Ahogy ajkaink összeértek elhagyott az erőm, ha nem fogta volna kezeimet biztos, hogy ott ájulok el helyben.
..............................................................................
Sok idő eltelt mióta én és Álmos egypárt alkotunk, pontosan 2 és fél hónap. Karácsonyra haza mentem Berlinbe a szüleimhez de nem egyedül. Jött velem Kíra, barátaim és Álmos is. Anyu jól fogadta a fiút és barátaimat, de apukám kicsit rossz pillantást vetett rá, de nem tiltakozik a kapcsulatunk elle. Ma december 31-e van, ami azt jelenti szilveszter. Mint, ahogy tudjátok nem szeretek partyzni, de most még is kivételt tettem. Már csak 1 óra volt ebből az évből. Mindenki egy kis összefoglalot mondott és értékelte ezt az évet. Kicsit izgultam mikor rám került a sor, de amint a barátaimra néztem el is múlt.
-Hát ez az év esemény dús volt. Amint elkezdődött ez az év és először jöttünk újra tanulni már is egy titokzatos levelek és ajándékok fogadtak. De szerencsére erre már tudom, hogy ki volt az -mosolyogtam rá és mindenki más is csak elmosolyodott -Erre az évre ha vissza gondolok csak köszönetet tudok mondani drága Istenünknek. Köszönöm, hogy ennyi barátra szert tehettem és mellettem maradtak és remélem nem terveznek el menekülni előlem -erre a mondatra mindenki ismét elnevette magát -Köszönöm, hogy megáldott az ég szerelemmel is és remélem sokáig fog tartani nem mondom, hogy örökre meg, hogy egy életen át tartson, hiszen az már túl nyálas lenne. Ha ezt az évet értékelnem kellene egy 10-es skálán, akkor is 100 ezret mondanák lehet, hogy voltak nehézségek, de több jó volt. - itt megálltam és végig néztem a bulizó társaságon és tudtam, hogy ezek a barátságok megmaradnak nekem örökre, de ezt ne mondjátok el senkinek. Kifújtam egy kis levegőt és folytattam beszédemet -Tavaly ilyenkor azt kívántam, hogy minden pillanatot megragadok, hogy boldog legyek, de ehhez én nem igazán tartottam magam. így úgy döntöttem, hogy idén nem teszek semmilyen igéretet és nem teszek fogadalmat se. Remélem jövőre ugyan itt ugyan úgy találkozunk, a párok együtt maradnak és a barátságok összetartobbak lesznek, mint eddig voltak. -mikor az órára pillantottam már csak 5 perc volt. Mindenki pezsgőt vett a kezébe és mindenki várta a vissza számlálást. Mikor már csak 1 perc volt együtt kezdük meg a vissza számlálást, amint a mútató 00.00-át mútatot a társaság egyszere kiabálta: B-U-É-K!!!!!!!!!!!!
Sziasztok! Elérkeztünk ehhez a rész ez is. Remélem tetszett nektek. Tudom, hogy nem mindig hoztam a részeket, ami annak köszönhető, hogy sokszor nem találtam inspirációt és mivel ezt átéltem álmaimban így nem mindig emlékeztem vagy nem mindig folytatodott másnap az álmom. Tudom, hogy nem ilyen könyvre vágytatok, ezért is jövök szeptember első hetében a második évaddal és folytatom a történetet.
De nem hagylak titeket addig olvasmány nélkül. Holnaptól elindul az új írási művem. Ott egy híres focista az egyik főszereplőm, Kai Havertz. Először gondolkoztam, hogy Szoboszlais legyen-e de elvettetem ezt. Sok Szoboszlai Dominik fanficiot lehet olvasni itt wattpadon, míg Kai-osat keveset. Amiket lehet is olvasni a fiú szereplésével azok is jelenleg írodnak. Az ismertetőt megtalálod a profilomon Első szerelmem néven. Remélem sokan azt is elolvassátok, az az írásom sokkal hosszabb és esemény dúsabb. Tartsatok, ott is velem.
YOU ARE READING
Nem tudhattam előre..... [Befejezet]
FanfictionLiána nem rég költözött fel Budapestre. Rengeteg barátra tesz majd szert és élményre. Először fúra volt neki a Pesti élet, de hamar hozzá szokott. De egy valamire nem számított. -Szeretlek. -Tudom, én is, de jobb lesz ha csak barátok maradunk. -Tén...