Stiles sabah Lewis'le konuşmuş, yaklaşık yarım saat boyunca her şeyin yolunda gittiğine inandırmaya çalışmıştı. Lewis sonunda inandığında üstünü değiştirip cipine binmiş, ikinci gün için işine gitmişti. İçeri girdiğinde herkes yerinde oturuyordu. "Günaydın" diyerek Lena'nın yanına gitti. "Bugün güzel görünüyorsun" diyip dosyaları aldı ve Lewis'in odasına geçti.
Az sonra Derek'in odasının önünden geçtiğini gördü. O geçtikten sonra dün çalıştırdığı şarkının yankılandığını duydu. Büyükçe gülümseyip odasından çıktı ve tekrar Lena'nın yanına gitti. Lena ise ayağa kalkıp şarkıyı kapattı.
Lena: "Özür dileriz bay Stilinski biz sadece ses olsun diye..."
Stiles: "Önemli değil çalsın ben ağrı kesici soracaktım"
Lena hızlıca çantasından ağrı kesici çıkarıp Stiles'a uzattı. Stiles'ta teşekkür edip odasına geri girdi. Derek'te odadaydı.
Derek: Dosyalarımı sen almışsın
Stiles: Bilerek aldım
Stiles yerine oturduktan sonra su dolu şişesini açıp hapı yuttu. Derek ise onu izliyordu. Pet şişenin kapağını kapattığında dosyalara uzandı ve kendininkileri ayırıp diğerlerini Stiles'ın önüne koydu.
Derek: zaten hastasın buraya bile gelmen hatayken ekstra iş mi yapmaya çalışıyorsun?
Stiles: bunlar çabuk bitiyor. Seninkileri de yapabileceğimi düşünmüştüm.
Stiles cümlesini bitirdiğinde yeri sallayacak şekilde hapşırdı ve eline peçeteyi aldı. Gözleri yanıyor, sürekli sulanıyordu. Derek kafasını iki yana salladı ve odadan çıktı.Birkaç saat sonra Stiles dosya işlerini halletmiş tekrar odadan çıkıp ufak bir kontrol yapmıştı. Bunu neden yapıyor bilmiyordu ama onları çalışırken görmek kendine motivasyon veriyordu. Lena'nın yanına gidip yarının dosyalarını da alacakken dosyaları başka bir el aldı.
Derek: ne yaptığını sanıyorsun?
Stiles ona bakıp kaşlarını kaldırdı.
Stiles: "Sen ne yaptığını sanıyorsun onlar benim"
Derek: Artık benim. Eşyalarını toplayıp gel
Stiles: ver onları bana Derek bir daha bunu söyleyeceğimi sanmıyorum.
Lena sadece ikisini izliyordu. Stiles Derek'e uzanmaya çalışıyordu ama Derek her seferinde biraz daha geriye gidiyordu. Sonunda Stiles pes edip Lena'ya döndü. Ona döner dönmez kolunu ağzına kapatıp hapşırdı.
Stiles: dosyaları bana mail olarak atar mısın? Odamda olacağım.
Derek: demek istediği evinde ki odası.
Stiles: Kes sesini
Derek: kendine bak Stiles ayakta kalacak halin bile yok. Ne diye geliyorsun anlamıyorum.
Lena çok arada kalmıştı kimin dediğini yapacağını bilmiyordu ve odamda olacağımdan sonrası kafasını karıştırıyordu. Stiles tekrar ona döndü. Kafasında ki karışıklıkları gidermek istermişçesine elini Lena'nın omzuna koydu.
Stiles: Beni dinlemek zorundasın Lena dosyaları bana at lütfen teşekkür ederim.
Lena kafasını salladı ve sandalyesine oturdu. Herkes onlara bakıyordu. Stiles Derek'in omzunu patpatlayıp hızlı bir şekilde odasına geçti ve ellerini kafasına götürdü. Az sonra Derek'te koşarcasına içeri girip perdeleri kapattığında sakin bir ifadeyle ona baktı.
Stiles: yine ne oldu.
Derek: eve git Stiles
Stiles: ne zamandır emir veriyorsun git başımdan
Derek: Stiles evde devam edersin eğer çok meraklıysan. Suratına bak çöküyor. Hastasın ve dinlenmelisin.
Stiles: bence senden daha çok biliyorum ne yapacağımı
Derek omuzlarını salıp Stiles'a yaklaştı ve dosyaları önüne koydu. Elini yanağına koyup ateşi olup olmadığına baktı. O sırada Stiles'ın kızarık yanaklarının ne kadar tatlı olduğunu düşündü. Küçük bir öpücük verdi dudaklarına. Stiles'ta itiraz etmedi. Ardından yanağına da birkaç öpücük kondurdu tekrar dudağını öptüğünde geri çekildi.
"Eve git Stiles" dedi sesini iyice kısıp. "Sadece rica ediyorum. Emir yok ama eve git"Stiles yine kafasını iki yana sallayıp gözlüğünü buldu ve sandalyeye oturmak için kendini bırakırken yere düştü. Derek burnundan güldüğünde ona baktı.
Stiles: Sen ne biçim bir gerizekalısın anlamıyorum ki. Ne çekiyorsun sandalyeyi.
Derek: başka bir seçenek mi bırakıyorsun? Sadece eve gideceksin ne kadar zor olabilir.
Stiles: işim var Derek gidemem.
Derek: Söz veriyorum hepsini halledeceğim. Sadece eve git.
Stiles masumca kafasını salladı. Derek'e güvenmiyordu ama yine de eşyalarını topladı kapıdan çıkarken Derek'e işaret parmağını doğrulttu. "Eğer olumsuz bir şey duyarsam seni gebertirim" diyerek tehdit ettikten sonra dışarı çıktı ve Lena'ya haber vererek cipine bindi. Herkes kendinden nefret edecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRANN AND KRUTT
Teen FictionKrutt ve Brann gerçek isimlerinin bile bilinmediği efsaneler. Peki ya birbirlerini bulmak zorunda kalırlarsa.