Stiles sabaha kalktığında yorganını tekrar üstüne çekti. Hava çok soğuktu. Ayağa kalktığında dışarıya baktı. Yer beyaz örtüyle döşenmişti. Kendisine göre şu an en güzel hava olayı gerçekleşiyordu. Gidip üstünü giyindi ve kırmızı şapkasını takıp dışarı çıktı. Cipine binmedi. Karda yürümeyi severdi. telefonunu açıp Derek'i aradı. Bugün Lewis ve Ava gelecekti.
Stiles: günaydın
Derek Stiles'ın kendisini aramasına şaşırmıştı. Genelde kendisi onu arardı.
Derek: günaydın? Sen koşuyor musun
Stiles: evde misin sen hâlâ
Derek: daha alarmımın çalmasına bir saat var ne yapmalıyım?
Stiles: aşağı baksana bir ayrıca uyan artık hava çok güzel.
Derek: soğuk
Stiles gözlerini devirip telefonu kapattı ve camdan kendisine bakan Derek'e gülümseyip elini salladı. Aşağı gelmesi için bir hareket yapıp kollarını açtığında Derek gülümseyerek içeri girdi ve hızlıca üstünü değiştirip aşağı indi.
Stiles Derek'in beline sarıldığında sıcaklığı karşısında biraz şaşırmıştı ama rahatsız olduğu söylenemezdi. Derek'in yanağına bir öpücük bıraktığında geri çekildi.
Stiles: öncen gidip bana yol aç hadi
Dedi bir kahkahayla. Derek ise masum bir şekilde kafasını sallayıp bunun bir tuzak olduğunu anlamadan yolu açtı. Arkasına döndüğünde yüzüne atılan karla kaşları çatıldı.
Derek: beni kandırdın
Stiles: Ne sandın. İlk kar topunu sana atmayıp kime atacağım
Derek: bu bir savaş mı yani
Stiles gülümseyerek yerden biraz kar aldı ve tekrar Derek'in yüzüne attı. Kar biraz daha hızlanmıştı şimdi. Derek'te yere eğilip büyükçe bir top yaptı ve Stiles'ın kafasına atmayı denedi ama Stiles yana çekilip topu ıskalamasına neden oldu. Büyük bir kahkaha atarken ağzına giren karla öksürmeye başladı.
Bu sefer sırası gelen Derek kahkaha atarken Stiles ağzında ki bütün karı çıkarmış soğuğun etkisiyle gözleri kızarmıştı. Derek kendisini durdurmayı başarıp Stiles'ın yanına gitti ve ellerini tutup kendi cebine soktu.
Derek: üşüdün mü?
Stiles: hayır tabi ki
Derek: pekala Ava ve Lewis çoktan gelmiştir gidelim artık
Stiles hâlâ ellerini Derek'in cebinden çıkarmadan onunla beraber döndü ve geri geri yürümeye başladı. "Saçlarında karlar var" dedi
Derek ise burnundan gülüp "belki kar yağdığı içindir" dedi.Stiles: Ah evet onu düşünememiştim.
———"Günaydın en sevdiğim çift" diyerek içeri girdi Derek. Stiles'ta arkasından girdi ve hem Lewis'e hem de Ava'ya sarılıp koltuğa oturdu.
Ava dosyaları inceledikten sonra dudağını büzüp kafasını olumlu anlamda salladı. "Bunu nasıl yaptığınızı bilmiyorum ama daha önce hiç bu kadar yükselmemiştik" dedi Stiles ve Derek'e bakıp. Onlar ise yumruklarını tokuşturup göz kırptılar.
Lewis: Gittiğimiz toplantı da Lydia ve Scott'la tanıştık.
Stiles: onlar kim?
Stiles şaşkınca büyük bir gülümseme taşıyan Derek'e ve diğerlerine baktı.
Derek: kuzenlerim
Stiles: senin kuzenin mi vardı?
Derek: tabi ki. Ne zaman gelecekler
Ava: birazdan gelirler sanırım
Bu bekleyiş çok uzun sürmemişti Stiles ve Derek yine eski yerlerine geçip işlerinin başındayken kapının açılma sesiyle gözlerini oraya çevirdiler. Stiles şaşkınca onlara bakarken Derek ayağa kalktı ve kollarını Scott'a doladı.
Lydia kızıl saçları ve Ela gözleriyle çok güzel bir kızdı ve güzel giyiniyordu. Kafasında ki beyaz şapka ona daha fazla tatlılık katarken gülümsüyordu.
Scott ise daha çok Stiles gibi giyiniyora benziyordu. Boynunda bir kurt dövmesi vardı ve...ve onun çenesi mi yamuktu?
Stiles ayağa kalktı ve Scott'a elini uzattı. Ufak bir selamlaşmadan sonra Lydia'ya elini uzattı ve o elini tutunca üzerine bir öpücük bıraktı. "Burdan efendim" dedi sıcak bir gülümsemeyle. Lydia ise geçerken Derek'in sırtını patpatladı. "Sen Mieczlaw olmalısın" dedi Scott'ta kolunun tekini Derek'in omzuna çıkarıp.
"Evet kesinlikle oyum ama Stiles de lütfen"
Lydia anlayışla kafasını salladı ve zaten ezbere bildiği yoldan Ava'nın odasına girdi. Neşeli bir şekilde selam verdikten sonra Ava'ya sarıldı ve Lewis'le el sıkışıp koltuğa oturdu.
Lydia: hava çok soğuk cidden ama manzara çok güzel uzun zamandır gelmiyordum buraya
Derek: Aklına gelebilmiş olmalıyım. Sende bakma Scott sanki başka bir şey yaptın.
Lydia: Derek senin telefonun olduğu için sende arayabilirsin
Derek: ah, evet haklısın bir dahakine denerim.
Lydia: alışveriş merkezini yıktılar mı.
Derek: bir soluklan. Kaçmadı merak etme.
Lydia kafasını sallayıp koltuğa sünerken Stiles ve Scott anlaşmaya başlamıştı. Derek onları gördüğünde gülümsemesine engel olamadı. Sevgilisi kendini hemen sevdirebiliyordu.
———
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRANN AND KRUTT
Teen FictionKrutt ve Brann gerçek isimlerinin bile bilinmediği efsaneler. Peki ya birbirlerini bulmak zorunda kalırlarsa.