Ben yine dayanamadım ve bölümler işte hiç kimse okumasa bile atacağım sanırım🥲
———Stiles ve Derek eve girdiklerinde Stiles geçen sefer yapamadığı için dikkatlice evi süzdü. Dışardan görüldüğü kadar rahat görünmüyordu. Her yerde Derek'in eşyaları havaya atılmış ve öylece yerlerini bulmuş gibiydi.
"Evin fazla dağınık"
Derek gözlerini devirdi "Eğer çok rahatsız oluyorsan Stiles" dedi kendini, hırkalarının ve deri ceketlerinin olduğu koltuğa bırakırken, "kendin toplayabilirsin ben rahatsız olmuyorum"
"Bana ne senin evinden. Ayrıca ben neden burdayım?"
"Sana motora binmeyi öğretmek istiyorum"
"Ne?"
"Evet, bana izin ver. Motor sürmek hem zevkli, hem heyecanlı, hem de özgür hissettiriyor"
"Derek sen az önce beni duymadın galiba ben motordan hoşlanmıyorum. Ayrıca senin hissettiğin şeyleri hissetmek zorunda değilim. Sadece bu yüzden beni getirdiysen hemen şimdi geri götür"
"Peki" diyip ayağa kalktı. Stiles kendisini götüreceğini sanmıştı ama Derek gidip dolaptan viski şişesini çıkardı.
"Ava ve Lewis'in çıkması bana çok garip geliyor" dedi Stiles işini sessizce yapan Derek'ten rahatsız olup.
"Bizi ilgilendirmez mutlularsa sıkıntı yok"
"Bu kadar soğukkanlı olman da garip"
"Ne yapmayı düşünüyorsun ajan Stilinski ayırma planı mı yapalım?"
"Derek demek istediğim o değil"
"Her neyse sadece kafa dağıtalım diye buradasın" dedi Derek elindeki içinde kehribar rengi sıvı olan bardağı Stiles'a uzatırken.
"Teşekkür ederim"
Derek kafasını sallayıp Stiles'ın karşısına oturdu.
"Ajan olmaya nasıl karar verdin. İşinde iyiye benziyorsun"
———"Pek içlerine sinmedi değil mi?"
"Bu onları ilgilendirmez Ava bu senin ve benim kararım"
"Derek benim en yakınım Lewis hatta daha fazlası o benim kardeşim gibi. Ona sormadan bir şey yapmak istemiyorum ama..."
"Seni seviyorum Ava, eğer sende mutluysan bir sorun yoktur sanırım"
"Seni seviyorum ve mutluyum" dedi Ava derin bir nefes aldıktan sonra "sorun yok"
Lewis iç açıcı bir gülümsemeyle Ava'ya sarıldı. Kendi hayatını çocuklara sormak istemiyordu.
———"Dans et benimle" diye bağırdı Stiles dans ederken. Derek anlayamıyordu Stiles o kadar çabuk kendinden geçmişti ki.
"Hayır Stiles otur şuraya"
"Hadi ama Derek dans etmek zor değil"
Derek'in yanına yaklaştı ve onun ellerini tutup kaldırmayı denedi ama Derek kıpırdamıyordu bile.
"Böyle iyiyim"
Stiles "İyi bende etmiyorum o zaman kapat şarkıyı" diyerek yere oturdu.
"Devam edebilirsin seni izlemek zevkli"
"İzlemeni istemiyorum bana eşlik etmeni istiyordum ama her neyse hadi beni eve bırak"
"Bugün burda kalıyorsun" dedi Derek elinde ki bardakla oynarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRANN AND KRUTT
Novela JuvenilKrutt ve Brann gerçek isimlerinin bile bilinmediği efsaneler. Peki ya birbirlerini bulmak zorunda kalırlarsa.