Érdekes (3.rész)

50 3 0
                                    

Reggel felkeltem már 8-kor, hogy 9-kor Amanda mehessen is takarítani. Felöltöztem, majd meg reggeliztem és el is indultam Kingáékhoz. Ma nálam alszanak a csajok szóval előre is sajnálom a takarítót, mert ahogy Kingát ismerem be fog vágni egy csomó mindent és nagy kupit fog csinálni. 

-Szia, gyere be. Mindjárt mehettünk csak össze szedek még egykét dolgot-fogadott Emma.

-Sziasztok! Oké, ha gondolod segíthettek?-ajánlottam fel.

-Nem fogja hagyni-segített ki Kingus.

-Oké, és te meg vagy?-vontam kérdőre.

-Ő? Már tegnap össze pakolt. Az én fésűmmel fésűlködött meg, nehogy itthon hagyja ezért tegnap be is rakta- javított ki Emma. Nem is Kinga lett volna, számítottam rá, hogy kész lesz. Régen még óvodában amikor mentünk kirándulni egy nappal előbb be pakolt minden kaját nasit, ínit, játékot, és más egyebet azzal a céllal, hogy mindene meg legyen.

10-15 perc után el is indultunk. Amint oda értünk hozzánk ki pakoltak, majd körbe vezettem őket.

-Hietetlen, hogy itt élsz-csodálkozott Emma. Jó az tény, hogy jól néz ki a lakásunk és, hogy jól élünk, de attól még nem kell elájulni.

-Nem értem amúgy mért nem lehetne nálatok a pizsi parti-nekik könnyebb lett volna úgy , mint ide-oda hordani a cuccukat.

-Mert jobban tetszik a te szobád mint a mienk és nagyobb a házatok is jobban elférünk,illetve Emma szeretné megismerni Kírát.-felelte king.

-Jó. erre lehetőséged is lesz ugyanis vacsi idő van-tájékoztattam őket. Vacsoránál úgy ültünk, hogy az asztal végén Kíra mellette baloldalt én, mellettem Kinga, Kíra jobboldalán Emma ült, egy csomót beszélgettek. Annyit beszélgetnek, hogy Kingával feljöttünk a szobámba.

-Nem gondoltam volna, hogy ilyen jobban lesznek-jelentette ki.

-Én sem-értettem vele egyet. Kingával a telefonunkat nyomogattuk mikor is hirtelen megörült valaminek.

-Hallod Lia?-fordult felém.

-Nem vagyok süket szóval mesélj-nagyon érdekelt, hogy minek örül ennyire.

-Álmos, tudod akiről a múltkor beszéltünk neked, vissza jelölt ismerősnek-mesélte.

-De ebben nincs semmi-nem értetem, mi olyan nagy cucc ebben. És én is észre vettem hogy van egy ismerősnek jelölésem, megnyitottam és Álmos volt az. Nem tudtam, hogy vissza jelöljem-e vagy sem. Hiszen Kinga tényleg oda van érte nagyon és nem tudom, hogy reagálna, ha tudná, hogy engem is ismerősnek jelölt. Másrészt vissza jelölhetném hiszen ismerem vagyis tudom, hogy kicsoda és nem tetszik nekem, de nem akarom, hogy le lombozódjon Kinga, szóval inkább nem cselekszem sehogy.

-Talán ez egy jel az univerzumtól. Figyelj a horoszkópom  szerint nagy változás jön a szerelmi életemben és a baráti körömben is lesznek változások-mondta ábrándózva.

-A horoszkópok nem mindig mondanak igazat, sőt inkább csak hitegetnek és bevonzod magadnak- sosem hittem ezekben a csillagjegyes szarságokban.

-Áhhh, Tényleg akkor, hallgasd a te horoszkópodat .  Lesz olyan személy kit elvesztesz és talán nem jó emberben fogsz megbízni. A későbbiekben lesznek nézet eltéréseid személyekkel és nehéz döntést kel majd meg hoznod. És a szerelmi életedbe is lesz változás- rögtön el is gondolkozót. Majd meg is szólalt- mi van ha neked is King monroe-s srác lesz azt tök király lenne már.

-Mért is? Egyébként mi az a king monroe?- egy szavát sem értettem.

-Ezt nem mondod komolyan. Nézd csak- mutatta a you tube felületén egy 8 személyből álló kiadót.

-Ezek azok akikkel találkoztam nálatok-megismertem egy-két alakot.

- Igazából falkon vagyis Patrik lakik ott, de elég sokszor ott van a brigát, de sose m nincsenek ott elég sokat. Mutatok tőlük egy zenét és utána mond el a véleményedet- javasolta.  

-Na, hogy tetszett?

-Nem volt rossz, de nem sokat mondó a zene szövege, inkább a flexelést hozza előtérbe-ismertettem a véleményemet.

-Jó ezt inkább meg sem hallottam. És egyik sincs aki így elsőre hatással volt rád- tért a lényegre.

-Nem tudom. Ricsinek meg Wörkynek a részei nekem tetszettek, nincs rossz hangjuk és Ricsi nem nézz ki olyan rosszul, de vagy 10 évvel idősebb nálam- igazából young fly részei tetszettek a legjobban, de ezt nem mondhattam neki.

-A szerelemben nem szánit a kor. De ha idős neked akkor mit szólsz Falkonhoz?- kíváncsiskodott tovább.

- Az melyik is?- néztem rá értetenül.

-A lila raszta hajú- okoskodot.

-jah, ő is jól reppelt, de nekem azért fura, hogy a lilát szereti, de nincs rossz ízlése- hát szerintem sokat mond, ha lilát hord egy fiú.

-Akkor Falkon lesz a te embered- határozta el magát- Már csak Emmának kéne valaki-gondolkodott el.

Még sokat beszélgettünk a fiúkról meg a horoszkópos dolgokról is.Később Emma is beszállt a beszélgetésükbe. De olyan fáradt voltam, hogy sokszor már alig figyeltem rájuk és nekem dobott Emma egy párnát és párna csata robbant ki.


☯✝ Itt is lenne a 3. rész. Már most vannak érdekes dolgok, hogy például a horoszkópokkal kapcsolatban és, hogy Liának vannak- e érzései Álmos iránt? A későbbiekben ez majd kiderül. Holnap érkezem a 4. és az 5. résszel. ✝☯


Nem tudhattam előre..... [Befejezet]Where stories live. Discover now