Tiszta lap 2 (9.rész)

43 4 0
                                    


-Na és te milyen szakon vagy Lia az egyetemen? Tudod Álmi monda, hogy több közös órátok is van -rángatott vissza a valóságba.

-Nos hát.... Pénzügyi életviteli tanácsadó ágon vagyok. És igen van közös óránk ahogy a barátaimmal is.

-Nem tudtam, hogy nem egy csoportra jártok -csodálkozott el.

-Igen Kinga is harmad éves mint Álmos, Gréti másod éves, Kitti és Lia első évesek én pedig főiskolás vagyok -felelt Emma.

-Értem és te Kinga melyik csoportba jársz?

-A D-be járok -felelte mosolyogva.

-Áhhh szóval csoport társak vagytok a fiammal -lepődött meg. Hogy őszintén mondjam én is elcsodálkoztam, hiszen ha egy csoportba járnak 3 éve akkor hogy nem beszéltek egymással. Jó leszámítva az a részt mikor Álmos kikosarazta Kingát meg a mai napot kivéve. 

-Igen, de nincs sok közös óránk talán a nyelvtanon találkozunk -magyarázkodott King.

-És hogy álltok a fiúkkal, biztos sok hódolotok van hisz gyönyörűek vagytok. -és itt félre  is nyeltem. Gyorsan Kitti meg ütögette óvatosan a hátamat. -Lia jól vagy? -nézett mindenki aggódva rám.

-Igen , nincs semmi bajom csak olyan száraz itt a levegő. Ha nem probléma kimegyek egy kis friss levegőt szívni -és már álltam is fel az asztaltól. Kitti kiakart jönni velem, de végül sikerült rávennem, hogy nincs rá szükségem.  Már 10 perce  kint voltam mikor úgy döntöttem vissza megyek a többiekhez. Már el is indultam vissza fele mikor is Álmos jött velem szembe. 

-Megvagy -örült meg .

-Hol máshol lehetnék?

-Hát.... Azt hittem vissza mentél a szobádba.

-Hinni a templomban kell. De miért kerestél? -kíváncsi voltam, hogy mit akarhat.

-Csak beszélgetni szeretnék -én csak válaszként bólintottam, hogy kezdheti beszédjét.-Tudom, hogy nem jöttünk ki olyan jól, ahogy  a barátaiddal kijössz. Talán ez nekem is köszönhető, de szeretném ha ezt félre tudnánk tenni és új lappal indíthatnánk. Benne vagy? -nyújtotta kezét és nézet a szemembe bízakodóan . 

-Hát tényleg nem indítottunk jól , de nem hiszem, hogy ehhez új lap kell. Elég hacsak a hátunk mögött hagyjuk -fogtam vele kezet.  -Viszont lenne egy kérdésem?

-És mi lenne az? -nézett rám érdeklődően.

-Kingával, hogy hogy ilyen jól elbeszélgettek? -reméltem hogy válaszol hiszen nem szeretném Kingát kérdezgetni erről mert félre értene szerintem illetve utána folyton róla beszélne.

-Úgy hogy vele is tiszta lappal kezdtem. -válaszként csak  bólintottam és csatlakoztunk a társasághoz. 

.....................................................................................................

Másnap fáradtan és szomorúan keltem fel hiszen ma haza megyünk. Szerintem majd még vissza jövünk  ide. 

..................................................................................................................

1 héttel később

Itt vagyok Bj-nél vagyis itt vannak a srások is . Igen még ő is. Ősz záró kis összejövettel van. Mivel sok olyan ember van itt akit nem igazán ismerek így  legfőképp Falkonnal és Richivel voltam. Egyszer csak csatlakozott  younfly is. 

Nem tudhattam előre..... [Befejezet]Where stories live. Discover now