-IV-

139 8 5
                                    

Kısa Hikaye -4-

-Düşünseli ve hissettirdikleri-

"Remus? Şu aptallarla neden arkadaşsın?" Lily'in bu güzel sorusu Remus'u hayli güldürdü.

"Çünkü... Hım... Onlar benim arkadaşım?"

"REMUS! YARDIM ET DOSTUM! UÇUYORUZ!"

"MERLİNİN SAKALI! O BÜYÜYÜ DENEMEMELİYDİK!"

"AHHHHHHHHHHHHHHHHHH!"

Remus derin bir nefes verdi.

"Eh, bende bazen bunu sorguluyorum." Derken Lily, yani nihayet onlarla konuşmaya başlayan Lily, güldü.

"Buna eminim.."

"BİRİNİZ YA-"

Lily ve Remus aynı anda asalarını çıkarıp birkaç kelime söylediler. Peter'ın kocaman kafası küçülürken, onlar da yere indi.

"Dönemin bitmesine az kaldı. İşin ilginç yanı, Quidditch maçından beri James ve Severus'un birbirleriyle uğraşmamış olması." Dediğinde Remus'un gülüşü bir miktar sarsıldı. Aralarında geçen konuşmayı onlara anlatmıştı. (Sirius ona imperius uygulayıp daha sonra ölümüne dövme ya da Remus dönüştüğünde üstüne atma fikrini sunmuştu, ikisi de James'e Quidditch maçından sonra çok cazip gelmişti.)

"Eh, haklısın. Belki büyüyorlardır."

"Belki o saçma sorunlarını bir kenara bırakmışlardır.."

"Hı hı.."

"Hey! Remus! Biliyor musun benim doğum günüm var!" Dedi Lily Remus'a. Remus gülümsedi.

"Nasıl? Senin doğum günün 30 Ocak değil mi?"

"Evet! Öyle.. Ama ben bundan dört sene önce, yani Hogwarts'a ilk gelişimde, James'le bir ödev yapıyorduk, hatırladın mı? Ortak bir ödevdi."

"Hımm.. Hayır. Ben Hogwarts'a geldikten birkaç hafta sonra onlarla arkadaş oldum. Ben geldiğimde James senden bahsediyordu."

"He, o zaman anlatayım! Ödevde tam otuz güne otuz iksir yazmamız gerekiyordu. İstediğimiz aya göre yazıp, o ay her gün birini yapacaktık teker teker. Bir o bir ben. Ve James hepsini hazirana yazmıştı! Yani son ay! Ve Haziranın son gününden bir gün önce, yani son iksirin yapılacağı gün iksiri ben yapacaktım.. O güne de James yazmıştı. Ve yazdığı şey aşk iksiriydi.. Ve ben bunu o gün gelene dek anlamadım! İksiri kaşlarım hep çatık yaptım, sonra bir de James üzerine bir not bırakmıştı kazanımın.. "Bugün bizim doğum günümüz olsun, sadece biz kutlayalım!" Diyordu. Ben yırtıp attım. Ve o iksiri James'in kafasının aşağısına boşalttım. Ama hiçte unutmadım. O gün bu gündür benim doğum günümü o gün kutluyor. Kaç kez söyledim yapma şunu diye. Geçen sene onu boğuyordum! Ama bu sene.."

"Bir şeyler değişti mi?" Remus bunu çok çapkın ve haylaz bir dille söyleyince Lily güzel kıvırcık saçlarını çekti.

"Hı hı! Değişti! Bilmiyorum, bir şans vereceğim. Eğer beceremezse bir daha da kutlatmam.."

"Günlerden ne?" Bu güzel sohbeti sonlandıran Sirius'un sorusu oldu.

"Elinin körü, Sirius." Dedi Lily. Sirius kaşlarını çattı.

"Ne var be!" Dedi gıcık sesiyle. James yüzünü düşürmüştü.

"Ne oldu?" Dedi Lily, yerde oturan James'in yanına çökerken. James sağ gözünü tuttu.

"Gözüme vurdu!" Dedi çocuk gibi sirius için.

"Ne? Ne diyorsun James?"

"Biraz dikkatli olsanız çok sevineceğim!" Dedi Lily söylenerek.

Çapulcular - Kısa 'Olmayan' Hikayeler ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin