Kısa Hikaye -1-
- Yasak orman ve Gizli tuzak -
"Şşt? Bana bakın?!" Peter, koridorda dolaşan üçlünün yanına gitti, James ve Remus'a kollarını dolayınca tökezlediler ve az daha düşüyorlardı.
"Ne oldu?" James yarım bir gülüşle hain bir ifade takındı.
"Şu şey, iksir dersi.. Profesör bir süreliğine Hogwarts dışına gitmiş. Ders işlenmeyecekmiş üç gün falan.."
"Şaka ediyorsun!" Dedi Remus yarı hayret, yarı üzüntüyle.
"Tüh, üç parşömenlik ödev vermişti." Dediğinde Sirius, Remus'a öldürücü bir bakış attı.
"Sen iyi misin Remus? Ödevi yapmadım bile!" Dediğinde James destekledi.
"Bende."
"Bende." Dedi Peter gülerek diğerlerine. Remus onlara boş bir bakış attı.
"Ne diyebilirim ki? Tek çalışan ve sizi sırtlayan benim zaten!" Sinirle karışık baksa da gülmemek için zor durduğu belliydi.
"Bu kadar ciddilik yeter! Ben şey diyorum, acaba yasak ormana mı gitsek?" Dediğinde James, Sirius'un gözleri açıldı.
"Olur! Gidelim!" Dedi heyecanla Ravenclaw'dan bir kızı ezerken. James de hevesle fısıldadı.
"Görünmezlik pelerini?"
"Görünmezlik pelerini." Sirius'la birbirlerini tamamlayan gülüşleri Remus'u gülümsetti ama tabii bırakmak gibi de bir niyeti yoktu.
"Hayır. Gitmiyoruz. Öğleden sonra biçim değiştirme var, Mcgonagall görmezse bizim gerçekten kanımızı içer." Dedi. Sirius gülerek fısıldadı.
"Sen içmediysen kimse içmez." Dedi. Remus ona sertçe bir yumruk attı ama ardından gülmeye başladılar. Sesleri koridorda yankılanırken, profesör Binns de onlara bakıyordu.
"Susun." Dedi Remus onu görünce ama tabii James ve Sirius çoktan taklalar atmaya başlamıştı.
"Mr Potter, Mr Black, Mr Pettigrew.. Profesör McGonagall sizi acil çağırıyor." Dedi. Remus kaşlarını çattı.
"Neden siz?" Dese de Sirius 'ne halt yedim acaba?' Der gibi bakınca sustu.
"Profesör, derse daha yirmi dakika var!" Dedi Peter. Binns şapkasını biraz daha geriye çekerek yüzünün görünmesini sağladı.
"Şimdi istiyor, lütfen ilerleyin." Dedi. James, Sirius ve Peter bakıştılar. Remus onları ittirerek biçim değiştirme sınıfına getirdi.
"Ben bir şey yapmadım! Yemin ederim!" Dedi Peter neredeyse ağlayacak bir tavırla. James onun kafasına vurdu.
"Peter, zaten her Tanrının günü bir sınıfa çağırılıyoruz. Bu mu ilginç oldu?" Dediğinde Sirius onaylar bir bakış attı.
"Sadece Remus temiz." Dediğinde Remus gülümsedi.
"Ben sizin gibi hareket etmiyorum, burayı kullanıyorum." Dedi ve parmağını şakağına dayadı. Sirius heyecanla;
"Bir muggle metal aletiyle mi yani?" Dedi.
"Ne? Adı sihal olan bir alet var. Muggle'lar ellerini böyle yaparak onu gösteriyorlar." Dedi ve eliyle Aptal bir işaret yaptı.
"Biliyoruz Sirius! Yalvarırım kes sesini ve girin." Dedi ve onları boş sınıfa ittirdi tekrar. Kapıyı da kapattı.
"Profesör McGonagall?" Dedi Peter oldukça sevimli sesiyle. Bilen bilirdi, Peter bu sesi sadece bir haltlar yediklerinde aklanmak için takınırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapulcular - Kısa 'Olmayan' Hikayeler ✨
Fiksi PenggemarÇapulcuları kendi dilimden biraz da sihirle yazdım ;) "Eğer bela varsa, bizde varız!" ~ Sirius Black 🦌🐾🐺🐀 - 🥀