Bár este nyugodtan és békésen tudtam elaludni sajnos felkelni már nem, ugyan is veszekedésre ébredtem. Kíra veszekedett valakivel telefonon, de azt, hogy kivel és min azt nem tudom, de majd megkérdezem tőle. Mire sikerült volna vissza aludnom valaki kopogót az ajtómon.Amikor belépet ez a személy szomorúan kellett tudomásul vennem, hogy csak Amanda az.
-Jó reggelt! Remélem nem ébresztettelek fel, de megcsinálnám a szobád.-kezdte rögtön az elején.
-Jó reggelt! Nincs kupi meg hasonlók sem, mint láthatja -feleltem neki.
-Az ágyát kellene be vetnem és a reggeli is már várja lent-válaszolt is.
-Rendben. Adjon 5 percet és már lent is leszek- ahogy ezt kimondtam ki is ment. Gyorsan felöltöztem. Egy fehér egybe ruhát vettem fel, a hajamat kontyba tettem és az ajkamra kentem egy kis ajakbalzsamot.
Ahogy elkészültem már mentem is le a konyhába, ahol már várt a reggelim. Amit kint a kertben fogok elfogyasztani.
Azonban Kíra is csatlakozott hozzám, de ő csak teát vagy kávét ivott.
-Csak nem megéheztél?-nézett rám kérdően.
-Nem, csak jött Amanda takarítani,így hát lejöttem reggelizni. De amúgy kivel veszekedtél?
-Senki fontossal. De remélem nem keltettelek fel-nézet rám agódva.
-Nem, már rég fent voltam- tudom nem szép dolog hazudni, de láttam, hogy nincs jól. De ha nem akar róla beszélni nem fogom erőltetni majd elmondja, ha szeretné.
-Akkor jó......Amúgy jut eszembe ma jön egy régi barátnőm Kangának hívják és hozza a fiát is, remélem nem baj.
-Mért lenne baj? Jöjjenek nyuggódtan. De mikor jönnek?-kíváncsian érdeklődtem.
-Majd vacsorára, de utána mennek is. Remélem jól ki fogsz jönni a fiával meg vele is , mert sokszor fognak még jönni.- kacsintott rám, amit nem igazán értettem, hogy mire céloz ezzel.
Napközben olvastam, sorozatot néztem meg festetem. Majd elkezdtem fél hatkor készülödni, hogy kész legyek hatra. Mivel a nénikém azt kérte, hogy csinosan öltözzek fel így egy fekete egybe ruhát vettem fel amin vannak virágok is. A sminkem egy szempillaspirálból egy kis pirosítóból és szájfényből állt. A hajamat kiengedtem és ki vasaltam.
Mikor lementem Kíra már lent volt, nagyon meglepődtem a ruháján ugyan is gyönyörű volt. Egy bordó egybe ruha volt rajta aminek a válla csipkés.
A haját pedig be göndörítette. Most kivételesen nem volt rajta smink, amin meg is lepődtem.Amikor megakartam szólalni már csöngettek is és már ment is ajtót nyitni. Hallottam ahogy köszöntek egymásnak és azt is, hogy már jönnek is.
-Szia, te biztos Liána vagy. Én Kanga vagyok és nagyon örülök, hogy megismerhetlek sok jót hallottam már rólad- köszöntött engem.
-Szia, én is sok szépet és jókat hallottam rólatok- viszonoztam kedves szavait.
-Nos, mi kint leszünk a kertben ti csak ismerkedjetek- mosolygott rám Kíra és Kanga is.
-Hello, Liána vagyok, de hívhatsz nyugódtan Liának-nyújtottam kezem a fiú felé, aki olyan ismerős volt nekem.
-Álmos, de a barátaimnak Álmi- mondta unottan.
Hosszú kínos csönd után végre ő törte meg.-Olyan ismerős vagy nekem láttalak már?-merűlt fel benne is a kérdés.
-Nem hiszem, de nekem is ismerősnek tűnsz-majd egy kicsit végig nézett rajtam majd elgondolkozott és meg is szólalt- Tudom már. Te mentél el mellettünk a Gerdedán lakóépület udvarán.
-Nem rémlik, hogy találkoztunk volna. Csak egy örült fiú csapat mellett mentem el-nem rémlik, hogy találkoztam volna mással is.
-Akkor 100-ig te voltál az a csaj. Én voltam a kerek szemüveges egyike, akin fehér felső volt és fekete farmer- hozta vissza az emlékeket.
-Igen emlékszem már- szóval ő tetszik Kingának azt el kell ismernem, hogy nincs rossz ízlése pasik terén.
Az este folyamán nem történt semmi különös. Megvacsoráztunk , majd még beszélgettünk velük egy kicsit majd haza mentek. Mivel későre járt és fáradt voltam csak átöltöztem és bedöltem az ágyba és rögtön el is aludtam.
☯✝ Na itt is lenne a 2. rész, amiben Lia meg ismerkedik Álmival, aki elégé egyhangúan válaszol Liának, Liának vajon tetszik vagy tetszeni fog a jövőben? Ki tudja bármi előfordulhat. Ma még hozzom 8 óra fele a 3.részt is. ✝☯
YOU ARE READING
Nem tudhattam előre..... [Befejezet]
FanfictionLiána nem rég költözött fel Budapestre. Rengeteg barátra tesz majd szert és élményre. Először fúra volt neki a Pesti élet, de hamar hozzá szokott. De egy valamire nem számított. -Szeretlek. -Tudom, én is, de jobb lesz ha csak barátok maradunk. -Tén...