Kısa Hikaye -12-
- İksir bilmecesi ve bilinmezlik sillesi -
"Sadece bir avuç." dedi Lily hepsine otları tek tek verirken. "Bu sizi ortalama 1 saat götürecektir. James ve Remus," dedi ve onlara ek olarak ufak paketlerde daha fazla verdi. "Eğer ihtiyacınız olursa bunu kullanırsınız. Ben zaten buradayım."
"E harika. O zaman gidelim."
"Lil, bu patikanın çoğu suyun altında kalmıyor mu?"
"Evet. Ama dibe kadar iniyorsa size avantaj çünkü ortalama beş metre derinlikte görülmezsiniz. Hem de hareketleriniz su yüzeyine yansımaz. Bu yüzden bence bu iyi bir şey."
"Bence burası bi kaydırak." dedi Sirius. "Görülmeyen nokta, önü otlarla örtülü, hemde böyle bir yol var. Bence buraya haylazlık yapmaya gelen birileri vardır."
"Aaa, aslında evet! Eğimine ve açısına bakarsak, suyun da bundan yirmi kadar sene önce daha sığ olduğunu düşünürsek, evet! Kesinlikle kaydırak olabilir." Lily bunu hiç düşünmemişti anlaşılan, çünkü yeni bir şey öğrendiği ya da bu tip konularda şaşırdığı zaman anormal bir parlaklık gelirdi yüzüne.
"İşte bak, dedi ya senin bizden farkını. Onunki de bu. Kafası sadece aptallığa çalışıyor."
"O aptallık dediğin kafa senin kaç gülüşüne sebebiyet verdi? Pardon, hepinizinkine. Bana teşekkür etmelisiniz. Bu grubun gülmesi bana bağlı."
"Tabii dostum. Bir gün ben ortadan yok olduğumda bununla böbürlenirsin."
Sirius ve James bakıştıktan sırıttı. Sonra hepsi galsam otunu ağızlarına attılar. Kısa sürede ise çenelerinin bitiminde solungaçları çıkmaya başladı. Sirius narin narin saçlarını solungaçlardan çekti ve düzeltti.
"Tamam. Hadi iyi şanslar!" dedi Lily yere otururken. James'in kitabı, cüppeler ve parşömenlerle kurulu bir kalede gibiydi.
"Daha doğrusu İyi eğlenceler olmalı!" Dedi Sirius ve kendini direk kaydıraktan bıraktı. Su ufakça bir sıçramayla havalansa da sorun değildi. Burası çok iyi konumlu bir kör noktaydı.
"James," Lily'e döndü James. "Unutma, buradan ayrıldıktan sonra yüzeyden ortalama dört-beş metre kadar aşağıdan gidin. Bu görülmenizi ve hareketlerinizin suya olan yansımasını yok edecektir." James bir şey demeden peşinden gittiğinde Remus da ona eşlik etti. Tabii önce Peter'ı uyardıktan sonra.
"Pete, lütfen kendi başına hareket etme. Beni izle. Ayrıca Lil, anormal bir durum olursa.."
Lily'le göz göze geldiler.
"Ha evet. Ben size," dedi ve cebinden bir çakıl taşı çıkarttı.
"Bunu atacağım suya ve siz de çıkacaksınız." Gururla bir ürünü tanıtan danışmanlara benziyordu.
"Peki. Bu herhalde minik bir balığı uyandıracak."
"Nasıl?"
"Lil, bu kadar üçü bir şey bizi nasıl uyarabilir?"
"Peter, yapma." dedi ve gözlerini devirdi Lily. Ardından ise asasını çıkarttı. "Engorgio!" dediğinde ise, artık önlerinde dev bir kaya vardı. Peter'ın ufak gözleri yerlerinden çıkmak üzereydi.
"Ama bu büyü 7. sınıf düzeyinde değil mi?" Lily ise, kayanın arkasından çıktı ve güldü.
"Eh, bazı büyüler o denli zor değil."
"Peki Lil, ama bence bunun rengini de değiştirsen iyi olur. Gözümüze batması gerek. Çünkü göl veya deniz gibi yerlere çok taş atılır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular - Kısa 'Olmayan' Hikayeler ✨
FanfictionÇapulcuları kendi dilimden biraz da sihirle yazdım ;) "Eğer bela varsa, bizde varız!" ~ Sirius Black 🦌🐾🐺🐀 - 🥀