Tiszta lap (8.rész)

32 4 0
                                    


Reggel mikor fel keltem már nem volt a szobába senki. De amint kinéztem az ablakon megláttam őket a medence szélén, kivéve Kingát őt nem láttam sehol. Úgy gondoltam biztos lent van reggelizni, de nem volt ott se. Miután én jól laktam elindultam a szobájahoz. Bekopogtam, de nem volt ott se senki, ezért le mentem a lányokhoz megkérdezni, hogy merre van. Miután elkészültem már mentem is le, de össze futottam Kangával.

-Szia-köszöntött.

-Szia-köszöntem én is.

-Figyelj ha van ma este neked és a barátaidnak kedve és persze ráértek, akkor este vacsorázhatnánk együtt is.- hű erre nem számítottam. Ezen egy kicsit elkellet gondolkodnom.De ezt feleltem:-Rendben legyen így-mosolyogtam bíztatóan. Igazából ezzel le is bukhatok, hogy szoktam Álmival beszélgetni, de ez csak egy vacsora és Kinga lefogja kötni mindenki gondolatait. 

-Akkor este. Szia.-köszönt is el.

Én pedig folytattam utamat a lányokhoz. Mikor oda értem hozzájuk  már Kinga is köztük volt.

- Szia. Kipihented magad? -Köszöntött kedvesen Kitti. Én is köszöntem nekik és válaszoltam Kitti kérdésére. Viszont végül nem kérdeztem meg, amit szeretem volna, mert végül is lehet, hogy csak én nem láttam. Mondtam nekik Kanga meghívását is és persze kérdés nélkül benne voltak, csak Kingától nem kaptunk választ. -Kinga, te is benne vagy?-kérdeztem őt is.

-Már mint miben?

-Te eddig mit csináltál figyelés helyett?-förmet rá Géti.

-Álmos oldalát nézegettem. Na de tudtátok, hogy jött ki új daluk? -tudhattuk volna, hogy Álmos mindig leköti a figyelmét.

-Nem. De jössz este akkor Kangával és Álmossal vacsorázni -tette fel a kérdést Emma. Bár szerintem mind tudtuk a választ azért jó , hogy ki mondta-Most vicceltek, még szép. Na de gyertek hallgassuk meg a dalt.-jelentette ki. Nos hát érdekes lett Dhionn szövegét amúgy se nagyon szoktam érteni, mert kicsit furán beszélne, de lehet, hogy csak az én fülem rossz. a de vissza térve a zenére hát a szövegben több az angol mint a magyar szóval így nem igazán értettem belőle bármit is, de ennek ellenére nagyon tetszett a zene alapja.

-Álmos része volt a legjobb-mosolyodott el Kinga.

-Azt mindjárt gondoltuk , de nekem jobban tetszett Dhionn része- lepet meg minket Kitti.

-Hogy ne legyen balhé mindenki része jó volt és mindenki el rakja magába a véleményét.-nem véletlenül Gréti a legidősebb köztünk. -Na de akkor megyünk az aquaparkba?-folytatta monológját. 

Mind fel mentünk készülődni és miután végeztünk már indultunk is. A parkban nem volt semmi érdekes csúszdáztunk, szórakoztunk és hűlyéskettünk. Miután ki nevetgéltük magunkat vissza mentünk a fürdőhőz. Kinga, Kitti és Gréti lementek medencézni, addig én meg Emma elmentünk termál fürdözni. Csak nekem lehetett ilyen mákom is, hogy akit a legkevésbé birok pont az jut nekem. 

-Nem szeretnél beszélgetni, hátha rájössz, hogy nem vagyok olyan rossz mint gondolod. Mármint tudom most úgy érzed, hogy Kingát kiakarnám közösíteni, de ez nincs így csak ott volt mellettem és én is vele amikor rossz paszban voltunk segítettük és támogattuk egymást. De  szerintem nem tudnák olyan jó barátja lenni Kingának mint te, hiszen te mindig előtérbe helyezted, mindig gondoltál rá és mindig úgy cselekedjél, hogy ne bántsd meg. Ez igazán tisztelendő , ezt csak egy igaz barát vall.- most őszintén meglepett nem hittem volna, hogy ilyennek lát , de azért nincs teljesen igaza, hiszen elég sok mindent nem mondtam el Kingusnak. 

-Nos hát köszi, de azért te jobb barátja vagy mint én. Vagyis kiskorunkban mindig együtt csináltunk mindent, mindig ott voltunk egymásnak ... Most meg csak barátok vagyunk mert elköltöztem és lemaradtam minden fontos dologról, de talán jobb is így, hisz új barátokra tehettünk szert. -ilyen lelki fordulásom se volt még sosem.

-Talán igazad van, de azt ne feled, hogy sose lehettek és senki nem is lehet olyan jó barátja egymásnak mint te és Kinga voltatok vagy vagytok még. 

-Hát az biztos, hogy nem hanyagoltuk egymást egy fiú miatt se. De talán azért mert akkor még nem érdekeltek minket. -próbáltam finoman célozni, hogy nehogy megbántsam.

-Nem szívesen hanyagolom, de tudod a barátom Ben nem ide valósi és ezért ritkán tudunk találkozni -könnyezett meg.- de nem akarlak ezzel untatni meg nem akarom, hogy azt hid hogy itt sajnáltatom magam.

-Nem hiszem. Na gyere ide -öleltem meg, hát nem gondoltam, hogy van egy érzékenyebb oldala is. De miután megnyugodott folytattuk tovább az úszkálást, még egy csomót beszéltünk és szerintem őszintén mondhatom, hogy jó barátok lettünk. Miután a barlangot végig értünk vissza indultunk a szobáinkba, a többiek már nagyba készülődtek estére bár nem értettem minek öltöznek ki ennyire.

...............................................................................................................

ESTE

Mikor leértünk az étkezőbe már Kangáék ott voltak és oda is mentünk. Úgy ültünk, hogy Kanga jobb oldalán Álmos mellette Kinga és ő mellette Emma. Kanga baloldalán Gréta ült mellette pedig én és mellettem Kitti foglalt helyett. Az este elég unalmas volt. Bár azon meglepődtem, hogy Kinga és Álmos ennyire elbeszélgettek még 1 hete még nem is köszöntek egymásnak na mind egy is remélem Kinga nem fog újra reménykedni a közös jövőjükben. 

-Na és te milyen szakon vagy Lia az egyetemen? Tudod Álmi monda, hogy több közös órátok is van -rángatott vissza a valóságba.

-Nos hát.... Pénzügyi életviteli tanácsadó ágon vagyok. És igen van közös óránk ahogy a barátaimmal is.

-Nem tudtam, hogy nem egy csoportra jártok -csodálkozott el.

-Igen Kinga is harmad éves mint Álmos, Gréti másod éves, Kitti és Lia első évesek én pedig főiskolás vagyok -felelt Emma.




Nem tudhattam előre..... [Befejezet]Where stories live. Discover now