Bölüm 6 🔍

200 26 44
                                    

Derek ve Stiles koltuklara oturmuş kendilerini nerde arayacaklarını konuşuyorlardı. Birden Ava önlerine bir harita uzattı. "Siz burayı arayacaksınız"

"Evet" dedi Stiles, "beş senedir bulunamayan kişiyi hemen şimdi buluruz"

"Çeneni kapat ve dinle"

Stiles Derek'e göz devirdi ve girmeleri gereken yerleri ezberlemeyi denedi. Bu basitti aslında.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stiles ve Derek ormanın içinde tek yol bulucu araç haritayken bir ucundan biri, bir ucundan diğeri tutup yürüyordular.

"Bekle bir dakika onu bana ver" dedi Stiles kaşlarını çatıp.

Derek haritayı Stiles'a bakmadan uzattı ve Stiles daha tutmadan yanlışlıkla bıraktı. Harita havada süzülürken Stiles zıplayıp haritayı yakalamaya çalıştı. Bir yandan da söyleniyordu.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun eve nasıl döneceğiz"

"Tutsaydın"

"Bırakmasaydın"

"Haritayı ezberlediğini biliyorum Stiles"

"Evet ben ezberledim ama sen ezberlemedin. Yani geberebilirsin"

Stiles gülerek koşmaya başladığında Derek'te arkasından koşmaya başladı. Aslında Stiles gittiği her yere kokusunu bırakacaktı ama hem gitmeleri gereken yere daha hızlı varacaktı hem de Stiles çok şüphelenmeyecekti.

Derek Stiles'ın tam arkasında koşarken Stiles birden durdu. Derek'te hızını alamayıp ona çarpınca Stiles Derek'i taşıyamadı ve beraber yere düştüler.

"Sen ne biçim ajansın ya kalk üstümden hayvan"

Derek hızlıca toparlandığında Stiles'a kalkması için elini uzattı ama Stiles tam kalkarken elini bıraktı. O tekrar yere düşerken Derek'te biraz ilerledi.

"Bana bir daha hayvan dersen seni o toprağa gömerim"

"Tamam demem bir daha"

Stiles sakince Derek'in arkasından yürürken adımlarını biraz daha hızlandırıp onun yanına vardı.

"Hayvana benziyorsun ama..."

"Kes sesini Stiles"

"Ama sen hiç aynaya bakmadıysan bu benim sorunum olmaktan çıkar ve sen neye benzediğini bilmeden bana laf yetiştirirken sana bir iyilik yapıp neye benzediğini söylüyorum aslında-"

"Sessiz ol"

Derek sakince bir ağacın arkasına saklanırken Stiles'ta hemen onun arkasına geçti. Ne olduğunu görememişti.

"Ne oluyor" diye fısıldadığında Derek ağacın arkasından çıktı. "Bir şey olmuyor sadece susman içindi"

"Cidden bunu hakettim mi?"

"Haketmediğini düşünüyor musun"

Stiles cevap vermeden ortamda ki bir kaç parmak izini aldı. Aslında o sadece bilgi toplardı ama bu sefer emir büyük yerdendi.
Buraya daha önce hiç gelmemişti. Bu yüzden rahatça parmak izlerini aldı.

Stiles izleri almaya devam ederken Derek'te Stiles'ın etrafında dolaşıp birileri var mı diye bakıyordu.

"Buraya kim niye gelsin ki zaten" diye söylendiğinde  yerde ki çalılıktan bir hışırtı geldi. Derek kafasını o tarafa döndürdüğünde Stiles Derek'in kolunu çekti ve biraz uzaklaştı.

"İki dakika sussan ömründen ömür gitmezdi"

"Seninleyken gidiyor zaten bir de öyle gitse ne olur ki"

BRANN AND KRUTTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin