Çok ani bir şekilde sorunca afallamıştım. Parmaklarımla oynamaya başladım.
"Evet oldum."
"Peki o nası birisiydi."
"Hımm, sevdiği insanlara ayrı, özel davranan, onların iyiliğini düşünen ve çok güzel bakan biri."
"Demek öyle."
"Sen?"
"Aynen bende oldum. Ama farkında değil sanırım."
Demek hoşlandığı biri vardı. Hoşlandığı bir kız... O kız adına mutlu olmuştum. Kalbimde bir sızı başlamıştı. Hafif gözlerim dolasada belli etmemek adına başımı eğdim.
Şu an olmazdı. Göz yaşlarım şu an sizin için uygun bir zaman değildi. Çaktırmadan elimin tersiyle dolan gözlerimi silip, başımı kaldırdım.
Aidan neyseki telefonla uğraşıyordu. Onu rahatsız etmemek adına sessiz kalmayı tercih etmiştim. Bu yüzden bende telefonumu elime aldım. Lamia'dan bir sürü msj vardı. Telefonumu elime daha önceden almıştım ama babam msjlar kısmına girmeme izin vermemişti. Morelim bozulur diye. Açıp sırayla okumaya başladım.
Bir an önce uyanıp bana dönmen için her şeyi yaparım. (21.23)
Seni o kadar çok özledim ki... (21.24)
Alanis biliyorum bu msjları şu an okuyamazsın ama sana içimi dökmek istiyorum. (22.12)
Senle çok uzun zamandır arkadaşız ve benim için arkadaşlığımız çok kıymetli, eğer beni bırakıp ölürsen yemin ediyorum gider seni boğarım. (22.14)
Güya çok bozmadan, bokunu çıkarmadan içimi dökücektim. Ama beni biliyorsun. O yüzden kızım, ya uyanırsın ya da gelir seni döverim. (22.17)
Hem siz daha Aidan'la sevgili olucaksınız bende sizin çocuğunuzun hawli, zengin, çılgın teyzesi olucağım. (23.56)
Var bir hayalimiz... (23.57)
Koçum bu msjlara neden bakılmıyor. Jekdkskss. Tamam iğrenç bir espiriydi... (02.43)
Bu gün seni ziyarete geldim. Hastaneye, içeri yanına girmeme izin vermediler. Sikerim hemşireleri. O benim kardeşim dedim!, lan dedim! olmadı giremedim. (05.12)
Ben de camdan izledim seni. Güzel meleğim artık bize dön, lütfen. (05.14)
Ben biraz ağlıycam. (05.15)
Uyandığın zaman seni asla bırakmayacağım, hatta sizin şehre taşınıp sizin okula geliceğim. (09.23)
Uyanacaksın biliyorum. Sen güçlüsün, bunları da atlatacaksın. (10.02)
Ve daha nicesi. Hem Aidan'ın başka birine aşık olması hem de Lamia'nın yazdıkları göz yaşlarımı bana geri kazandırmıştı. Farklı şehirlerde yaşıyorduk ama biz her zaman kardeştik. Onu o kadar çok özlemiştim ki...
"Heyy noldu?"
Aidan gözlerimin dolduğunu farketmişti. Hıçkırarak ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
"B-ben..." cümlemi kuramadan kendimi tutamamış ve ağlamaya başlamıştım.
Aidan'ın bana sarılmasıyla başımı omzuna yasladım. Destek vermek istermişcesine bana sarılmıştı."Geçti güzelim."
Ben hıçkırarak ağlarken bir yandan sırtımı okşuyor diğer yandan da beni avutmak için güzel sözler mırıldanıyordu.
Biraz sakinleştikten sonra başımı hafifçe kaldırdım.
"Daha iyi misin?"
"Hıhım, şey bir şey demem lazım."
"Dinliyorum ."
"Omzun biraz ıslandı ve sümük oldu."
Dediğim şeye ilk baş şaşkınca baksa da kendini tutamayıp gülmeye başlamıştı.
"Sümüklü prenses."
Bense ne yapacağımı bilemez bir halde kırmızı gözlerimle ve burnumu çekerek ona bakıyordum.
"Sorun değil, eve gidince değiştiririm."
"Özür dilerim,istemeden oldu."
Aslında ağlarken bi ara burnumu kasıtlı silmiş olabilirim ama şu an konumuz bu değil. Şşttt aramızda, bu bir sır. 🤫
"Önemli değil, sen kendini iyi hisset yeter."
Yavaşça yataktan kalkıp yatağın yanındaki komidine ilerledim. Çekmeceden ıslak mendili çıkartıp tekrar yatağa oturdum.
O beni izlerken omzunu silmeye başladım. İşim bittiğinde yaptığım şahesere şöyle bir göz attım. Eskisi gibi olmuştu. Yaniii sayılır.
İçeriye babamların gelmesiyle elimdeki çöpü atıp onlara döndüm.
"Heyy! Ördek ağladın mı sen?"
"Yioo!"
"Yalancı!"
"Sensin yalancı!"
"Aidan, oğlum bir şey mi oldu?"
"Yok efendim, Alanis'in biraz içini döküp rahatlamaya ihtiyacı varmış sadece, o kadar."
Babam tek kaşını kaldırmış bize bakıyordu. En sonunda vazgeçip getirdiği çantalardan birine yöneldi.
"Al bakalım."
Uzattığı şey oyuncak ayım Hamdiydi. Onu çok özlediğim için hemen alıp sarıldım. Aidan'ın kıkırdadığını duymamla başımı kaldırıp ona dik dik baktım. Hamdiye saygılı olması gerekiyordu.
aidanrgallagher: Hep aklımda kalacaksın...
111. 087 beğeni, 2.425 yorum
aidanforever:Sana ölürüm prensim. 💋
Aidanismine: Bu kadar güzel gülmek zorunda mısın??? 🥺😌
lovexnini: My lovee 💖💖
Pigimigi:KİM AKLINDA KALACAAĞK?
Herkese selam bıdıklarımm💙. Nasılsınız? Bundan sonra bölüm sonlarına karakterlerimizin instagram gönderileri olarak kısımlar ve yorumlar yapacağım umarım beğenirsinizzz. Yorumlarda sohbet edelimm, sizi özledimm🧚🏻♀️💖 Görüşürüzzz 🥰