Buli 1 (4.rész)

44 3 0
                                    

Reggel mikor felkeltem Emma már nem volt itt, ahogy Kinga sem. Ezért felhívtam őket.

-Hili, hali, halihó-köszöntött Kinga.

-Szia, nagyon jó kedvedben lehetsz.

-Ne haragudj, hogy reggel nem köszöntünk el csak Emmának főiskolás dolgai vannak.

-Nem baj, de szólhattatok volna.

-Amúgy jó is, hogy beszélünk-csillant fel a szeme.

-Miért? Történt valami?

-Semmi különös csak buli lesz egy 3 éves egyetemistásnál és mindenki megy az egyetemről szóval ott a helyünk.

- Tudod,hogy mi a véleményem erről.-egyszer még ilyen 16 éves korunkban elmentünk bulizni és hát nem végződött jól az este. Annyira berúgtam, hogy elestem és kórházba kerültem. Nem volt semmi komoly csak egy kis agyrázkódás, meg ki mosták a gyomrom, a szüleimnek akkor meg ígértem, hogy többet nem iszok.

-De nem kel innod és vigyázni fogok rád. És most semmi nem lesz ami elterelje a figyelmemet.

  -Hol és mikor lesz?-nincsenek jó elő érzeteim, de elmegyek,  meg úgysem fogok alkoholt fogyasztani.

-Majd üzibe elküldök mindent.

Semmi kedvem elmenni bulizni, de már nagyon rég voltunk csak mi ketten, ugyanis Emma nem jön mivel külsősök nem jöhetnek. Egész nap a Mr.Robot című sorozatot néztem. 17 óra fele el készülődtem. A hajamat felkötöttem lófarokba, a ruhám egyszerű volt: egy fekete farmer nadrágra és egy fekete, fehér csíkos felsőre esett a választásom, sminket nem raktam fel magamra.

 Ambra  Hotelnél találkoztunk Kingával, majd onnan mentünk is egyenesen a buliba. Mikor oda értünk már volt egy csomó részeg egyetemista. Belül és kívül is nagyon szép volt a ház. 

Már egy órája ott voltunk a buliba mikor Kinga elment valahol és magamra hagyott. Már vagy negyedórája nem jött vissza így úgy gondoltam elindulok megkeresni őt. Már 5 perce kereshettem mikor megpillantottam őket.

-Szia, hogy hívnak?-jött oda hozzám az egyik.

-Hello, Liána, de a röviden csak Lia.

-Nagyon örülök Lia, én Ricsi vagyok és ők itt a srácok-mutatott végig a csapaton. Mindeni egyesével bemutatkozott mikor is észre vettem, hogy hiányos a csipet csapat ugyanis nem volt köztük Álmos.

-Mi van a 8 személy nem akart jönni?

-Nincs olyan szerencséd-szólalt meg mögülem.........


☯✝Sziasztok, itt is van a 4. rész ma még hozom az 5.részt is.  ✝☯


Nem tudhattam előre..... [Befejezet]Where stories live. Discover now