-XV-

44 3 7
                                    

Kısa Hikaye -15-

- Kim, Kiminle, Nerede, Ne zaman, Ne yapıyor? -

"Yüzüm! Yüzümde kurtçuk geziyor!" Sirius'un inim inim inlemeleri, hepsinin sesini bastırıyordu doğrusu.

"Dostum gözlüğümü düşürdüm!" James gözlerini sıkı sıkı kapatmış telaşlı telaşlı gözlüğüm dese de herkes o kadar kendi derdine düşmüştü ki gözlük şu an ufaktan da küçük bir sorundu.

"Dostum! Dostum beni yiyorlar! Dostum öleceğim!" Sirius'un sesi tizleşmeye başlarken bu işe son verebilecek tek bir kişi vardı.

"LÜTFEN BİRAZ SUSUN!" Remus Lupin'in güçlü kalın sesi dar mahzeni patlatacak güçteydi. Bu bağırışıyla sesler ağır ağır kesilirken hiç uzatmadı ve devam etti.

"Herkesin gözü kapalı mı?" Dedi önce beden hareketleriyle de bunu ima ederek.

"Benimki kapalı." Dedi Lily derin nefesleri arasında.

"Benimki de."

"Benimkini yiyorlar!"

"Kapattım." Peter'ın ağlamaklı sesi hayal edilebilecek kadar içtendi. Bir de olmasa, Sirius gözlerimi yediler göremediğim için Peter'ı ısırmış bulundum diyip onu ısırırdı.

"Pekala. Ne hissediyorsunuz?"

"Remus heyecandan hiçbir şey hissetmiyorum! Sadece sıcak!"

"Tamam Lil, diğerleri?"

"Dostum acı hissetmiyorum." Dedi James. "Hatta hiçbir şey. Açayım mı gözümü?"

"Tamam, önce James'in başına ne geliyorsa gelsin! Açsın Remus nolur!" Sirius ellerini de gözlerine götürmüştü şimdi.

"Bana olan sevgin gözlerimi yeşertiyor dostum." Dedi James homurdanıp. Sirius ise yanında olduğunu tahmin edip bir kolu tuttu ve sertçe sarstı.

"Ne var be! Benim gözlerim ölüyor! Seninkiler anca yeşersin!"

James kolunu sertçe çekerken gözlerini hemen açtı. Anlık bir heyecanla çok sıktığından ötürü gözleri acıyordu. Ama görüşü... Her şey aynıydı.

Etrafa göz gezdirdi. Her şey aynıydı. Yerde hiç sıvı yoktu, ama kabın cam kırıkları duruyordu. Herkesin duruşu korkuyla bir şeyden kaçarcasınaydı.

Ama Lily?

Lily... O halde bile güzel olamazdı. Yapamazdı bunu.
Yüzü korktuğundan ötürü beyazlamıştı, pespembe dudakları aynıydı, kirpikleri titriyordu.. James dudaklarını ısırdı.

"Dostum! Dostum gözüm acıyor! Ben ölüyorum!" Sirius abartlı abartılı inlerken Lily ona döndü.

"Sirius sıkmaktandır. Hafifçe bırak kendini! Geçecek!"

"Niye bana yardım etmeye çalışıyorsun pis!"

"Ne? Niye mi?" Lily bir an gerçekten kalakaldı. "E arkadaşınım ya aptal!"

"Değilsin! Sen kim oluyorsun!"

"Sirius gözlerini gevşet." Remus'un sesiyle Sirius ona sırıttı. Tabii bu sıralar tek gören James'in ve kahkaha atmak üzereydi.

"Tabii canım dostum!" Lily'e gönderme olarak canım'ı bastıra bastıra söylemişti. Ah, söyleşin söylemesine de, ağzına hiç uymuyordu bu laflar.

"Pete? Sen iyi misin?"

"Benim de gözlerim iyi."

"Lil?"

Çapulcular - Kısa 'Olmayan' Hikayeler ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin