-XIX-

36 4 1
                                    

Kısa Hikaye -19-

- Peter doğurdun -

"D-dostum?" Sirius etrafına şöyle bir baktı. "Hm.." diye ciddi ciddi de düşündü. Niye herkes yerde ve Lily bembeyazdı?

"Ne?" Dedi bir de. Lily korkudan ağzını açamıyordu. "Hadi ama, bundan korkmadınız değil mi?" Dedi söylene söylene. "Dostum, büyü bu. Hadi ama, büyütülmüş bir yılan. Bakın şimdi." Dedi ve hiç tereddütsüz asasını çıkarıp bir büyü söyledi.

"Diminuendo!" Dedi gururla ve yılana karizmatik bir bakış attı. Tabii bu karizma biraz erken söndü çünkü hayvan orada öylece duruyordu. "Eee?" Dedi bedenini eğip tekrar bakarak. "Hm. Bu şey küçülmedi." Dedi.

"Süper." Derken tüm gücüyle bağırdı. "Protego Maxima!" Asasından koca bir beyaz ışıkla Lily, James, Peter ve Remus'u içine alan kalkan aktif oldu. Lily Kalkana bakınca kendine gelebildi. Bu kalkan anormal güçlüydü.

"Protego'yu kadar güçlü yapmayı nereden öğrendin?" Dedi nefes nefese ve titreyerek. Asasını cebinden çıkartmaya çalışıyordu. Sirius da benzer duygularla sırıttı.

"Haha. Bela geliyorsa baş edemeyeceklerinden kendini korumalısın." Dedi. İki eliyle asasını tutup yılana baktı. Gördüklerine emin olmak ister gibi döndü Lily'e.

"Bu gerçekten bir yılan!" Dedi Lily. "Ne yapacağız bilmiyorum!"

"Büyü değil ama küçülmedi!" Dedi Sirius ciddiyetle. O esnada kalkanı güçlendiriyordu. Yılan ise tıslıyor, onları yokluyordu.

"Bu şey lanetli olmalı!" Dedi Lily. Sirius ona döndü.

"Aptal! Olamaz! Bu ormanı kendimden iyi biliyorum! Böyle bir şey olsa çoktan çıkmaz mı-" diyemeden, çok güçlenir basınç hissetti ve yere doğru düştü.

Kalkanı bir cam kırığı gibi dağılmıştı. Koca mavi gözleriyle yılana bakakaldı.

"Kalkan!" Dedi Lily ve James, Remus, Peter'a göz gezdirdi. Sirius hemen ayağa geri kalktı ve bağırdı.

"Pullus!" Dedi. Büyü hayvana değdi. Öyle işte, sadece değdi.

"Lily bu şey la-" derken hayvan kafasını yere sertçe vurdu. Herkes sıçradı.

"SİRİUS!" Dedi Lily panikle. "Onları al! Gitmemiz gerek!"

Sirius yılanın büyüklüğüyle küçük bir analiz yaptı. Etrafa bakmak bile ölümün yakınlığını ona duyuruyordu adeta.

"Kaça-" diyemeden yılan ona doğru bir hamle yaptı. Anında yılanın üstüne zıpladı ve ardına doğru kaydı. Yılan kafasını geri döndürse de kaçmıştı.

"Bu da ne?" Derken Lily'e doğru gitti. Lily ise koruma büyüsünü James, Remus ve Peter'a uyguluyordu. Koca ağzını açan hayvandan çıkan tıslama onu ürkütse de ölmelerine izin veremezdi.

"Hey! Seni aptal!" Dedi ve Sirius bir büyü söylemeden asasından çıkan ışıkla yılan sersemce dayak yemiş gibi oldu.

Lily anında oradan ayrıldı ve Kalkana girdi. Hayvan sersem bakışlarla kalkana baksa da, ikisi de anlayamıyordu.

Sanki onları öldürmek istemiyor gibiydi. Gözlerinden anlaşılıyordu, bir yılanın gözlerinden.

"Hey! Tuhaf şey!" Diye bağırdı dikkatini çekmek için Sirius. "Sen bizi anlıyor musun?" Hayvan ona doğru hızla gelse de Sirius oldukça çevikti. Kafasını çarptığı ağaç devrilirken etrafa sayılanlar Sirius'a gelemiyordu bile. Toprakta ayakkabıları ve yılanın derisinin sesi karışıyordu. Bir plan düşünüyordu ama daha önce hiç böyle bir durumda olmamıştı.

Çapulcular - Kısa 'Olmayan' Hikayeler ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin