(15.rész)

19 3 0
                                    


Tegnap kipakoltam cuccaimat és egy kicsit át rendeztem a dolgokat is. Fúra újra itt aludni és az is érdekes volt, hogy már Marci is itt él velünk. Még azon tudtam meglepődni, hogy apukám felhívott, hogy mi a helyzet, de tudom, hogy csak látni akart. Nekem is hiányzik, de én választottam ezt helyette és tervei helyet is. Reggel vidáman ébredtem és korán, amint még én magam is meglepődtem. Miután elvégeztem reggeli rutinomat el mentem találkozni Ricsivel, mert már nagyon szeretet volna látni, meg persze én is. Nagyon jó érzés volt vele újra találkozni és szeretné, ha azért sokszor megismételnék. Miután eltöltöttem vele az egész délelötött és megebédeltem találkoztam is a csajokkal. 

-Szia! -ugrottak egyesével nyakamba.

-Sziasztok! Na hova akartok menni? 

-Vidám parkba. Emlékszem, hogy kicsinek is imádtad és ugy tudom, hogy Berlinbe is szereted meglátogatni -én csak elmosolyodtam Kinga szavain és válasznak csak bólintottam, hogy indulhatunk.

-Na és milyen volt Svájc Gréti? -kérdtem beszámolot.

-Klasz volt, olyan kedvesek ott az emberek és nagyon jó a memoriájuk. Emlékeznek a nevedre a kávézokban megjegyzik mit hogyan iszol, eszel és hogyan. De legközelebb ha vissza mész már meg sem kérdezik mit adhatnak.Ha viszont nem fogadsz el valamit egy kicsit szeszélyesek lesznek, de ha megbántod őket ki sem szólgálnak.  -mesélte boldogan -emelet pedig nagyon szép hely is. 

-Akkor gondolom jól érezted magad? -mosolyog Kitti.

-Az nem kifejezés -neveti el magát.

Mikor oda értünk megvettük az egész napos jegyet és már cél írányba is vettük az óriási körhintát, amit mind annyian szerettünk, de az én kedvencem az az óriáskerék, de az este jó mikor belátod a ki világitót várost. Felültünk a hullámvasútra, voltunk célba dobni is és nyertem egy nagy plüss macit, ettünk vatacukrot, amiben az a rossz, hogy utána össze ragadt a szád is. Voltunk még dodzsemezni, meg felültünk valami polip dance-re, meg egy csomó mindenre. Mikor végre 9 óra elmúlt felültünk az óráskerékre is napzárás képen. 

..........................................................................................................................

2 héttel később

Reggel vekker órámra keltem és szomorúan fedeztem fel, hogy nem véletlen. Ma már másodévesként térek vissza az egyetemre, ami azért egy kicsit könyiti izgulásomat. Nem tudom mért, de kiskorom óta, ha évnyitóra kel menni és újra elkezdődik a suli annyira izgulok mindig, hogy néha még el is hányom magam, persze itthon, de ez az izgulás 1 hétig tartani is szokott. Miután elkészültem és össze szedtem holmimat már indultam is az egyetemre ne hogy elkések. Az épület előtt megvártam barátaimat és együtt mentünk be. Miután köszöntött minket az igazgató és boldog sikeres évet kívánt nekünk osztályfönőkünkkel voltunk 2 órát. Miután végre fél 11-et ütöt az óra mindenki lelkesen indult ki a nagykapun barátaival. Ebéd után nem igazán tudtam lekötni magam így olvastam egy random könyvet, ami kezembe akadt. Meglepődve vettem észre, hogy Kíra felújítótta gyűjteményeimet. 

Másnap

Hát az első tanításnap is unalmas volt. Olyan rossz volt bezárva lenni, hiszen oda kint hét ágra süt a nap és olyan meleg van néha, néha jött egy kis fúvalat, pillangok is el repültek egyszer kétszer az ablak túloldalán. A nap fénye megvilágította az egész tantermet. Jó kis nap lett volna ha nem 40 fokban kel ülni és nem a tanár magyarázatát kell hallgatni, vagy néha a csiripelő csoportársakat a daloló madarak helyett. Örömmel és meg könyebülve vettem észre, hogy 14.30-at üt az óra és ki is csöngetnek egyből. Minden hallgató szinte együtt áll fel egy kis sóhajjal és indul meg a társaság lelkesedve a lépcsőn lefele. Miután mindenki leért barátainkat kezdtük el keresni a sok diák közt a nagy alulában, amiben nagy hangzavar volt. 

Mikor haza értem fáradtan dőltem hátra az ágyamra. Egy kicsit el is aludtam.Mikor felébredtem gyors megírtam kevés házimat, amit még így év elején nagy lelkesedéssel szoktam. Miután végeztem rá írtam Álmosra mert nem láttam ma. 

Lia 😊: Szia! Nem akarok zavarni csak szeretem volna megkérdezni mért nem voltál ma bent?!

Miután elküldtem egy óra múlva jött a válasz.

Álmi 🔥: Szia! Hát az időzités tényleg nem alkalmas, de kedves, hogy aggódsz. Nincs semmi különös oka, csak még nem mentünk haza, majd csak hétvégén érünk haza. De majd később írok. Szia!

Nem válaszoltam, hiszen nem szerettem volna zavarni és a nyakán se lógni, meg azt mondta majd ír. 

Nem tudhattam előre..... [Befejezet]Where stories live. Discover now