(18.rész)

19 4 0
                                    

Bencével csak ott ültünk ölelkezve a padon egy parkban. Mikor elváltunk egymástól csak néztük egymást. Annyira mélyen néztünk egy más szemébe, hogy egy percre azt hittem meg fog csókolni , de ehelyett csak szólásra nyitotta dús ajkait.

-Szeretlek -mondta ki nemes egyszerűen. Hirtelen olyan furán éreztem magam, de nem ez a jól eset furcsa érzés volt ez. Talán azért mert nem az ő szájából szerettem volna hallani.  Nem tudtam mit is mondhatnék, hiszen nem szeretem volna megbántani őt is. 

-Tudom, én is. De jobb lenne ha csak barátok maradnánk. -ennek a mondatnak szerintem semmi értelme nem volt.

-Tényleg ezt szeretnéd? -hangja teli volt csalódotsággal, de meg tudom érteni.

-Igen, ezt szeretném. De remélem ettől még nem változik meg semmi. 

-Nem, ne aggódj minden marad úgy , ahogy volt -sóhajtott fel.

-De szívből kívánom, hogy találj majd egy rendes, szép, okos lányt , aki majd megbecsül és szeretni fog mindennél jobban -mondtam neki mosolyogva. Azért ezeket a szavakat választottam, mert szeretem volna ha tudja milyen srác is és , hogy nem miatta mondtam nemet neki. 

-Én is remélem, hogy Álmos egy napon észre veszi, hogy milyen tökéletes lány vagy és milyen fontos szerepet tudsz betőlteni majd az életében -most aztán rendesen össze zavart. Honnan tudja, hogy jelenleg most is Álmoson kattog az agyam. -Igen, tudtam , hogy tetszik neked. De titkon reméltem, hogy be tudom azt a szerepet tölteni majd a szívedben, de senki nem felejthetteti el senkivel az érzéseit.  Lia adhatok egy tanácsot? -kérdésére csak  aprót bólintottam. -ha tényleg szereted mond el neki, mielőtt késő lenne. És ne érdekeljen, hogy kiket veszítesz el csak az a lényeg, hogy boldog legyél és azzal legyél akivel szeretnél, főleg ha az a személy is oda van érted. 

-Köszönöm, de nekem fontosabbak a lányok mint Álmos. Várjunk csak. Honnan tudod, hogy ő is úgy érez irántam, mint én iránta?  

-Kittiék mondták, hogy ő írja neked a leveleket. És szerintem nem kéne haragudnod rájuk hiszen jó szándék vezérelte őket és amit Kinga illeti ő is biztosan meg bocsállt és egy kis idő elteltével máshogy fogja ő is gondolni -bár Bence iránti is vannak érzéseim még is úgy érzem, hogy jó barátok leszünk és talán már vagyunk is. 

Bencével a délutáni beszélgetés sokat segít, de mégsem érzem még magam jól. Mikor haza értem csend volt a házban , még a szokásosnál is. Így hát arra következtettem nincs itthon senki, ezért leültem a zongorához és játszani kezdtem rajta. Majd eszembe jutott egy kedvencem és elkezdtem énekelni és kisértem magam zongorán. A zongorázás és az éneklés mindig segít , ez most sem volt másképpen. Mikor abba hagytam tapsot hallottam mögülem. Kíra volt az. 

-Miből van ez a zene, olyan ismerős? -kérdezte.

-Julie and the phantoms-ból van.  Wake up a címe. 

-Köszi. De mióta itt vagy nem igazán hallottalak zongorázni nem , hogy énekelni szóval mi bánt? -utálom, hogy ennyire ismer. 

-Összevesztem a barátaimmal és elutasítottam egy kedves, aranyos , helyes srácot. Egy olyan fiúért, aki nem merte a szemembe mondani amit érez.  

-Ha jól gyanítom megtudtad, hogy Álmos az. 

-Mi? Még te is tudtál róla? 

-Még Gréti mondta. Ha emiatt vesztél össze velük akkor egy csacsi vagy 

-Ha bocsánatot is kérek tőlük Kinga nem fog változtatni a véleményén.

-Hát akkor beszélj vele. Úgy hogy a tudtára add mennyire fontos volt neked a barátságotok, kiskorotok óta barátnők vagytok ne most távolodjatok el egymástól. Jah, és az egyetem miatt ne fájjon a fejed beszéltem az igazgatóval és a profeszoroddal. 

-Köszi, és ne haragudj amiért nem mentem be vagy is, hogy eljöttem -válasznak csak megölelt.


☯ Bocsi, hogy ez a rész is rövid lett. Nem terveztem ilyen hosszú ideig írni ezt a könyvet, de mindjárt a végére érünk.  Én gondolkodtam 2.évadon, de nem tudom, hogy elkezdjem-e írni vagy inkább hagyjam ezt az ötletet. A napokban kicsit rosszul voltam, de most már jól vagyok, sajnálom, hogy Álmi kilépet/kirugták a king monroe-ból, de talán jobb is így. Én a filius dei-t miatta szerettem, nem tudom milyen lesz Bj szólóba, de ha olyan lesz a következő zenéi is , mint ami a héten megjelent, akkor nem fogom tovább hallgatni őt. ☯

Nem tudhattam előre..... [Befejezet]Where stories live. Discover now