuz ya ondan." Derin nefes vermem gerekirdi. Ama dikkat çekerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN | Yarı Texting
Short StoryYeşil gözleriyle, gözlerimin en içine bakıyordu. Bana bakıyordu, o bana bakmazdı. Gözlerimizin aynı renk olduğunu fark etti mi? ***** Bilinmeyen numara: Daha ne kadar beni görmezden geleceksin?