Itt állok a repülőtér előtt és várok a nénikémre, Kirára. Aki természetesen sosem tud időben jönni még akkor sem, ha egy órával korábbit mondok.
- Szia Áná-köszönt oda nekem.
-Szia késtél.
- Látom nem csak a tested, hanem a szád is megnőtt.
-Fúra lett volna, ha össze mentem volna.
- Milyen igaz, na de szájkarate helyett mondjuk be is szállhatnál, amíg elrakom a cuccaidat.
Így is tettem, ahogy kérte. Az út unalmasan telt meg az este is.
Másnap reggel korán keltem, pontosabban 7-kor és indultam volna Kingához amikor is neki mentem egy nőnek.
-Jó reggelt elnézést kérek nem láttam.- kértem gyorsan bocsánatot, bár fogalmam sincs, hogy ki és mit keres itt.
-Szia, Áná igaz?-
-Jajj, ne haragudj gondolom nem tudod kivagyok.- hát tényleg nem tudom ki. Mi van ha megfigyelt vagy betörő vagy bármi hasonló. De akkor nem tudod volna bejönni. Ebbe a házba nem lehet olyan könnyen be jönni, ugyan is új lenyomatos a kapu vagyis többször szokott jönni, ha bent van a rendszerben a nyomata. Gondolataimat gyorsan elhessegettem, ahogy meghallottam,hogy jön Kíra.
- Áhh. Sziasztok!-
-Jó reggelt!- köszönt a nő is.
- Áná ő itt a házvezető nőm,- miután megtudod szólalni be is tudta mutatni.
- Amanda vagyok.-mutatkozott be ő is.
- Áná, de sokkal jobban szerettem a Liát- fogtam vele kezet.
- Áná, amúgy készülsz valahova?-kérdezte egyből Kíra.
-Igen, Kingához-válaszoltam egyből.
-Elvigyelek?
-Nem kell köszi.
-Emlékszel hol lakik még?
-Elküldte a címét és ne aggódj oda találok egyedül is. Na de megyek. Szia-köszöntem el ahogy kiléptem a házból.
Már fél órája sétáltam, amikor is végre megláttam az albérletet. Amikor be mentem az udvara egy csapat fiú jött, elég furán öltözködtek. Volt amelyiknek be volt festve a haja, be volt fonva, volt olyan is akinek volt fülbe valója is meg tetkója, de volt köztük nap szemüvegesek és sapkások, ha egy szóval kellett volna leírnom őket, akkor ezt válaszolnám: Örültek.Mikor elmentek csak rám néztek, majd nevettek egyet. Nem tudom mi volt nekik ennyire vicces, de látszólag jót mulattak rajta vagy akár rajtam. Mikor is végre oda értem a 304-es ajtóhoz be is csöngettem, meglepetésemre nem Kinga nyitott nekem ajtót.
-Szia, Itt lakik Kinga?-kérdeztem hiszen nagyon aggódtam, hogy talán még sem jó helyen vagyok.
-Szia, Emma vagyok és te biztos Lia. Gyere be nyugóttan Kinga is mindjárt haza ér.-egyből be is léptem, de nem tudtam, hogy nem lesz itthon Kinga.
-Kingus mindjárt jön csak leugrott a boltba-
-Szia, azt hittem már sosem érsz ide.-köszöntött egyből.
Cseles mit ne mondjak.
- Milyen érzés vissza jönni újra?-kérdezte.
-Jó. El is felejtettem, milyen zsúfolt a város és hogy olyan kedves itt mindenki, illetve hogy milyen fúra alakok is vannak itt-válaszoltam neki.
-Miért Berlin nem ilyen?-kérdezte Emma amin meglepődtem, mert nem hittem volna, hogy barátságos lesz.
-Nagyából de, de ott nem ilyen hangos a közlekedés, mivel több út van és nincsenek ott színes hajú fiú meg nem is így öltözködik ott mindenki,mint itt.-magyaráztam nekik.
-Itt sincs annyi- felelte Kinga
-Tényleg elég, ha lemész az udvarra és találkozol is már legalább őt furán öltöző fiúval.-vágtam vissza nekik.
-Miért találkoztál velük?-ezek szerint Emma tudja kikre gondoltam.
-Ismeritek őket,-érdeklődtem
-Nekem nem rémlik, hogy ismernék bárkit is itt, aki bandában járkálna-mondta Kinga.
-Ugyan már Kinga . El is felejtetted a jövendőbelidet?-Emma egyből vonta kérdőre Kingát.
-Ja, ne is foglalkozz velük Lia. Csak egy csapat idióta-hazudta Kinga.
-Mit fog ehhez szólni Álmos, ha meg tudja.-Azt honnan tudná meg?- Tőlem biztos, hogy nem.-felelték felváltva a mondani valójukat, amiből én semmit nem értettem, sőt csak jobban össze zavartak.-Bocs, de én ezt nem értem- szakítottam őket félbe.
-A banda egyik tagját hívják Álmosnak akibe Kinga halálosan be le van zúgva, pedig még nem is látta szemüveg nélkül, meg nem is beszélt vele.- felelte Emma.
Miután elmondtunk egymásnak mindent és haza ki sértek ettem, majd fürödtem és lefeküdtem aludni. De reggel hangoskodásra ébredtem.
☯✝ Hello itt is lenne az első rész. Tudom unalmas, de a későbbiekben izgalmasabb lesz. Tudjátok, hogy van ez, a legnehezebb elkezdeni, de később már meggy mint, a karika csapás. Ma hozom a 2. részt is és arra gondoltam, hogy talán a 3. részt is kiraknám ma. (de ez egyáltalán nem biztos). ✝☯
YOU ARE READING
Nem tudhattam előre..... [Befejezet]
FanfictionLiána nem rég költözött fel Budapestre. Rengeteg barátra tesz majd szert és élményre. Először fúra volt neki a Pesti élet, de hamar hozzá szokott. De egy valamire nem számított. -Szeretlek. -Tudom, én is, de jobb lesz ha csak barátok maradunk. -Tén...