Deniz Tekin "Yıldızlar"
Keyifli okumalar dilerim.
Çıkmaz sokağa girmiş gibi hissediyordum. Ben şimdiye kadar hiç Bora'nın nasıl olduğunu sorgulamadım. Sadece sevdim. Tanımadan, konuşmadan, sarılmadan. Saçma mıydı bu?
İçime bir ürperti girince havanın daha da serinlemeye başladığını hissettim. Daha oturalı kaç dakika olmuştu ki? Muhtemelen üstümdeki ince askılığım yüzündendi.
Turuncu minderden kalkıp penceremden içeriye girdim. Yatağımın üstündeki ince yorganı ve şarkı açmak için aldığım telefonumla tekrardan çatıya çıktım.
Mindere oturmadan önce yorganı kendime sarıp telefonuma baktım.
Saat 22'yi çeyrek geçiyordu. Ağlamamın üstünden 40 dakika falan geçmiş olmalıydı.
Bilinmeyen Numaranın mesaj bildirimi çoğalmıştı. Mesajlarına bakmamıştım ama yazmaya devam etmiş.Mesaj kısmına girmeden önce Deniz Tekin'in yıldızlar şarkısını açtım.
"Balıklar uçar, kuşlar yüzer
Gökyüzü yemyeşil
Ben de seni düşünmeyi bıraktım
Bu yoldan dönen utansın"Şarkıyı dinlerken aklıma Bora geliyordu. Bütün şarkılarda, kitaplarda ve dizlerde olduğu gibi.
Sanki her şeyi onun için dinliyormuşum. Sanki ordaki sözcükler, benim ona söylemek istediklerimi bağırıyordu. O seni duymadı Lavin.Merak duygum giderek artarken bilinmeyen numaranın mesajına baktım.
Bilinmeyen Numara: Sana beni neden görmüyorsun yazmışken beni bulma demem.(20.10)
Bilimmeyen Numara: Beni gör istiyorum (20.30)
Bilinmeyen Numara: Ama kim olduğumu söyleyemem (20.32)
Bilinmeyen Numara: Sen Bora'yı düşünürken kalbinde o varken beni bilsende görmeyeceksin. (20.35)
Bilmeyen Numara: Üşüyeceksin, git üstüne bir şeyler al (21.40)
Bilinmeyen Numara: Neden mesajlarıma bakmıyorsun (21.40)
Bilimmeyen Numara: Hasta olacaksın (21.41)
Son attığı mesajda çatıda oturuyordum ve ince askılıydım. Nereden biliyor üşüyeceğimi. Beni mi izliyor?
"İçimde kayıp giden yıldızlar
Ve sana dair tuttuğum bir dilek
Hiç sönmeyen bi' ışık var"Şarkı döngüde çalmaya devam ederken ondan bir bildirim daha geldi.
Bilinmeyen Numara: Ne zaman üstünü örteceksin diye merak etmişim
Bilinmeyen Numara: Sonunda(22.19)
Siz: Beni mi izliyorsun?
Bilinmeyen Numara: Hayır dersem yalan olur
Siz: Beni izliyorsun
Bilinmeyen Numara: Sadece bu saatlerde çatıya çıktığını biliyorum diyelim
Siz: Kimsin demiyeceğim çünkü cevap vermeyeksin
Siz: Ne zamandan beri
Bilinmeyen Numara: Ne? Ne zamandan beri
Siz: Ne zamandan beri beni seviyorsun?
Bilinmeyen Numara: Kendinden nefret etmeden önce
Bilinmeyen Numara: Çok uzun zaman
Bilinmeyen Numara: Öyle ki sen Bora'yı sevmeden önce bile seni seviyordum (22.22)
Siz: Daha kalbimde kimse yokken neden çıkmadın karşıma
Siz: Madem ki şuan önündeki engel Bora
Siz: Madem ki Bora'dan önce beni sevmişsin
Siz:Neden karşıma çıkmadın
Bilinmeyen Numara: Sorun hiçbir zaman Bora değildi Toprak. Sorun beni görmemendi. Beni tanıyorsun. Beni biliyorsun
Bilinmeyen Numara: Bana baktığında hiç gözlerinin içi parlamadı
Bilinmeyen Numara: Sağlığım için iyi bir şey değil ama keşke parlasaydı
Bilinmeyen Numara: Gözlerin benim için parlasaydı ve ben bunun uğruna tekrardan bıçak altına girseydim (gönderilmedi)
Nasıl? Bora'dan önce daha gözlerim biri için kör olmamışken algılarım açıkken nasıl görmedim?
Yalan söyleme ihtimali kaç? Yalan söyleseydi beni bu kadar düşünür müydü? Hangi saatlerde çatıya çıktığımı bile bilmiyordum. O biliyor.Siz: Nasıl görmemiş olabilirim. Aklım almıyor. Beni kandırıyorsan hiç hoş değil.
Bilinmeyen Numara: Yalan söylemiyorum. Neden böyle bir şey yapayım.
Siz: Neden şimdi? Neden şimdi yazdın bana onca yıl varken neden şimdi seni görmemi istiyorsun.
(Görüldü)Yazıyor...
Çevrimiçi
Yazıyor...
Bilinmeyen Numara: Sen o iti severken ne yazayım? Toprak. ben seni seviyorum. Bırak şu iti. O seni hak etmiyor falan mı deseydim?
Bilinmeyen Numara: Saygı duydum. Beni görmedin başkasını sevdin bende saygı duyup karşına çıkmadım. Uzaktan sevmeye devam ettim.
Bilinmeyen Numara: Şimdi ise saygı duymuyorum. Çünkü sana karşılık veriyor. Neden şimdi sana karşılık veriyor? Ben biliyorum nedenini peki ya sen?
Siz: Demek ki görmeye başladı beni
(Görüldü) (22.37)Bilinmeyen Numara(Çevrimdışı)
(Çevrimiçi)
Yazıyor
Bilinmeyen Numara: Daha fazla durma dışarda geç içeri hava soğumaya başladı (22.40)
Bilinmeyen Numara: İyi geceler Toprak (22.40)
Buraya kadar okuyanlar için, hesabımda KÜÇÜK YALANLAR adlı Texting kitabı yayınladım. Dilerseniz onu da okuyabilirsiniz :)
🩶
Bölümü beğendiyseniz oy ve yorum atmayı çok görmeyin:)
Yeni bölümde görüşmek üzere
Kendinize iyi bakın bebekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN | Yarı Texting
NouvellesYeşil gözleriyle, gözlerimin en içine bakıyordu. Bana bakıyordu, o bana bakmazdı. Gözlerimizin aynı renk olduğunu fark etti mi? ***** Bilinmeyen numara: Daha ne kadar beni görmezden geleceksin?