Bölüm 14 - Seçenekler

1.1K 104 46
                                    

Alanisisfunky: Hoşlandığın kadına papatyalar vermelisin hatta vermesen de olur  "şu topraklarda bir yerlerde senin için yaşayan papatyalar var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alanisisfunky: Hoşlandığın kadına papatyalar vermelisin hatta vermesen de olur  "şu topraklarda bir yerlerde senin için yaşayan papatyalar var." desen yeter.

                12.089 beğeni 380 yorum

Tonys_life: İyide sana ikisini de yapan yok be gülüm.

Alanisisfunky : 😿😿

Harry._. :  Belki yapacak vardır ama cesareti yoktur.




aidanrgallagher : İşte o papatyalar nasıl yerinde güzelse sende benim yanımda öyle güzelsin  "Bizi koparmasınlar, koparma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aidanrgallagher : İşte o papatyalar nasıl yerinde güzelse sende benim yanımda öyle güzelsin  "Bizi koparmasınlar, koparma."

               19.586 beğeni 2.865 yorum

Nemoss: Ben artık caption'lardan bişi anlamıyorum aq sjdmkdmsjd

Be_cool: Aidan ne diyon yavrum aa.

Spirtiual: Bana mı öyle geliyor yoksa Aidan @Alanisisfunky 'nin fotoğraflarındaki caption'lara mı cvp veriyor???

Aidan:

Sette işim bittikten sonra yavaş adımlarla beni eve götürecek arabaya doğru ilerliyordum. Bir yandan da düşüncelere boğulmuştum. Son zamanlarda Alanis' i çok az görüyordum. Yanlış bişi mi demiştim ki benden kaçıyordu? Onu çok özlemiştim.

Her ne kadar kendime bunu itiraf etmeye hazır olmasamda sanırım Alanis'ten hoşlanıyordum. Hatta çok hoşlanıyordum. Onu ilk sinema da gördüğümden beri sürekli aklımdaydı. Sinemada kendi kendine konuşması ve benim duyduğumu farkettiğinde utanması, hafif kızaran yanakları, güzel gözleri, pembe dudakları...

Ama söylediğine göre o da birinden hoşlanıyordu. Acaba o kişi kimdi? Yoksa şu sürekli yanında dolanan Harry mi? Hiç de sevmiyorum onu. Hani sempatik falan olsa neyse de çok itici biri bir kere. Hem Alanis'i mutlu edemez. Ben mutlu ederim. Sırf onun o güzel gülüşünü görmek için her şeyi yaparım.

Arabaya bindiğimde telefonumu hızla elime alıp baktım belki Alanis fotoğraf paylaşmıştır. Sırf ona cevap vermek için bir sürü fotoğraf çekinmiştim geçtiğimiz günlerde. Ama ne yazık ki atmamıştı...

Ona açılsam neler olurdu? İki seçenek vardı:

-Ya beni reddeder bende o kalp kırıklığıyla bir sürü şarkı yazar ve hüznümde boğulurum.

-Ya da beni kabul eder, çıkmaya başlarız. Böylece hayranlarımdan çok tepki alır ve linçleniriz.

Sanırım bi şık daha vardı :

- İlişkimiz olursa saklamak...

Bu seçenekler arasında ne yapacağımı bilemez bir şekilde kalakalmıştım. Ama ona açılmak istiyorum. Gerekirse beni sevmesi için elimden gelen her şeyi yapacağım...

Hello kuzular kısacık bir bölüm atıp kaçmam lazımmm. Seviliyorsunuzzz. Yorumlarınızı bekliyorum kocaman öpüldünüzz💖😻🥺Kendinize çok iyi bakınnn.

MAYBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin