Ő az? (12. rész)

24 3 1
                                    

Miután Álmos át jött sokat hallatunk hála neki sok embert ki tudtunk zárni és adót egy csomó jó tippet, hogy derítsük ki a személyt. Kint voltunk a kertben,  amikor Kinga felszólalt

-Lia van egy pulcsid, mert kezdek fázni? 

-Persze, a szekrényemben jobb oldalt a második polcon találsz. Nyugodtan, elveheted bármiket. 

Nos miután Kinga magunkra hagyott eluralkodott a csönd. Senki nem akart semmit mondani. Gondolom a lányoknak a nyomozáson vannak a gondolataik, de Álmi fejében nem tudom........ő egyszerűen..........csak csöndben volt. Mikor Kinga vissza ért mind fel kaptuk tekintetünket, gyors léptekkel sietett felénk és arca egy kicsit mérgesnek tűnt. 

-Lia, kié ez a pulcsi? -tartja fel a sötétkék pulóvert, amit még Álmos adott az ősszel. El is felejtettem.

-Álmosé, de ez nem az amire gondolsz. Bármi is legyen a fejedben -válasznak csak elismerően bólint valószínüleg tudta, hogy kié csak az én számból is hallani akarta. 

-Tudom, hogy az ővé. Csak tudni akarom, hogy került a szekrényedbe -nézet hol rám, hol a fiúra.

-Nézd, Kinga -szólal fel a srác is -még az ősszel adtam neki, mert fázott. -a lány fürkészve  az  a szemeimet nézte. Az ő szeméből viszont  kivehető volt, hogy tőlem is akar valamit hallani. 

-Akkor adta, mikor volt Bj-nél az őszi ki ősze jövettel , amire nem jöttetek. Mert ti inkább szüreti fesztiválon voltatok -Kinga válaszként csak megölelt és vissza adja a pulcsit a dulajdonosának. 

.......................................................................................

Április

Hát....... Mióta Kinga megtalálta a pulcsit szekrényemben sokkal nyítotabb felém, amit nem igazán tudok hova tenni. A személyt még mindig keressük, aki titkos üzenetekkel és meglepetésekkel lát el. De január óta rengeteg fiút ki tudtunk zárni, de ez inkább február 14.-nek volt köszönhető.  Ez a nap ugyan is a szerelmeséké. Sok fiú bátorságot tanusitva vallottak szerelmet a lányoknak. A kis imádolomtól a bonbon és a virág, na meg a levél mellé még a Perfect nevű énekes bandát is elküldte. Hogy kik ezek a Perfect nevű banda?  4 személyből állnak 2 fiú, és 2 lány, elsősorban valentinnapon hallani őket a legtöbbször, mert a fiúk egy dalt szóktak küldeni kedvesükne általuk. Szóval remélem nem kel mondanom milyen cikki volt mikor törin engem is meglátogattak. De az ő levele mellett sok más fiútól is kaptam levelet, virágot. A levelek álltal kitudunk még több  fiút zárni, hiszen nem egyeztek a kézírások, azzal a bizonyos levélel. Mára már csak 6 fiú maradt, akiket nem tudunk kizárni mert nem ismertük a kézírásukat vagy nem volt ellen érvük.  Na de elég volt arról a napról ennyi. Április van ami azt jelenti közeleg a tavaszi bál. Ami majd csak májusban lesz még is a fiúk már most elő szeretettel hívják el a lányokat. Én titkon remélem a levelek írója is elhív és végre megtudhatom ki ő. 

1 hónappal később

Izgulok, hogy miért ? Ma van a bál és végre megtudom ki van oda annyira értem. Igen, elhívott a bálba az egyik levelében. A hat fiú közül valamelyik lesz ő : Dani a másodéves csoportból, Ákos a negyedévesek közül, Bence a földrajz óráról, Lukas tesiről és  Liem magyar óráról. Csak remélni tudtam, hogy nem az utobbi, ugyan is eléggé taplo és nem tudnám elképzelni, hogy nyálas leveleket írna az érzéseiről, illetve nem hinném, hogy ilyen nyápic lenne lányok terén. Hogy elkészüljek hatra már 3 órakor elkezdtem készülödni. Letusoltam és Kíra utána kisminkelt. Ami nem lett rossz, de nekem nem igazán tetszett, de nem akartam meg bántani.

Nem tudhattam előre..... [Befejezet]Where stories live. Discover now