PART 20 - Lari

1.6K 85 200
                                    

Badrul membuka topengnya dn menampakkan wajah sbnar di hdpn mereka. Kesemua mereka terkejut kerana org itu adalah.......

E. Karya : Huh !!! Bad.....Badrul 😨😨

G. Rama : Tk mungkin 😨😨

Chris : Mustahil 😨😨

Badrul tersenyum sinis ke arah mereka sblum berkata........

Badrul : Apa khabar Mr. General. Tk sangka kita bertemu semula slps beberapa tahun kau dgn org2 kau bunuh Dr. Ghazali 😈😈

G. Rama : Tpi mcm mana, aku fikir kau dh mati dlm kebakaran tu ?

Badrul : Kau ni general paling lembap pernah aku jumpa. Kau fikir bila anak kau tembak aku.....aku dh mati terus !!! Hmphh silap besar klu kau fikir begitu 😈😈

G. Rama : Apa yg kau nk sekarang ni Haa !!! 😡😡

Badrul : Aku nk selesaikan misi aku yg tertangguh selama bertahun2. Klu tdi aku berjaya porak perandakan rumah tangga anak kau, sekarang aku nk hapuskan korang plk 😈😈

E. Karya : Huh !!! Kau dh beritahu perkara sbnar pd Ali ke ?

Badrul : Tepat sekali. Kesian bdk tu, menangis mcm bdk kecil sbb suami dia dh bencikan dia.

Kata2 Badrul itu cukup membuatkan G. Rama marah. Dia mengenggamkan tangannya sblum berkata.......

G. Rama : Kau......kau hancurkan rumah tangga anak aku !!! Kau ni mmg nk kena kan !!! 😡😡

G. Rama mula mengeluarkan payungnya dn meluru ke arah Badrul utk menyerangnya tpi lelaki itu berjaya menahan payung itu dgn satu tangan shj.

Badrul : Perlahan betul serangan kau. Mcm ni shj tahap general MATA 😈😈

G. Rama : Kau....kau.....

Badrul : Sekarang kau makan ni plk !!!

Badrul pun menumbuk perut G. Rama dgn kuat sblum menendang lelaki itu sehingga tercampak ke belakang.

E. Leon : General !!! 😨😨

Badrul tersenyum jahat. Tiba2 Rudy muncul dri belakang lelaki itu lalu mencampak garinya. Namun, segala2nya tdk menjdi kerana lelaki itu berjaya menangkap kedua2 gari itu dgn kedua2 belah tangannya. Mata Rudy terbeliak saat melihat serangannya itu tdk berjaya.

Rudy : Huh !!! 😨😨

Badrul pusing badannya menghadap Rudy smbil tersenyum jahat.

Badrul : Kau fikir kau blh gari aku dgn mainan kau ni ? Gari aku jauh lbh hebat dri tu 😈😈

Badrul mengenggamkan tangannya dn gari itu musnah sama sekali. Dia kemudiannya meluru ke arah Rudy dn menumbuk ejen inviso itu. Rudy tercampak lalu pengsan di situ. Iman masuk dlm pertarungan dn mula menghayunkan shawl dagger ke arah bekas anggota polis itu. Badrul mengeluarkan pedangnya lalu melibasnya menybbkan hujung tudungnya tercabut. Dia menarik ejen kombat itu lalu membalingnya ke dinding.

E. Leon : Iman !!! Huh !! 😨😨

Badrul muncul di hdpn mentor teras neuro itu lalu menepis pistolnya. Dia menumbuk badannya berkali2. E. Leon tdk mampu mengelak dn menerima shj serangan itu.

E. Leon : Arghhh !!!! Arghh !!! Arghhh !!!!

Slps puas menumbuk, Badrul kemudiannya mengenggam muka E. Leon sblum menghempaskan ke lantai. Muka ejen neuro itu berdarah sblum pengsan di situ. E. Karya yg melihat keadaan yg semakin parah itu mula membaling beberapa kad ke arah Badrul. Lelaki itu melibas kad2 itu sehingga terbelah dua.

Ejen MATA Misi : Kesetiaan Dan KehancuranWhere stories live. Discover now