-XV-

15 1 0
                                    

-Parça 25-

- Mrytle bir ölü ve yalnız kalmak istemiyor! -

"Ah!"

"Dostum! Niye bağırıyorsun?" Sirius sanki etinden et koparmış gibi çığlık atınca James ondan güç bela uzaklaştı. Kafasını tutan Sirius dudaklarını büzmüş halde ona bakıyordu sinirli sinirli.

"Niye mi? Narin cildime, el değmemiş cildime yaptığın hain komplo yüzünden! Niye vuruyorsun bana! Mükemmelliğimi çekemediğini bunca zamandır biliyordum Potter!"

"Ne alakası var! Görmediğini gör diye vurdum!"

"Benim kafam bir telesviyon değil! Vurunca çalışmıyor!"

"Ney?" Kaşları çatılmıştı James'in. Sirius hararetle anlatmaya başladı.

"Telesviyon!" Dedi ısrarla. "Remus bir ara anlatmıştı! Muggle şeysi, bozulunca vuruyorlarmış ve çalışıyormuş!"

Aniden gelen kırbaç sesiyle ikisi de duvara doğru kaydı.

"Dostum! Burada ne var?" Dedi Sirius James'i dürterken. James ise kör gözüyle bir şeyler görme umuduyla koridordan sarkıyordu.

"Bilmiyorum ki! Örümcek kral veya örümcek yiyen, veya örümcek adam!"

"Hepsi eğlenceli görünüyor!"

"Dostum! O zaman yapılacak tek bir şey var!" Bakıştılar ve başlarını salladılar.

"Bir, iki, üç!"

"Hah! İşte bu!"

"Bak her seferinde makas yaptığımı görüp öyle taş yapıyorsun!"

"Heheheh! Bana ne! Ben örümcek kral diyorum."

"İyi, on galleon daha ekleyip örümcek adam diyorum!"

"Dostum, kesinlikle kaybettin."

"Olsun, senin gibi her konuda kaybetmiyorum en azından!"

"Neyde kaybetmişim ben?"

"Mükemmellikte."

"Kime?"

"Bana."

"Dostum, gerçekten mi?"

"E-" sözleri bitmeden, ayaklarının dibine bir ışık huzmesi düştü. Sirius arkasına baktı.

"Ne oldu?" Dedi. O kadar da bağırdı ki yani sağ olsun.

Remus ve Lily'nin bedenleri karanlıktan görünürken, James ikisini de görmüyordu.

"Lil!" Dedi. Sirius ona döndü.

"Sen-"

"Sessiz ol!" Dedi Remus sinir krizi geçirir gibi. Sirius cümleye sessiz devam etti.

"Sen Nası Lily'le Remus'u anladın?" Derken James kafasını yere indirdi.

"Hiç. Farkediliyor yani."

Lily gülümserken Sirius iğrenmiş gibi baktı.

"Iy."

"Dostum, ses geliyor diğer koridorlardan, sizi bulmaya geldik!"

"Bizim olduğumuz yerden örümcekler buraya geliyordu. Tek hareketlilik o olunca, eşlik edelim dedik."

"Örümceklere eşlik etmen ne güzel, bu sayede yalnız kalmadılar." Dedi Sirius kaşları çatık. Lily ise gözlerini devirdi.

"Of, iyi ki bir yorum yapıyorsun Sirius, bari mantıklı bir şey söyle de şu raddede işimize yarasın."

"Bu raddede mantık aranacak tek kişi Remus'tu, beni buraya atmasaydı."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çapulcular - Kısa 'Olmayan' Hikayeler ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin